😯114😯

266 18 14
                                    

ZC103
Ahoj 😇

Awsome kid
Co chceš?

ZC103
To mě ani nepozdravíš?  😔

Awsome kid
Nemám k tomu sebemenší důvod 🙂

ZC103
Co jsem ti kdy udělal? 🙈

Awsome kid
Udělal si toho hodně!  Sakra hodně!  Takže mě nech na pokoji!  Rozuměl si?!  Nemám na tebe vůbec náladu!  Nech mě už doprdele být! 😑

ZC103
Klidni zajíčku..  Mám něco o co nechceš přijít.. 😇

Awsome kid
A to je jako co?!  O vše už jsem přišel!

CZ103
O vše ještě ne 😊

Awsome kid
Na kluky ani nesáhneš!

CZ103
Kdo mluvil i nich? 🙂 já mluvím o Taem 😇

Awsome kid
Pf..  Ten ať jde někam..  Ukázal mi jaký to je parchant..  Klidně si ho nech nazdar a už mi nikdy nepiš!

Zablokovat uživatele ZC103
/ano/ne

Ležel jsem bezmocně na posteli a brečel..  On mi to dělá naschvál? Proč mi ho sakra připomněl?! Proč?!

"Kooko?  Vše v pohodě?" Přišla do pokoje Kiki.

"Neboj vše v pohodě..  Jen jsem si vzpomněl na Taeho to je vše" Usmál jsem se na ni a ona si ke mě přisedla.

"Víš jistě že to udělal naschvál?  Možná ho k tomu někdo donutil" Usmála se zase ona a koukla mi do očí.

Pohled Taeho

"Už mě nebaví dělat si poskoka!  Kvůli tobě je Kook pryč!  A to vše jen kvůli tobě!" Křikl jsme na toho který mě tu držel.

"Drž hubu!  Vždyť už ani nevíš kde je!  Slyšel jsem, že odjel" Andělsky se usmál a šel ke mě.

"Už na mě nikdy nesahej!  Víš co?  Bez vážně někam..  Jsi jenom debilní hnusný úchylný hovado!" Vylekal jsem si na něm svůj vztek.

"Vždyť nejsi schopnej mi dát ani facku!  Koukni na sebe!  Nemáš žádný sval!  Pomalu jsem jen z masa a kostí!" Zasmál se.

"Já že nemám žádný sval?!  Spletl jsi se mě se sebou?!" Zasmál jsem  se zase já i když jsme věděl, že má pravdu..

"Heh..  Nejsi nic jiného než hromádka hoven..  Schop se Taehyungu! Vždyť jsem teď jediný v tvém životě!  Který stojí stejně už za prd co?!"

"Nepřiblížuj se ke mě!  Nebo uvidíš, čeho jsem schopný!" Křikl jsem už hodně nasraný na něj a propaloval ho pohledem.

Šel stále blíže ke mě a natahoval se, že mi dá facku. Bez problémů jsem se vyhl a vyběhl pryč z pokoje. Po cestě jsem vzal mobil a zamkl se do nějakého pokoje. Koukl jsem kolem a byla to nejspíše koupelna.

"Otevři ty dveře!" Bušil na dveře, ale já ho ignoroval.

"Dobrý den, policie? Drží mě tady nějaký úchyl!  Už několikrát mě znásilnil a nedává mi pořádně najíst!  Prosím pomoc..  Zničil mi celý můj život.." Byl jsem hodně zoufalý.

"Dobrý den ano tady policie. Na jaké jste adrese pane?"

"Adresa *** ulice **. Prosím rychle..  Buší mi tady na dveře..  Bojím se že mě zabije"

"Už tam posíláme hlídku. Nebojte se soud 10 minut tam jsou.. Zatím nevycházejte z pokoje kde jste a nejlépe si za dělejte něčím dveře"

"Dobře, děkuji nashle"

"Nashledanou"

Seděl jsem a čekal co se bude dít..  On byl skoro uvnitř a já se čím dál tím více bál..

"Říkám říkám otevři ty dveře kurva!  Nebo je vážně rozmlátím!" Koukl jsem se na jeho obličej skrz malou dírku která tam už byla.

"Nikdy!" To byla moje odpověď..  Pak jsem už slyšel policejní houkačky.

"Máš po srandě" Dodal jsem a usmál se na něj.

Takže..  Dlouho jsem nic nevydala 😅😂 omlouvám se nebyl čas.. Jinak zítra už je 10,takze se na vás všechny už hrozně těším 😊😇 doufám že vás tam přijde co nejvíce (samozřejmě ti kteří můžete 😇)

Dnes vyjde ještě 1 úplně poslední kapitola téhle knížky..  😔 ale to až na večer..  Kolem 9/10 asi 😅🙈
Tak zatím ahoj u poslední kapitoly 🙈🙊

Neznámý číslo #vkook (Opravuje Se)Kde žijí příběhy. Začni objevovat