"Co by jsi říkal na svatbu třeba... *odmlčel jsem se* třeba někde.. Em.. Nemůžu si vybavit žádné hezké místo" Nervózně jsem se podíval na Kooka.. "To nevadí hlavně že budeme svoji" Usmál se a dal mi letmou pusu na tvář. "Konečně spolu.. To bude neuvěřitelné.." "Ach Tae.. Co to udělat v tom Božím altánku kousek od nás!" A bude to taková soukromá svatba.. Jen mi a kluci" Usmál se a koukal na hvězdy. Koukl jsem se teda taky. "Mě je to jedno jak to budeš chtít ty.. Je to na tobě" Usmál jsem se.
"Tae Tae~" Koukl jsem se na něj. Spal.. On mluví že spaní.. To je sladký~ "Tae! Ne! Ne!" Nachal okolo sebe rukama.. Co se mu sakra zdá?!
"Kookie!" Zatřásl jsem s ním a on se probudil. "Co kde?! Tae! O můj bože! Já se tak lekl!" Začal brečet.. Kookie.. To už je poněkolikáté..
"Co se ti zdálo? Není to poprvé že?"
"Ne není to poprvé Tae.. Vždy když pomyslím na svatbu.. Tak vidím Zica jak tam je a vždy tě nějak zabije.. Tae já nechci aby jsi umřel!" "Je to jen sen Kookie" "Co když ne?!" Vyjekl a na hrnuly se mu další slzy do očí..
"Určitě ano neboj.." Odepl jsem jemu i sobě pás.. Sklopil jsem sedačky a lehl si.. Kooka jsem taky položil vzal jsem polštář a deku.. To nám stačí.. Dal jsem nám pod hlavu polštáře a přikryl nás dekou.. Obmotal jsem Kookiemu ruku kolem pasu a společně jsem po chvíli usnuli~ miluju tě Kookie~Vzbudil mě silný nával světla.. Už jsme tady? Koukl jsem se okolo a Kookie nikde.. Jo jsme tady. V duchu jsem se zasmál. Vyšel jsem z auta a uviděl Kooka já už připravuje stan. "Mohl jsi na-" "Ne nemohl!" Zaculil se.
"Ale ano mohl.. A mohl si mě klidně i probudit.. " Uraženě jsem se zatvářil.
"Byl si tak sladkej, že se mě nechtělo tě budit" Došel ke mě a dal mi pusu."Tae.. Mám problém.." "Jaký Kookie?" Zkoumavě jsem si ho prohlédl a všiml si toho.. Bože Kookie! Zasmál jsem se.. Nemohl jsem to udržet.
"Můžeš se přestat smát?! Já má. Seriózní problém! A můžeš za to ty! Kdyby jsi tady nechodil bez trika a neprovokoval!" "Ne jo pomůžu ti.." Usmál jsem se a zatáhl ho do stanu."Ale nesmíš vzdychat dobře?" Kulišácky jsem se usmál a on s podívae na mě podíval. "Děláš si srandu~ s tebou nejde nevzdychat~"
"Musíš se snažit~" Dořekl jsem to a začal svoji práci.
"Děkuju ti Tae~~" "Za málo" Oblízl jsem si ret a koukl se mu hluboko do očí.. Chybí mi jeho tělo.. Jeho dotyky.. Prostě vše~ ach bože.. Potřebuju tě k životu Kookie~Zase o ničem... Za chvíli tu bude svatba 😇😂 těšíte se? 😇😍
ČTEŠ
Neznámý číslo #vkook (Opravuje Se)
ФанфикNa ship: °vkook° ¥namjin¥ &yoonmin& Ale převážně VKook ❤ Hodně zápletek a pokračování do další knihy. (Najdu tě vůbec?) Příběh: jde tam o Taeho co si přidá neznámé číslo. Po chvíli však zjistí kdo to je. Všichni ve škole se s Kookem moc nebaví kvůl...