💊🎈59🎈💊

487 28 0
                                    

"Yoongi!  Já to udělal naschvál!  Chtěl jsem ho jenom vystrašit!  A nevěděl jsem že mu to budeš dávat za vinu!! On za to nemohl!  Kdyby za to mohl tak by vás ani nevolal..  On vám věřil že mu pomůžete!  A ty si na něj začal křičet?! Yoongi to si děláš prdel ze mě ne?!"

Slyšel jsem slabě Kookieho křik.

"A jak jsem to měl vědět?! Mě jde o tebe!  Nechtěl jsem aby se ti kvůli němu něco stalo!"

"Vy se hádejte, ale já jdu najít Taeho"

Řekl Jimin a já se hned ztišil.

"Tae?!" Zakřičel přímo před moji kabinkou. Ti dva se tam furt dohadovali, ale to mi bylo v tuhle chvíli jedno.. Vylezl jsem druhou stranou kabinky vzal si rychle svoje věci ze skříňky a aniž bych udělal nějakej hluk jsem běžel domů.

"Tae stůj!!" Křičel za mnou Jimin. Běžel jsem pořád dál..  Vím, je to od sud daleko..  Ale na to já teď kašlu..  Potřebuju okamžitě domů.. 

"Notak Tae!" Slyšel jsem skoro za sebou. Otočil jsem hlavu a uviděl asi 2 metry za sebou Jimina..  A sakra..  Přidal jsem na rychlosti a běžel dál.

"Tae!" Slyšel jsem už daleko za sebou.
Ještě kousek!  Notak Tae běž!  Povzbuzoval jsem se.

Viděl jsem můj dům..  "Hobi!!  Otevři!!" Křičel jsem z posledních sil.
"Tae?!  Co se děje?!" Vykřikl Hobi když otevřel dveře. "Prosím..  Nikomu neotevírej a nic..  Hlavně ne Yoongimu, Jiminoj a Kookovi.." Řekl jsem z posledních sil a doplazil se do kuchyně.

Vzal jsem skleničku vody..  Nejdřív se napil a zbytek na sebe vylil...  "A co se stalo? A navíc..  Proč tu jsi v plavkách? a ještě něco, kdo je Jimin?" On si na něj nepamatuje nebo co?  Nedivil bych se..  Byl na šrot už od první chvíle u Yoongiho.. 

"Jimin je Yoongiho přítel..  'Nedechl jsem se a poté vydechl' proč jsem tu v plavkách neřeš..  Byly jsme v akvaparku a co se stalo taky neřeš..  Prostě jim neotevírej"

Hned co jsem to řekl někdo začal bušit do dveří. "Hobi..  Neotevírej prosím.. A jdi s Chimiem do koupelny..  Nebo ho tam jenom na chvíli zavři" Udělal jsem na něj psí oči "ok ok.." Řekl vzal Chimieho a šel nahoru. Já šel k oknu a nenápadně se podíval kdo to je..  Byl tam Jimin Yoongi, ale Kookie ne.. 
"Ahoj Tae" Řekl někdo za mnou. Pomalu jsem se otočil a na zahradě stála Lea. "Co tu k sakru děláš?!" Trošku jsme zvýšil hlas, ale pro moji nevýhodu mě slyšeli kluci..  "Tae já vím že tam jsi!!" Zakřičel Jimin.
"Ticho nebo tě uslyšel..  Teď máš dvě možnosti.."
"Jaký?"

"Buďto mě pustíš dovnitř"

"Ta druhá možnost?!" Opět jsem zvýšil hlas.

"Nebo půjdu za nima a ukážu jim cestu sem.."

"A co by jsi dělala tady?"

"Chtěla jsem se podívat na Chimieho, ale normálně kdybych za tebou šla, tak by to nešlo..  Protože by jsi mě sem nepustil..  Tak co?"

Zase ta Lea 😡😡😠


Neznámý číslo #vkook (Opravuje Se)Kde žijí příběhy. Začni objevovat