🐠88🐠

313 28 54
                                    

Pohled Kooka

Taehyungie~ děkuju..  I když za to můžeš ty..  Říkal jsem si v duchu..
"Co bych bez tebe dělal Tae..  Jsi slunce mého života..  Jsi moje vše.. Můj celý život.." Vydechl jsem.
"To ty jsi moje vše" Sedl jsi na mě obkročmo. "Tae~ jdeme se kouknout po okolí..  Na tohle máme čas večer~"
Uculil jsem se. "No tak dobře~ když si to pan Kookie přeje" Zasmál se, dal ruce na náznak že se vzdává a vyšel že stanu..  Je trošku větší..  (Myslím ten stan.. 😂😂)

"A co říkáříkáš na Jimina a Yoongiho..  Myslíš že se vezmou?" Nahodil jsem náhodné téma.. "A do takhle Jin a Joon? Nebo Hobi a-"
"Pst!  Nemáme o ní mluvit!" Zasmál se. "Já zapoměl..  Promiň..  A co ostatní?  Co myslíš?"
"Myslím, že budou rychlejší jak my.." Zasmál se, vím že to myslel v ironii..  Dělá to pořád.. "Tae~ myslí někdy něco vážně" Drkl jsem do něj. "Promiň promiň" Zasmál se a popoběhl dál.
"Tae!  Zastav! Bože! Tae pozor!"
"Tae!"

Pohled Yoongiho

"Co plánujete dělat, když tu nejsou kluci?" "To netuším" Řekl Jimin a koukal dál do mobilu.. Plánoval jsem ho požádat o ruku už před půl rokem.. Ale nechtěl jsem dělat co co dělal Tae..  A proto chvíli počkám..  Jen myslím..  Že si spíše mě nevšímá Jimin než že já jeho.. Furt tě na mobilu a ani nevím co tam dělá.. "A co vy kluci?  Máte nápad?" "Hmm..  Ne" Řekl Joon a dál se věnoval Jinovi, ten jen zakroutil hlavou v zápor a pokrčil ramena..

"Bože..  Proč já se vůbec snažím..  Já nemám být ten kdo se má změnit..  Ale máte to být vy.. " Zabručel jsem a odcházel k pokoji.. Proč se tak rychle dokážu naštvat?  K sakru!
Zamkl jsem za sebou, vzal si sluchátka a šel si lehnout.

Kookie🐰
Yoongi!  Mám problém!! Tae! 

Velký bráška 😎
Co?!  Jakej?!  Stalo se něco?
Co zase Tae udělal?

Kookie🐰
On nic!  Spíš jemu se něco stalo!  Nevím co mám dělat Yoongi hyung...  Pomoct! 😭😭

Velký bráška 😎
A co se mu stalo?!  Sakra!  Tak už to řekni! Mám jet za vámi nebo co?!

Kookie 🐰
Ne nemusíš jezdit..  Nic vážného to není.. Ale nevím co mám dělat!

Velký bráška 😎
Už mi to řekneš?!  Nebo se toho dožiju až v dalším životě?

Kookie 🐰
Ano řeknu..  😂 on spadl do rybníka a já nevím jak ho vytáhnout ven 😞😂😂

Velký bráška 😎
To si ze mě děláš!?
Já si myslel..  Že třeba ho srazilo auto nebo..  Ho někdo přepadl nebo tak něco!!  A on spadl do rybníka a ty ho nemůžeš vytáhnout?! 😒

Kookie 🐰
Promiň..  Ale já vážně nevím co a ním!  🙈😂

Velký bráška 😎
Tak ať dopravě na břeh! Čau..  Musím jít.. Dejte mi zítra vědět..

Kookie🐰
Promiň Yoongi..  Já nechtěl..  Nechtěl jsem tě otravovat..  A dobře..  Zítra ti zavolám..  Ahoj.. 😦 a ještě jednou se omlouvám 🙏

Na to už jsem neodpověděl..  Dělá si ze mě srandu? Tak on mě tady říká jaký je to problém..  A on ten vůl jenom spadl do rybníka..  Teď nevím jestli to myslel jako vtip, nebo jako seriózní věc.. Už byl klid..  A já si konečně oddechl..

Takže lidi..  Blíží se konec..  Téhle knížky..  Neříkám že bude hned..  Ale asi tak do 20 kapitol určitě..  Plánuju pak udělat to pokračování na tuhle knihu takže tak..  😇 jen se ptám..
Chcete         HAPPY END
nebo              SAD END

Nechám to zatím na vás 🙈😂

Neznámý číslo #vkook (Opravuje Se)Kde žijí příběhy. Začni objevovat