Part 12 - 980 думи

303 14 4
                                    


Частта съдържа еротични сцени! 16+

Част 12-Нищо не е същото

Усещах устните му върху моите,като ток,колкото затопляше тялото,душата и сърцето ми.

Всяко едно докосване ме изгаряше. Всеки звук,който излизаше от устните му ме караше да се топя срещу горещото му тяло.

Изгарях!

Но,по-дяволите,предпочитах да изгоря,отколкото да потъна в ледената вода,която щеше да ме засмуче в спомените и усещанията за онези гнусни ръце по тялото ми. Предпочитах Уаят-грубия,сексапилен,недостижим Уаят пред онези пияни,противни,възрастни насилници!

Усещах всичко.Перфектно.

Усещах как си проправяше път от устните ми към челюстта ми,след това към врата ми с горещи,опияняващи целувки,които ме правеха на желе. Течах от желание!

-Този божествен аромат!-беше стигнал до свивката на врата ми,вдишвайки ме дълбоко. Притиснах го към мен,стискайки коженото му яке на гърба с треперещите си ръце.-Мога постоянно да го усещам,искам постоянно да го усещам,още откакто те видях за първи път! Винаги си имала аромат на шоколад и канела! Толкова ме изкушаваш да те захапя,но искам да те вкуся нежно! Искам да се топиш под мен,знаейки,че само аз ще ти действам по този начин!-след което продължи да си прави път от целувки по врата ми към ключицата ми и когато засмука вдлъбнатината на ключицата ми измърках в ухото му,накланяйки глава,давайки му нужния достъп.-Мамка му,отново!-засмука на същото място,но по-силно,измърках малко по-силно,като минах с ръката си по гърба му,нагоре към врата му,докато не достигнах косата му,където дръпнах,а той изръмжа.

-Уаят!-опитах да кажа,но излезе като стенание,примесено с мъркане. Отдръпнах се от тялото му,а тялото ми се възпротиви за загубения контакт,приближих се отново,опирайки тялото си в неговото.Изчаках да сключим погледите си. Когато го направи му се усмихнах.-Трябва да се връщаме за багажа,а след това при брат ми...-щом чу споменаването на брат ми,сякаш се появи друг човек,физиономията му стана студена,нямаше никакъв вид на човек,който допреди малко е изпитвал удоволствие... Всичко се изпари.Докато моята възбуда още бумтеше с всички сили,то на него му личеше само по разрошената коса и издутите му панталони,че е имал нещо по горещо от просто взимане на багаж. Той само ми кимна и тръгна.-Уаят!-затичах се към него и хванах ръката му в моите две. Той погледна към ръцете ни,след което се загледа в лицето ми. С другата си ръка хвана брадичката ми,приближавайки се и облиза устните ми с езика си,при което изстенах тихо,след това ги засмука силно,аз аз инстинктивно отново се долепих за него,ръцете ни бяха между нас,но това не пречеше.. Засега и целувките му ми стигаха,колкото и да исках да свържем телата си,не исках това да с случи,докато съм в това състояние. След малко се отдръпна и тръгнахме към мястото,на което бях захвърлила багажа си. Аз взех телефона и якето си,а той преметна раницата ми на гърба си,въздъхвайки тежко.

Mine,or not?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora