🐶101🐶

316 30 44
                                    

Probudil jsem se hodně brzo..  Bylo asi 8 hodin ráno. Tae ještě spal a já šel udělat do kuchyně snídani.

"Tati?" Slyšel jsem po chvíli za sebou. "Ano Bae?" Usmál jsem se na něj. "Mám tě rád" Chvíli jsem jen tak stál protože jsem to nečekal. "Já tebe taky Bae" Usmál jsme se a obejmul ho. "Dae ještě spí?" Zeptal jsem se ho a on jen přikývl.. "Tak je půjdeme vzbudit a dáme si pak snídani?" "Anoo!" Křikl a oba jsme se zasmáli.

"Dae..  Vstáváme" Řekl jsem a Bae na něj skocil. "Vstávej" Opakoval mu to furt dokola a já se jen smál. Když už byl vzhůru, domluvili jsme se, že půjdeme všichni vzbudit toho ospalu, ale než jsme tam došli tak se otevřeli dveře a v nich stál Tae s vlasy do všech stran a jen s kalhoty od pyžama. Všichni až na Taeho jsme se začali smát.

"Pojďte radši na snídani" Zabručel a rozešel se směr kuchyně. "Špatně jsi se vyspal?" Zeptal jsem se ho v kuchyni u stolu, kluci jen přihlíželi. "Jo..  Když pán Kookie spadl z postele a já jo tahal půl hodiny nahoru..  A pak se pán uvelebil skoro na celou postel" Zamručel a já se zasmál.. "Nic z toho se nestalo..  Kdybych spadl z postele tak to vím a něco mě bolí..  A já se neroztahuju po posteli! Tak co se stalo?" Koukl jsem se mu upřímně do očí a on se usmál.. "Dobře..  Tedy" Pořádně se posadil na židli.. "Někam jsme si večer zašel když jste spali..  Aa..  Pak se mi zdáli divné sny takže mě furt probouzeli..  Tož vše" Usmál se a začal jist..

"Kam jsi šel?" "No..  Šel jsme si něco zařídit..  To je v pohodě" "A mohu vědět co?" Zeptal jsem se na oko zvědavě..  Poslal jsme kluky nahoru aby to nemuseli poslouchat. "Nee" Zamručel a sedl si na gauč.. "Tae co se sakra děje?" Stoupl jsem si před něj a zvedl mu hlavu, aby mi koukal do očí..

"Nic..  Nic se neděje Kookie vše je v pohodě jen..  Jsem musel něco zařídit to je vše.." "No dobře jak myslíš" Pustil jsem mu hlavu a šel uraženě nahoru. "Kookie promiň!" Křikl za mnou, ale já šel dál. Vlezl jsem k nám do pokoje a bouchl dveřmi..  Zase..  Co se s ním děje.. Vím že teď budu jako dítě, ale jdu zavolat Yoongimu aby zjistil, o co Teamu jde... Mě to nehodlá říct..  Takže to musím nějak vyřešit..

"Ahoj Yoongi.. "

"No, ahoj..  Co se děje?"

"Tae.."

"Aha..  Takže zase něco provedl?"

"Prý byl večer něco zařídit, ale nechce mi říct co..  Bojím se, že za tím je zase Zico.."

"Neboj..  Řeknu Hobimu a pomůže mi s tím..  Až něco zjistíme řekněme ti..  Zatím čau"

"Ahoj Yoongi"

"Tati?" Zaklepal někdo na dveře. Otevřel jsem je a viděl 2 vystrašené chlapce..  "Ano? Promiňte..  Já..  Jenom mě tatínek naštval..  To je dobré" Obejmul jsem je a oni mě obejmuli ještě více.. "A co ti udělal?" Zeptal se Dae a koukl se mi do očí.
"Jenom mě nechce něco říct..  Už to je dobré..  Běžte si hrát jdu si ještě promluvit s Tae- tedy s tatínkem" Usmál jsem se na ně a dovedl je k jejich pokoji.

Bože..  Tae..  😂

Neznámý číslo #vkook (Opravuje Se)Kde žijí příběhy. Začni objevovat