Takže.. Předem se chci omluvit.. Bylo my hrozně tak se mi nechtělo moc psát, doufám že to chápete.🙏
"Kookie?" Řekl jsem když jsem došel do kuchyně. "Hm?" Koukl se na mě a usmál se. "Kam by jsi si představoval letět na líbánky?" Uculil jsme se a obejmul ho. "Mě je to jedno, něco vyber ty a překvap mě" Zamumlal mi do hrudi. "Dobře, v tom případě, dnes nebudu celý den doma.." Nervózně jsem se usmál. "Proč?" Udělal na mě smutný kukuč. "Protože budu muset vybrat cestu kam poletíme" Zvrnkl jsme ho do nosu a šel si pro snídani. "Děkuju ti za lívance Kookie"
"Není zač" Usmál se a já do sedl vedle něho. "A kdy se vrátíš? A kdy vůbec půjdeš?" Koukl se na mě a dal si lívance. "No.. Zavolám Yoongimu a Jiminovi.. A uvidí se kdy se jim bude chtít.. A podle mě dlouho nebudu pryč.." Usmál jsem se a také si dala do pusy."Ahoj Gi.."
"No.. Ahoj co je Tae? Je půlnoc.."
"Ne.. Je 8 hodin ráno.. 'Zasmál jsem se' a.. Potřebuju poradit ohledně Kooka"
"Ko- jo jasně! Tak za hoďku přijď k nám a půjdeme spolu na oběd a pokusíme se to vymyslet, tak čau"
Ukončil hovor.. "Hmm čau" Zamumlal jsem. "Kookie?!" Křikl jsem do domu a doufal, že mě slyšel. "Kookie!" Křikl jsme znovu. "No?" Ozval se z obýváku. "Hele.. Za hoďku už půjdu." "Tak brzy?" Smutně se na mě podíval. "Promiň Kookie.. Řekl to Yoongi.."
Obejmul jsem ho a dal mu pusu do vlasů. "Připravil jsme ti oblečení" Uculil se a odběhl pro něj. "Emm.. Dobře?" Zasmál jsem se a čekal co přinese. Přinesl bílou mikinu četné rifle.. A to bylo vše.. "To mám jít bez trika?" Zasmál jsme se a on se koukl na hromádku a vytáhl z pod mikiny tričko. "Aha, promiň" Zasmál jsem se znovu a on se mnou."Tak ahoj!" "Ahoj Tae~" Dal mi pusu a mu ji oplatil. Zamával jsem a odcházel pryč. "Buď opatrný.." Řekl jsem mu ještě a zavřel dveře. V tu chvíli mi cinkl mobil.. To bude Yoongi..
User
Ahoj 😏Gucciman👽
Emm? Čau.. Nemám čas.. Nepiš mi..User
Ale Tae~ 😘 já si s tebou chci psát~
Gucciman👽
Ale já s tebou ne.. Nevím kdo seš a ani nevím od kudy mě znáš.. Takže nemám zájem.. A přestaň mi teď psát, mám lepší veci na práci.. 😁
(Dává to smysl? 😂)User
Moc dobře mě znáš 😇😇
Urazilo by mě kdyby jsi si na mě nepamatoval.. 😱😔Gucciman👽
Bez už někam.. Něčím kdo jsi! Chápeš?Gucciman👽
DEJGucciman👽
MIGucciman👽
POKOJ!!User
Co když ne?
Zobrazeno v 8:24User
Nedávej mi zobrazeno!
Zobrazeno v 8:30User
Tae prosím.. Nedávej mi zobrazeno.. Nenávidím to.. 😐
Zobrazeno v 8:47Na a co že to nenávidí? Mě to nezajímá.. Nevím kdo to je a ani radši nechci vědět kdo to je..
Kdo myslíte že je náš tak zvaný user? 😁😁 a ta nová písnička od bts je úplně 🔝💯🔝 nemůžu ji přestat poslouchat.. 😂😂
Doufám že nejsem jediná 🙈🙊😂
ČTEŠ
Neznámý číslo #vkook (Opravuje Se)
ФанфикNa ship: °vkook° ¥namjin¥ &yoonmin& Ale převážně VKook ❤ Hodně zápletek a pokračování do další knihy. (Najdu tě vůbec?) Příběh: jde tam o Taeho co si přidá neznámé číslo. Po chvíli však zjistí kdo to je. Všichni ve škole se s Kookem moc nebaví kvůl...