π•☯9☯•π

1.6K 94 1
                                    

"Hobi!?" "Ee no?" Řekl vystrašený Hobi aka J-hope.  "Co tady děláš?!  A co děláš Taemu?!" Byl jsem hodně naštvaný..  Znal jsem ho už asi 2 roky..  Vlastně se se mnou jako jediný bavil.. No i když není jediný... Je tady i Yoongi.  Ale nikdy jsem netušil že je Hobi na kluky..  Takže tam nejsme jediný já a Tae...  Hned jsem se zvedl a pomohl vstát klukům. "A teď mi vysvětli proč!" Zakřičel jsem na něj. "Klid Kookie" Objal mě Tae okolo pasu. Hobi se na něj jen zamračil "tak už říkej proč.. " Řekl jsem už docela v klidu...  Docela..  "No ok.." "Víš Kookie-" Nenechal jsem ho to doříct protože vím co chtěl říct..  "Ne..  Neříkej to.. " "Zamiloval jsem se do tebe..  Nevěděl jsem že jsem na kluky ale díky tobě jsem to zjistil..  A když sis našel Taeho tak mě to ranilo a chtěl jsem tě jen pro sebe..  Promiň mi to..  Vím že jsem se zachoval špatně..." Začali mu téct slzy a já mu je pomalu setřel. "No ok..  Ale nemusel jsi ubližovat Taemu" Otočil jsem se k němu zády a k Taemu předem. Abych ho provokoval, jsem mu dal pusu na nos a on se uchechtl protože ví o co mi jde. "Vidím že jste spolu šťastný" Řekl Hobi a zazubil se. "Jop" Řekl jsem pyšně. "Tak ať vám to dlouho vydrží, ale Kookie nikdy tě nepřestanu milovat.." Řekl a s těmito slovy odešel. "Co teď?" Zeptal jsem se. "Jdeme k mým rodičům" Řekl a já se od něj odtáhl, chytl jsem ho za ruku a mohli jsme jít.

"No tak tady bydleli moji rodiče " Řekl když jsme dorazili k nějakému rodinnému domku. Byl nádherný. Šli jsme dovnitř wow.. wooow zevnitř vypadá líp než z venku..  "Jsme tu!" Zakřičel Tae. Hned se ozvala jeho mamka. "Tak pojďte do obýváku" Tae na mě mávl ať jdu za ním, poslušně jsem se rozešel s ním do obýváku. "Ahoj hoši" "Ahoj mami, tati" Pozdravil a poklonil se Tae. "Dobrý den" Taky jsem se poklonil. "Ty musíš být Su- ee Jungkook" Ee co chtěla říct? "Ahoj to jsem" Tae byl nějak nervózní...  O co tu jde?

Jeho mamka mi rukou naznačila ať si sednu. "Tak jak stě se měli?" Řekla najednou. "Noo..  Koukněte se na Teaho" "Bože..  Co se ti stalo?!" Vyjekla na něho jeho mamka když si všimla modřiny pod okem. "Nic mami..  To je dobrý" Řekl Tae..  a posadil se vedle mě. Dal mě ruku okolo ramen.

Čas běžel jako voda.. Hrozně si s nimi rozumím..  Asi 3× mi zavibroval mobil ale ignoroval jsem ho.  "Tae..  Budu muset jít.. " Řekl jsem smutně. "To už je tolik?" "Jo..  No nic budu muset jít..  Za chvíli mám být doma" Oznámil jsem jim a už pomalu šel. "Naskledanou" "Počkej doprovodím tě, už půjdu taky domů" Řekl Tae a zvedal se.  "Tak ahoj mami, tati" "Ahoj kluci" Řekla a mi už byly pryč.  "Miluji tě" Řekl najednou Tae a přerušil tím trapné ticho. "Já tebe taky" Řekl jsem a přitulil se k němu. "Už mám jiný směr..." Řekl smutně.
"Tak ahoj" Řekl jsem a políbil ho, polibek prodloužil..  "Ahoj, pak ti napíšu" "Oki ahoj" Dal jsem mu pusu na nos a odcházel.

Je tu zase konec 😁😁 jeej 😁😂 a já ji chtěla udělat kratší 😬😬 njn trošku jsem změnila plán 😁😂

Neznámý číslo #vkook (Opravuje Se)Kde žijí příběhy. Začni objevovat