"Taehyungu!!" Zakřičel jsem na celý park. "Vy už jste tady?" Nervózně se usmál a osoba vedle něj se lekla a koukla se na nás.
"Co tady jako vyvádíš?! Jsi normální?!" Křikl jsem na něj znovu.
"Hele já nic nedělám.. Jsme úplně normální ano.." "Víš co ti na tohle řeknu?! Vypadni! Vypadni od Kooka a v BTS už nejsi je ti to jasné?! To co vyvádíš ti připadá normální?! Máš 2 děti a manžela! Vypadni už od sud jasný?! A ty! 'Koukl jsme se na osobu vedle něj a žďuchl do něj' ty se klid někam doprdele! Protože jestli tě uvidím! Jsi mrtvej jasný ti to je?! Budu tě mučit do té doby dokud nezhebneš!!""Yoongi klid.." Uklidňoval mě Hobi, ale nešlo to.. Taemu řekli slzy a ten druhý stal jen v šoku.
"Yoon-" "Nemluv!" Štěkl jsem. "Ale mi ni-" "A ty už vůbec nic neříkej!" Chytl jsem ho za triko a koukal mu nasraně do očí. "Ty by jsi měl být ve vězení! Nevím co tady vůbec děláš!" "Už se uklidni!" Dal mi facku Tae a tím mě ještě víc naštval. "To si že mě děláš prdel?! Já se mám uklidnit?! Koukni na sebe! Jsi ženatý, máš děti a jsi tu s tímhle hnojem!""Jsi normální?! Já nic nedělal! Jen jsme si povídali jasný?! Šel jsem dřív abych nepřišl pozdě! A potkal jsme ho! Nic jsme neudělal doprdele! Yoongi klidni se už.." Křičel zase on.
"Ne.. Končíš jasný?"
"Co? Jak to myslíš?"
"Říkám, končíš! Nebudeš se s námi dále vídat!" "Ale Yoongi!"
"Žádný ale! Yoongi má pravdu.. Za prvé.. Proč by jsi šel dříve o docela dlouho..?! A za druhé tohle už je vážně moc.." Křikl i Hobi a to je většinou v klidu.. "Nechoď mi na oči" Řekl jsem pustil toho magora vzal Yoongiho za ruku a šel pryč."Čekejte!" Křikl Tae. "Ne! Běž si za Zicem! Beztak jsi se s ním scházel do teď co?!" "Jak víš o tom že jsem chodil pryč?" "Kook to chtěl zjistit co děláš víš?! On mi to řekl.. Je bezradnej.. Říkat mu to nebudu.. Jen mu dej pokoj!" Křikl jsem ještě a šel domů.. Ke Kookovi domů..
"Ahoj! Už jste ta- kde je Tae?" Zeptal se když ho neviděl.. "Ahoj.. Em.. On se ještě někde zdržel.. Do večera by měl být tady" "Dobře, tak dáte si něco?" "Ne to je dobrý, kře máš děti?" "Hrajou si s Chimiem na zahradě" Zasmál se a šel na zahradu.. Chudák ještě neví co dělá Tae..
Ups 😯 jsem to trošku.. Zkazila? 😅
ČTEŠ
Neznámý číslo #vkook (Opravuje Se)
FanfictionNa ship: °vkook° ¥namjin¥ &yoonmin& Ale převážně VKook ❤ Hodně zápletek a pokračování do další knihy. (Najdu tě vůbec?) Příběh: jde tam o Taeho co si přidá neznámé číslo. Po chvíli však zjistí kdo to je. Všichni ve škole se s Kookem moc nebaví kvůl...