#zawgyi
At Jessica's apartment
"So......နင္က ကေလးအေဖျဖစ္ေတာ့မယ္ဆုိတာ တကယ္လား....နင့္ကေလးမွန္း ဘယ္လုိသိလည္း...."
Sicaရဲ႕ ကုတင္ေပၚမွာ ထုိင္ရင္း Taeyeon ကို Sica ေမးလုိက္သည္။"အင္း ေသခ်ာတယ္....ငါတို႔ အတူေနတုံးက အိပ္ရာခင္းမွာ ေသြးကြက္ေတြ ေတြ႔ခဲ့တယ္........"
Taeyeon ျပန္ေျဖလုိက္သည္။"ၿပီးေတာ့ သူကုိယ္၀န္႐ွိေၾကာင္း နင့္ကုိ ဘယ္အခ်ိန္မွာ ေျပာတာလည္း...."
Sica ေမးခြန္းေတြ တစ္ခုၿပီးတစ္ခုေမးလုိက္သည္။
"တစ္ပတ္ေလာက္႐ွိၿပီ....ငါတုိ႔ အတူေနခဲ့တာက....တစ္လ....."
Taeyeon စဥ္းစားေရတြက္ေပမယ့္ မေသခ်ာေပ....."ဒါနဲ႔ဘဲ ကေလးအေဖျဖစ္ေၾကာင္း သတ္မွတ္လုိ႔မွမရတာ သက္ေသေတြလုိေသးတယ္ေလ...."
Fanyဆီကေန Taeyeonကုိ ျပန္ရဖုိ႔ Sica ႀကိဳးစားေနတယ္"ေကာင္းၿပီ အဲ့ဒီအတြက္ေတာ့ ငါ့ဘက္က ေသခ်ာပါတယ္....လြန္ခဲ့တဲ့ တစ္ပတ္ကဘဲ ငါတုိ႔လမ္းခြဲခဲ့တာေလ....ငါ့ကုိ လာမတားပါနဲ႔ Sica.. ."
Taeyeon သူတုိ႔ေျပာေနတာေတြက အဓိပၸါယ္မ႐ွိမွန္းသိသည္။ သူ႔ရည္းစားေဟာင္းက သူ႔ကုိျပန္လုိခ်င္မွန္း သိေပမယ့္ သူ႔မွာ တစ္စုံတစ္ေယာက္နဲ႔ ရထားတဲ့ ကေလးက႐ွိသည္။"သူ႔ဗုိက္ထဲမွာ ႐ွိတဲ့ ကေလးက ငါ့ကေလးျဖစ္မယ္ဆုိတာ ေသခ်ာတယ္.....ငါသူ႔ကုိ ယုံတယ္......ငါ ငယ္ရြယ္ၿပီး မရင့္က်က္ေသးေပမယ့္ ငါ ခံစားမိတယ္......"
"Taeyeon plz....."
Taeyeonရဲ႕ အက်ႌကုိ Sica ဆြဲလုိက္ေတာ့ Taeyeon ကုတင္ေပၚကေန ထလုိက္သည္။"Jessica...ငါတုိ႔ ဇာတ္လမ္း က ၿပီးသြားၿပီ.. .မင္းကုိမင္းလည္း အတင္းတြန္းအားေပးမေနနဲ႔ ....ငါတုိ႔က တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ သစၥာေဖာက္ၿပီးၿပီေလ....."
"Ok ထားခဲ့လုိက္ေလ....ငါ့ကုိယ္ငါ သတ္ေသလုိက္မယ္....."
Sica အံဆြဲထဲက ဓားခြၽန္ကုိ ယူၿပီး သူ႔လက္ေကာက္၀တ္ေပၚတင္လုိက္သည္။