#zawgyi
5 years later....
"Mommy.........ကင္းေထာက္ အခ်ိန္ရဲ႕ ေျခအိတ္ေတြကဘယ္မွာလည္း "
Ethan တစ္ေယာက္ သူ႔အခန္းထဲကေန Uniform ၀တ္ရင္း ေအာ္ေမးလုိက္သည္
"မင္းရဲ႕ ဒုတိယအံဆြဲထဲမွာေလ Ethan...."
Fany ေအာ္ေျပာလုိက္သည္......ေအာင္ျမင္တဲ့ေယာကၤ်ားကုိအျပင္ ကေလးေလးေယာက္ကုိထိန္းရတဲ့ ဘ၀ဟာ မလြယ္ကူေသာေၾကာင့္ Fany ေခါင္းခါရမ္းမိသည္"Thank you Mom...."
Ethan သူ႔အေမကုိ နမ္းၿပီး ေျခအိတ္႐ွိရာ အံဆြဲထဲသုိ႔ ေျပးသြားေလသည္......"Mom Unicorn အိတ္ေလးေတြ႔မိလား.....မေန႔က ဒီနားမွာ ထားခဲ့တာေလ...."
ညီမငယ္ေလး Stephie နဲ႔အတူတူ ပန္းေရာင္အခန္းေလးကုိ သုံးတဲ့ Ronnie တစ္ေယာက္ ေအာ္ေမးျပန္သည္"Uwaa!Mommy....Hansက သမီးရဲ႕ ပန္းေရာင္ဂါ၀န္ကုိ ႐ုပ္ဆုိးတယ္လုိ႔ေျပာေနတယ္ "
အငယ္ဆုံးေလး Choမွာ သူ႔အကုိက စလုိ႔ေအာ္ငုိကာ တုိင္ေလသည္....Hansမွာ သူ႔ညီမက တုိင္လုိ႔ အ႐ုပ္ကုိကုိင္ၿပီး ေျပးထြက္သြားေလသည္"ငါ ပန္းေရာင္ကုိ မုန္းတယ္ "
Hans တစ္ေယာက္ ေသနတ္အ႐ုပ္ေလးနဲ႔ ငုိေနတဲ့ သူ႔ညီမကုိခ်ိန္ၿပီး စျပန္သည္"Hans Cho!!....."
ေနာက္ဆုံးေတာ့ ေရခ်ိဳးခန္းထဲက ဆံပင္ေတြကိုသုတ္ရင္း ထြက္လာတဲ့ သူတို႔အေဖရဲ႕ ေအာ္သံကုိၾကားရေလသည္"Tae Tae အ၀တ္အစားေတြ အရင္၀တ္ပါအုံး "
Fany တစ္ေယာက္ Stephieကုိ ပန္းေရာင္ဂါ၀န္ေလး ၀တ္ေပးရင္း သူ႔ေယာကၤ်ားကုိ ေအာ္လုိက္သည္။"Sorry Honey...."
Taeyeon ေတာင္းပန္စကားေျပာၿပီး သူတုိ႔အခန္းထဲ ၀င္သြားလိုက္သည္"Hans ညီမေလးကုိ မစရဘူးေလ "
Fanyမွာ သူ႔အေဖဆူလုိ႔ မ်က္ရည္အ၀ုိင္းသားနဲ႔ သူ႔ဆီေျပးလာတဲ့ ကေလးကုိေခ်ာ့လုိက္သည္...."Sorry Mommy...."
Hans ေျပာၿပီး သူ႔အေမကို ဖက္လုိက္သည္....Stephie မွာလည္း သူ႔အေမကို လုိက္ဖက္သည္