😋😎😳32😳😎😋

890 45 0
                                    

Pomalu jsem mu sundával kalhoty a koukal jsem mu při tom do očí. Dával jsem mu celou dobu polibky a hladil ho po stehnu.  On se koukl na moje kalhoty a trochu znervózněl, hned jsem pochopil co chtěl udělat, sundal jsem si tedy kalhoty a on se usmál.

Po chvíli co jsem mu pusinkoval jeho krásné bříško, jsem se přemisťoval zase zpátky nahoru. Chvíli jsme se líbali a Jiminie chtěl víc. "Notak Yoongi dělej už~" "Dobře jak si můj Minie přeje" Sundávat jsem mu boxerky a při tom mu koukal nejistě do očí. On se jen usmíval a přikývl na souhlas.

Po chvíli už je měl dole a já je hodil na druhou stranu pokoje. Sundal jsem si i já boxerky a to už jsem viděl ten Jiminův chtíč v očích. "Copak Minie?~" Zavrněl jsem mu do ouška a zkousl ho. "Mmm~" Zavrněl nazpátek. Dal jsem mu k puse tři prsty a mezitím jsem ho líbal na krčku a bříšku, jednou rukou jsem mu dráždil bradavku a on jen slastně vrněl.

Když už byly prsty dostatečně navlhčené tak jsem se na Mina ještě koukl jestli už mužů a on jen kývl hlavou. Strčil jsem mu tam tedy jeden prst a on jen zasyčel, čekal jsem až si zvykne a pak přidal i druhej, když už si zvykl i na druhej tak jsem mu tam přidal i třetí. Začal jsem s nimi pomalu pohybovat, když už jen slastně sténal tak jsem se na něj koukl s výrazem 'můžu?' zase jenom kývl a já mu ty tři prsty vyndal. "Kdyby něco tak mě zastav ano?" Jen se na mě ušklíbl. "Já si zvyknu neboj" Mrkl na mě. "A už honem Daddy~" Zavrčel a sám se pohl k mé chloubě. "Jak si přeješ~" Pomalu jsem do něj zasunul svoji chloubu a on jen sykl bolestí, chvíli jsem čekal až si zvykne. Když proti mě začal sám přiřážet uznal jsem že už můžu. Začal jsem docela pomalým tempem a on jen slastně sténal. "Tak úzkej~" Zavrněl jsem a začal zrychlovat tempo. "Yoongi ahh~..  Miluju~..  Tě~" Zavrněl mezi sténáním. "Já tebe taky~ mm~" (Proč mi to přijde divný?  😂😂)

"Yoongi zrychli~ prosím~" Zrychlil jsem tempo na maximum a já poznal že se Minie blíží k vrcholu, začal jsem mu v rytmu přírazů honit. Po chvíli se mi udělal do ruky a já hluboko do jeho nitra. "Byl..  Jsi..  Úžasnej~" "Ty víc" Dal jsem mu pusu a on polibek prohloubil. Po chvíli líbání jsme se šli vysprchovat. "Yoongi pojď už a nespi!" Zařval na mě z koupelny Jiminie. "Já nespím!" Řekl jsem a došel do koupelny. Tam jsem ho potichu zezadu obejmul a on nadskočil. "Neboj se to jsem já~" Zavrněl jsem a pomalu jsem se s ním přemisťoval do sprchového koutu. "Žádný úchylárny!" Zavrčel na mě Min a já se jen zasmál. Když jsme se navzájem omyli šli jsem se kouknout na film. Stejně jsem viděl asi půlku protože jsem usnul.

Ehm ehm 😂 jsem červená jak rajče. 😳😂 nerada tohle popisuju ale co bych pro vás neudělala 😇😘 děkuji moc kulíšci za vše!  Jste úplně Boží😇😘

Neznámý číslo #vkook (Opravuje Se)Kde žijí příběhy. Začni objevovat