Vstal jsem z postele a chtěl jsem vyjít ven, ale jen co jsem došel dolů, mě zastavil Jimin. "Co se děje Jimine?" Dělal jsem furt že jsem naštvanej a pokoušel se ho obejít. "Proč si naštvaný Yoongi? Já se ti chci věnovat.. Jen nevím co by jsi chtěl dělat.." Sklopil hlavu.. Bože je mi ho líto, ale musím vydržet a dělat že jsme naštvaný.. Neodpověděl jsem, obešel ho a šel směrem k náměstí.
"Děkuju" Poděkoval jsem a vyšel ven. Snad se mu bude líbit.. Nevěděl jsem jaký neměli tam moc velký výběr, ale když to zpojíme dohromady dokazuje to naší lásku.. Kterou mi Minie doufám operuje..
Došel jsem zpátky.. V kapse krabičku s prsteny a já otevíral dveře. Hned co jsem vešel dovnitř jsem slyšel Minieho jak brečí..
"Minie?" Nervózně jsem šel do obýváku od kud se to ozývalo.. Všichni na mě koukali.. "Kde jsi jako byl Yoongi?!" Vyjekl Jin.. Ukázal jsem mu rukou ať jde ke mě. Zalezl jsem s ním za roh a vytáhl krabičku. "Co?! Aha.. Už to chápu, tak ti necháme soukromí s Jiminem""Pojď Joone.. Yoongi si chce s Jiminem promluvit" Mrkl na Joona a už šly pryč.. "Miniee" Řekl jsem sklesle.
"Nemluv.." Řekl tak potichu že jsem ho skoro neslyšel. "Ale-" "Yoongi! Co jsem říkal sakra udělal?! Co jsem udělal špatně, že jsi prostě odešel!?" "Ale Minie pos-" "Ne! Nebudu tě poslouchat! Jdi! Zase si někam zmiz!""A dost! Poslouchej už! Chci ti něco říct sakra!" Vyštěkl jsem na něj.. "Promiň" Dodal jsem už v klidu.. "Můžu mluvit?" "Dobře.." Řekl smutně.. Klekl jsem si.. "Co to děláš?" Zmateně se na mě koukl..
"Jiminie~ víš proč jsem odešel? Protože tě miluju.. Ani nevíš jak moc.. Odešel jsem protože jsem si něco uvědomil.. Nechci tě nikdy ztratit Minie~ a doufám že to s námi vydrží dlouho a že se na mě moc nezlobíš.. I když vím že zlobíš, ale zkusím to 'vytáhl jsem krabičku' takže Minie~ vezmeš si mě?"
Promiňte trošku kratší.. Měla jsem chuť na psaní, ale nebylo moc času 😅😂 takže tady aspoň něco kratšího 😁😇
ČTEŠ
Neznámý číslo #vkook (Opravuje Se)
ФанфикNa ship: °vkook° ¥namjin¥ &yoonmin& Ale převážně VKook ❤ Hodně zápletek a pokračování do další knihy. (Najdu tě vůbec?) Příběh: jde tam o Taeho co si přidá neznámé číslo. Po chvíli však zjistí kdo to je. Všichni ve škole se s Kookem moc nebaví kvůl...