#zawgyi
*door closed *
"ကေလးရဲ႕ အေဖက ဘယ္သူလည္း......"
Fanyရဲ႕ မွတ္တမ္းကုိ ဖတ္ရင္း ဆရာ၀န္မွာ ေမးလုိက္သည္....."ကြၽန္ေတာ္ပါ "
Taeyeonမွာ ေခါင္းငုံ႔ထားတဲ့ သူ႔မိန္းမကုိ တစ္ခ်က္လွမ္းၾကည့္ၿပီး ဂုဏ္ယူစြာ ေျဖလုိက္သည္"Ok....ကေလးအေၾကာင္း ေျပာရမယ္ဆုိရင္...."
ဆရာ၀န္ရဲ႕ သက္ျပင္းခ်သံေၾကာင့္ Taeyeon စိတ္ပူသြားတယ္"ကြၽန္ေတာ့္.. ....ကေလးက ဘာျဖစ္လို႔လဲ "
Taeyeonရဲ႕ အသံက တုန္ေနေသာေၾကာင့္ Yoongမွာ သူ႔သူငယ္ခ်င္းရဲ႕ ပခုံးကုိ ကုိင္ၿပီး အားေပးေန၏"ေဆး႐ုံကို ေစာေစာေရာက္လာႏုိင္တာကုိဘဲ ေက်းဇူးတင္ရမယ္ဗ်ာ့.......မဟုတ္ရင္ ကေလးအသက္ ဆုံး႐ႈံးႏုိင္တယ္.......Ms.Hwangလည္း ေနာက္တခါ ေသခ်ာဂ႐ုစုိက္ပါလုိ႔ မွာပါရေစ....."
Taeyeonရဲ႕ ပခုံးကုိ ဆရာ၀န္ ပုတ္ၿပီး အားေပးကာ ထြက္သြားေလသည္
"Taeng Hyun...မင္းကေလး အသက္႐ွင္တယ္ကြ......."
Yoongမွာ သူ႔ပခုံးကုိ မွီုၿပီး ငုိေနတဲ့ သူငယ္ခ်င္းကုိ ဖက္ကာ အားေပးလုိက္သည္Fanyမွာေတာ့ ဘာမွကူညီမေပးႏုိင္ဘဲ သူ႔ေပါ့ဆမႈေၾကာင့္ ကေလးအသက္အႏၱရာယ္ၾကံဳရတာဆိုၿပီး ငုိေလေန၏
"Tiffanyနဲ႔ မင္း ခဏစကားေျပာလုိက္အုံး ငါ ေက်ာင္းကုိသြားၿပီး ဆရာကုိ ခြင့္တုိင္ေပးမယ္......see u Taeng.. ...Ms.Hwang သြားခြင့္ျပဳပါအုံး...."
Yoongမွာ တိတ္ဆိတ္ေနတဲ့ စုံတြဲကို ႏႈတ္ဆက္လုိက္သည္ႏွစ္ေယာက္ၾကား ခဏတာ တိတ္ဆိတ္ေနရင္း.....
"I'm sorry....."
ႏွစ္ေယာက္သား ၿပိဳင္တူေျပာမိသြားတယ္"မင္း အရင္ေျပာပါ....."
Taeyeonမွာ သူ႔မိန္းမကုိ အခြင့္အေရး ေပးလုိက္သည္"ငါ့ေဘးနား လာထုိင္ပါ......"
Fany မွာ Taeyeonအတြက္ ေနရာနည္းနည္း ဖယ္ေပးကာ ေျပာလုိက္သည္"ငါ ဂ႐ုမစုိက္မိဘဲ ကုိ႔ယိုးကားယားျဖစ္သြားလုိ႔ ေတာင္းပန္ပါတယ္ နင့္ကုိ ေစာင့္ခဲ့သင့္တာ....."