😶81😶

420 32 24
                                    

Pohled Taehyunga

Seděl jsem na gauči... Vstal jsme hrozně brzo. Kookie ještě spal nechtěl jsem ho budit, pustil jsem si televizi a chvíli jen tak seděl. V televizi nebylo nic zajímavého, ale já přemýšlel nad klukem.. Klukem co dokázal abych se do něj na chvíli zamiloval.. Nechápal jsem proč.. V hlavě jsem měl spoustu vzpomínek na to, jak jsem tím ublížil Kookiemu.. Postavil jsem se vyplatí televizi a šel se projít ven.. Došel jsem až k jeho domu.. Mám zazvonit nebo ne? Opakoval jsme si furt dokola a nakonec zazvonil. "Tae?"

Pohled Jungkooka

Ležel jsem furt v posteli.. Přemítal si vše co se stalo.. Letěli jsme do Paříže, a Tae mě před Aifelou věží požádal o ruku.. Pak jsme jely zpět domů a to nám dal Yoongi klíče od našeho nového domu.. Chybí mi kluci.. Nevím co si mám už myslet..
A navíc když už máme svůj barák tak si Tae někam zmizí.. Jako kdyby to bylo naschvál..

Když už mě přestalo bavit čekat prostě jsme se zvedl zavolal znovu Taemu a když to znovu nebral naštval jsme se napsal jsem vzkaz ať se o mě nebojí a šel jsem za klukama..

Došel jsem ke klukům se slzami v očích, protože jsem po cestě začal brečet.. Popravdě ani nevím jak..
"Jee! Ahoj Ko- Kookie jsi v pohodě?"
Řekl Hobi když mi šel otevřít, zapoměl jsem si klíče... "Jo jsem nemusíš se o mě bát.. Už jste byly za Yoongim?" "Ne, právě jsme se chystali jít můžeš jít s námi pokud budeš chtít.. A vážně ti nic není? A proč tu není Tae?"

"No.. Půjdu rád.. A Tae tady není proto, protože někam šel, nebereme mi telefon a ani neodepisuje na zprávy.. Nevím kde je a bojím se o něj" "Počkej.. Jakože Tae tě nechal první den v domě samotného?" Zděsil se. "No, prakticky jo.. Proč?" "Já to věděl!" Vykřikl koukal jsem na něj s nechápavým výrazem. "Počkej tady hned jsme tady i s klukama nemusíš se zouvat a nic, jen počkej"

Zajímalo by mě co věděl.. On ví o Taem víc než já? Musím se nenápadně dozvědět co, ale zatím nevím jak..

Pohled Hobiho

Šel jsem rychle za Jinem já to věděl.. Věděl jsem, že to Tae udělá.. Bylo to úplně jasný..
"Jine! Okamžitě přestaň dělat to co děláš a přijď sem!" "Je to nutné!?"
"Jo! Dělej!" "No jo tak počkej"
Zamumlal a já pak slyšel zavření skříně a divné mlasknutí.. Hovada..
"Co potřebuješ?" "Tae!"
"Co s ním?" "Udělal to.. "
"Co udělal?"
"To co jsem říkal.. Říkal jsem to jen tobě a Yoongi to sám ví, ale ten tu není.. Takže mi musíš najít toho parchanta! Zase podvádí Kookieho se Zikem.." Zavrčel jsem na něj a jeho jméno jsem jen zamumlal..




Neznámý číslo #vkook (Opravuje Se)Kde žijí příběhy. Začni objevovat