Już od samego rana w szkole Jimina ciężko było zachować spokój, po tym jak jeden z uczniów na dziedzińcu dzień wcześniej znalazł zgubiony przez kogoś pendrive. Sprawa niby blacha, któryś z uczniów po prostu nie przypilnował swojej własności, jednak to właśnie jej zawartość tak wszystkimi wstrząsnęła. Bo nie było na nim zwykłego projektu na biologię, wypracowania na obcy język czy rozwiązania jakiś matematycznych zdań, wręcz przeciwnie, znajdowały się tam trzy pliki audio, które po przesłuchaniu stały się tematem numer jeden wszystkich zainteresowanych osobą tajemniczego Agusta D, a było ich sporo trzeba przyznać.
Bo co niby nikomu wcześniej nieznane piosenki sławnego na cały Koreański internet rapera robiły w budynku ich, wcale nawet nie jednej z popularniejszych w mieście szkół.
Dla Jimina cała ta sytuacja była bardziej niż jasna. Jego idol, był jednym z uczniów, tego nieznanego lepiej światu liceum.
A co jeśli go znał?
Dziwne myśli zaczęły go przytłaczać, gdy wrzucał niepotrzebne książki do małej, metalowej szafki znajdującej się na trzecim pietrze budynku. Do tej pory w jakiś sposób odpowiadało mu to, że w spokoju mógł podziwiać całkiem obcą osobę, ukrywającą również przed społeczeństwem swoje personalia, takie jak chociażby imię.
A jeśli to był ktoś kogo nie lubił?
Czy byłby nadal w stanie wzdychać i podziwiać takiego Jiwona z trzeciej klasy, który pół swojego licealnego życia zmarnował na spuszczaniu w szkolnym kiblu głów lepiej prosperujących uczniów, lub Eunwoo, którego jedynym ludzkim odruchem jaki zdołał nabyć była agresja?
Przez chwile żałował, że jest w stanie się tego dowiedzieć, mimo to jego ciekawość brała górę, nad moralnymi stratami jakie był w stanie ponieść gdy prawda wyjdzie na jaw. Postanowił, że za wszelką cenę dowie się kto jest autorem piosenek, których tekst był w stanie wykrzyczeć w środku nocy.「 masz nowa prywatną wiadomość od użytkownika @ yoongi93」
@ yoongi93:
Jiminnie o czytam ty pieprzysz z tym agustem D?@ yoongi93:
Ten kretyn za mocno uderzył się wczoraj w twoją pustą główkę?@ prkjim:
Nie żartuj sobie ze mnie hyung!@ prkjim:
Ktoś naprawdę znalazł pendrive z jego piosenkami w naszej szkole!@ prkjim:
Nigdy wcześniej ich nie słyszałem wiec to nie mogło być nic ściągniętego z internetu@ prkjim:
Rozumiesz to?@ prkjim:
MÓJ IDOL CHODZI ZE MNĄ DO SZKOŁY
wyświetlono@ prkjim:
Yoongi??@ prkjim:
Ta wiadomość ciebie też tak zaskoczyła?@ yoongi93:
Odpisze ci później, muszę wychodzić do pracyYoongi odłożył swój telefon, a raczej rzucił nim na drugi koniec kanapy sprawiając, że ten odbił się od miękkiego materaca, spadając na ziemie, tym samym ozdabiając jego ekran kolejnymi małymi pęknięciami. Nawet się tym nie przejął, bo jego myśli w tym czasie były zajęte całkowicie inna sprawa.
Aktualnie miał po prostu przejebane.
Przyznać się kto się mnie tu dzisiaj spodziewał 😂
Wszystkiego najlepszego z okazji dni kobiet skarby!
Taki mały prezent ode mnie, w postaci nowego rozdziału ❤️
CZYTASZ
𝐜𝐢𝐚𝐨 𝐚𝐝𝐢𝐨𝐬 ↳ yoonmin✔️
Fiksi Penggemar༑ ࿐ྂ Gdzie Jimin szaleje za pewnym chłopakiem który pod pseudonimem Agust D wrzuca swoje kawałki do sieci, nie wiedząc, ze obiekt jego westchnień mieszka piętro niżej lub Gdzie Jimin to typ zbyt głośnego nastolatka a Yoongi po za pracą skupia się j...