🎡🏣🎆26🎆🏣🎡

888 58 1
                                    

Ráno jsem se probudil s hroznou bolestí hlavy.. Ani minule to takhle neúčinkovali (ten alkohol 😂)  běžel jsem na záchod,  nevydržím to.. Když jsem vylezl z koupelny tak jsen potkal Taeho. Bílej jak stěna koukám není na tom o moc líp. "Tak co? Taky máš kocovinu jako svině?" Usmál jsem se ale do smíchu mi moc nebylo. "Jo, už nikdy nepiju" Řekl a běžel na záchod. Jen jsem se pousmál a šel se podívat na Yoongiho.  Ležel a asi spal. Koukl jsem se ještě na kluky a taky spaly,  vrátil jsem se do pokoje a lehl si do postele. Po chvíli jsem zase běžel na záchod..  To bude dlouhej den..

Pohled Jungkooka

Vzbudil jsem se a dnes mě konečně pouštějí domů.. Má přijet mamka protože táta je zase někde pryč..  Pokoušel jsem se postavit a konečně se mi to povedlo!  Došel jsem se kouknout do batohu. Vytáhl jsem si tričko a rifle a dal si je na židli. Zalezl jsem se i zpět do postele a zavolal mamce.

"Ahoj mami, kdy teda přijedeš?"

Zeptal jsem se hned a ani ji nenechal říct ahoj.

"No ahoj Kookie, už jsem na cestě takže do 5 minut tam budu"

"Dobře tak já už se jdu převléct. Zatím ahoj"

"Ahoj"

Ukončil jsem hovor. A šel se převléct. Došel jsem k tomu křeslu a převlékl se. Po chvíli jsem se posadil na postel a projížděl si zprávy mezi mnou a Taem..  Vážně si na něj nevzpomenu.. Najednou vešla do pokoje mamka s doktorem. "Ahoj mami" Řekl jsem a šel jí obejmout, ano šel.. Běžel bych ale nějak mi to nejde. "Ahoj" Řekla a obětí mi opětovala. "Takže pane Jungkooku..  Nesmíte běhat, a ani žádné náročné sporty. Musíte brát léky.. A také musíte dávat pozor na ránu na hlavě, pořádně to ještě nesrostlo a za týden vám budou ty stehy vytahovat. Zatím nashledanou." Řekl a s těmito slovy odešel. "Vzala jsem si nemcenskou takže budu s tebou doma." Řekla mamča a usmála se.

"Tak pamatuješ si kde máš pokoj že?" "Jo, pamatuju si na vše až na jednoho kluka.." "A kdo to byl?" "Tae.." Mamka se zarazila a doširoka se usmála. "Ty ho znáš?" Zeptal jsem se. "Jo, stavoval se tu jednou. A jak se o tebe strachoval tak jsem poznala že mezi vámi něco bylo" Dořekla to a mrkla na mě. Co s tím furt všichni mají?  Já nejsem gay..  "Aha" Odfrkl jsem a odešel do pokoje. Lehl jsem si a přemýšlel nad Leou..  Nebylo mezi námi náhodou něco? Přemýšlel jsem takhle asi hodinu a pak jsem usnul ano už zase...

Promiňte dnes trošku kratší nestíhám psát 😢 jinak vám hrozně moc děkuji ❤❤ jste úžasní 😍😇

Neznámý číslo #vkook (Opravuje Se)Kde žijí příběhy. Začni objevovat