Došly jsme k Yoongimu a já se ho snažil vzbudit. Po chvíli se mi to i povedlo, ale i tak na mě Yoongi házel vražednej pohled. "Co chceš?" Sykl a sedl si. "Potřebujeme si s tebou promluvit" Řekl jsem a táhl ho za sebou. "Jungkooko! Já tě zabiju! Kvůli tomu jsou mě budil? Kvůli tomu, že si chcete se mnou promluvit?!" (😑)
Pohled Taeho
Seděl jsem s klukama na gauči a Kook, Jimin a Yoongi šli někam pryč.. Už dlouho přemýšlím, jestli Kookieho požádat o ruku... Ale zase na druhou stranu.. No.. Jsme přeci ještě mladý... Tak hrozně mě to ničí.. A ještě k tomu mám furt v hlavě Zica.. On mě využíval jen aby se dostal ke Kookiemu? Rozbrečel jsem se, ale aby to nikdo neviděl jsem šel do pokoje. "Kam jdeš Tae?" Zeptal se Joon a koukl se směrem ke mě. "Noo.. Jsem unavenej a není mi moc dobře tak si jdu lehnout" Zalhal jsem a šel si lehnout. Lehnul jsem si na postel a přemýšlel. Přemýšlel o mě a Kookiem. Mám ho požádat o ruku nebo ne? Bože~ já nevím.. Asi se rozbrečím.. Potřebuju radu..
Taetae👽
Hobi!! Pomoc! 😭😭Koníček 😄
Copak je Tae?! 😱😱Taetae👽
Poraď mi hyung... 😭Koníček 😄
No jo.. Ale s čím? 😮Taetae👽
Víš.. No... Tak nějak jsem chtěl požádat Kookieho o ruku, ale..Koníček 😄
Co?! 😱😭 to je úžasný ne?! 😱❤ ale.. Co? 😬😬Taetae👽
Nevím.. Nejsme na to ještě mladý? Třeba.. No.. Já nevím.. Prostě nevím jestli to mám udělat.. A s tím potřebuju poradit.. 😔😔 mám ho požádat nebo ne?Koníček 😄
Noo... Na jednu stranu máš pravdu, ale na tu druhou, když ho teď požádáš o ruku, tak se můžete vzít třeba až za rok.. Udělej to Kookie bude jenom rád a určitě přikývne v souhlas. 😉Taetae👽
Dobře hyung asi máš pravdu.. Požádám ho, ale až trošku dýl ne teď. Prosím nikomu to neříkej oki?Koníček 😄
Jo jo neboj 😇Taetae👽
Děkuji ti hyung 😊 jsi nejlepší 😘❤Koníček 😄
Není za co 😁---------
Ležel jsem tu asi už hodinu a furt se nic nedělo. Furt jsem musel přemýšlet jestli mám udělat to co říkal Hobi. Ještě chvíli jsem přemýšlel a pak jsem usnul.
Z pohledu 3 osoby
Tae usnul. Kookie s Jiminem si furt povídali s Yoongim a nikdo neví jak to dopadlo. Jediný co mužů říct je, že se Yoongi trošku vzpamatoval a slíbil, že si ho bude víc všímat. Jimin slíbil, že se mu taky bude víc věnovat a Kookie? Ten jim k tomu pomohl. Hobi byl rád, že pomohl kamarádovi a celou dobu se usmíval. Joon a Jin se s Hobim koukali na televizi a furt se ho ptali proč se tak tlemí.
Pomalu ale jistě se blížíme ke konci prvního dílu 😇😇 za chvíli tady bude konec první knížky a je jen na vás jak se bude jmenovat druhej díl!! Tak prosím pište do komentářů! 😇😍
ČTEŠ
Neznámý číslo #vkook (Opravuje Se)
ФанфикNa ship: °vkook° ¥namjin¥ &yoonmin& Ale převážně VKook ❤ Hodně zápletek a pokračování do další knihy. (Najdu tě vůbec?) Příběh: jde tam o Taeho co si přidá neznámé číslo. Po chvíli však zjistí kdo to je. Všichni ve škole se s Kookem moc nebaví kvůl...