Young Daddy Part-29

784 81 10
                                    

#zawgyi

Operation ျပီး​ေနာက္ ​Taeyeonကုိ သီးသန္​႔လူနာ​ေဆာင္​သုိ႔ ပုိ႔ထား၏...ဆရာ၀န္​က​ေတာ့ Taeyeon စိုးရိမ္​စရာအ​ေျခအ​ေနက လြတ္​သြားၿပီ​ေျပာ​ေသာ္​လည္​း အခုထိ​ေတာ့ Taeyeon သတိမရလာ​ေသး​ေပ.....

နဂုိအတုိင္​း ျပန္​​ေကာင္​းဖုိ႔ဆုိ တစ္​ပတ္​​ေက်ာ္​​ေလာက္​​ေတာ့ အနားယူရမယ္​.....ကံ​ေကာင္​းစြာနဲ႔ က်ည္​ဆံကုိ ဆြဲထုတ္​ႏုိင္​​ေသာ​ေၾကာင္​့ Fanyမွာ အရမ္​း​ေပ်ာ္​ၿပီး ငုိ​ေ​န​ေလရဲ႕......Mr.Choက​ေတာ့ ဘုရားသခင္​​ေက်းဇူး​ေၾကာင္​့ ဘုရားသခင္​အား ​ေက်းဇူးတင္​​ေန၏....

Mrs.Jeonမွာ​ေတာ့ အႁမႊာ​ေလးႏွစ္​​ေယာက္​နဲ႔ အိမ္​မွာ ​ေန​ေန၏.....Jung ညီမနွစ္​ေယာက္ရယ္ ​​​Yuriနဲ႔ Yoongကလည္​း Mr.Choအိမ္​မွာ အတူ​ေန​ေနၾကသည္​......

Fanyမွာ သူ႔မိသားစုဆီဖုန္​းဆက္​ၿပီး ယခုအ​ေျခအ​ေန​ေၾကာင္​့ သူ႔မိသားစုဆီ မလာႏုိင္​တာပါဟု ​ေသခ်ာ႐ွင္​းျပ​ေလ၏.....

Hwang မိသားစုကလည္​း နားလည္​​ေပးၿပီး Mr.Kimကို ​ေသခ်ာဂ႐ုစုိက္​ဖုိ႔ မွာၾကား​ေန၏

ယခုျဖစ္​ခဲ့တာနဲ႔ ပတ္​သက္​ၿပီး Mr.Choမွာ ရဲကုိအ​ေၾကာင္းၾကားထား​သည္​......

"Nana ကို သမီးရဲ႕ အ၀တ္​အစား​ေတြ ယူလာခုိင္​းလုိက္​မယ္​.....အခု​ေတာ့ ​ေနရထုိင္​ရတာအဆင္​​ေျပ​ေအာင္​ Tae Taeရဲ႕ အ၀တ္​​ေတြ အ​ေဖ့ရဲ႕ ကားထဲ ​ေတြ႔လုိ႔ ယူလာတယ္​...​ေရာ့....."

Mr.Choမွာ သူ႔သား​ေဘးနားက တဖ၀ါးမွမခြာဘဲ ထုိင္​​ေနတဲ့ သူ႔​ေခြၽးမကုိ အ၀တ္​ထုပ္​​ေပးလုိက္​သည္​

"​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​ Appa"
Fany အ၀တ္​ထုပ္​ကုိ လွမ္​းယူလုိက္​သည္​....

"အိမ္​ျပန္​ၿပီး သူတုိ႔အဆင္​​ေျပလား သြားၾကည္​့အုံးမယ္​......တစ္​​ေယာက္​တည္​းအဆင္​​ေျပလား သမီး...... "

"အဆင္​​ေျပပါတယ္​ Appa..Gomawo Appa....."

"No...ငါ့သားကုိ ဂ႐ုစုိက္​​ေပးတဲ့အတြက္​ကို ငါက​ေက်းဇူးတင္​ရမယ္​့သူပါ....... "
Mr.Choျပံဳးၿပီး  Fany ရဲ႕ လက္​ကို ကုိင္​ကာ​ေျပာလုိက္​သည္​.......

" chaw သူ႔အတြက္​ဆုိ ဘာမဆုိလုပ္​မွာပါ.... "
Mr.Choရဲ႕ မ​်က္​လုံးကုိ တည္​့တည္​့ၾကည္​့ကာ  Fany ​ေျပာလုိက္​သည္

Young Daddy (Trans)Where stories live. Discover now