#zawgyi
"Congratulations Taeng Appa...."
မိန္းမႏွစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ခ်ိန္တည္း ျပႆ နာတက္ၿပီး ပါး႐ုိက္ခံလုိက္ရလုိ႔ မ်က္ႏွာႀကီးစူပုပ္ေနတဲ့ Taengကို Yoong စလုိက္သည္။Taeng အခု ေၾကာက္ရြံ႔ေနသလုိ ခံစားရၿပီး သူ fuckတာကုိ ခံစားျပီး ေပါင္ကားေပးမယ့္ မိန္းမ တစ္ေယာက္အလုိ႐ွိေနတယ္.....
ဒါေပမယ့္ Fany ေျပာတဲ့ စကားေတြ သူ႔အေတြးထဲ ေရာက္လာျပီး သူ႔ရဲ႕ ရမက္ အာသီသေတြက ေပ်ာက္ဆုံးသြားတယ္....
"ပါးစပ္ပိတ္ထား Yoong မဟုတ္ရင္ အိမ္ထဲကေန မင္းကုိ ကန္ထုတ္မွာ "
ေပ်ာ္ႁပီးကေနတဲ့ သူ႔သူငယ္ခ်င္းကုိ မ်က္ေစာင္းထိုးႁပီး Taeng ေျပာလိုက္သည္။"Well...အခု မင္းမွာ ကေလးတစ္ေယာက္ ႐ွိလာၿပီဆိုေတာ့ အေဖတစ္ေယာက္ရဲ႕ တာ၀န္ေတာ့ ေက်ရမယ္ Taeng "
"ငါ့ဆီေတာ့ ၿဂိဳဟ္ဆိုးေတြ ၀င္ေနၿပီ"
Taeng စိတ္မသက္မသာျဖစ္ေနတယ္"Hey မင္းက ကံေကာင္းတဲ့လူပါကြ ....မင္းက အခု အေဖျဖစ္ေနၿပီ .....Little Tae Taeေလးေတြက ဘယ္ေလာက္ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းမလည္း....ၿပီးေတာ့ ကေလးအေမနဲ႔ တူၿပီးလည္း ကေလးက ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းအံုးမွာ....."
Yoong သူ႔ဖုန္းက Fany ရဲ႕ ပုံကုိ ျပလိုက္သည္။"Yah အဲ့ပုံ မင္း ဘယ္ကရတာလည္း........"
Taeyeon စၿပီး ကေလးအေမေပၚမွာ သ၀န္တိုစိတ္ေတြ ျဖစ္ေပၚလာတယ္"လ်ိဳ႕၀ွက္ခ်က္ေပါ့ကြ...."
Yoong မ်က္စိမွိတ္ျပၿပီး သူ႔သူငယ္ခ်င္းေဘးနားကေန ထြက္ေျပးသြားတယ္....."ငါ့ျပႆ နာေတြ ႐ွင္းၿပီးရင္ မင္းေသၿပီသာမွတ္....."
Taeyeon ေအာ္လိုက္ၿပီး သူ႔ဖုန္းထဲက ဖုန္းနံပါတ္ တစ္ခုကုိ ႐ွာလိုက္သည္
*ringing *
"C'mon.... ဖုန္းကုိင္စမ္းပါ plz....."
Taeyeon တစ္ဖက္က ဖုန္းမကုိင္လုိ႔ တတြတ္တြတ္ ေရရြတ္ေန၏"Oh....ဘယ္သူက ဖုန္းေခၚတာပါလိမ့္..."
တစ္ဖက္က မဲ့ျပံဳးျပံဳးၿပီး ခက္ထန္တဲ့ စကားေတြနဲ႔ ဖုန္းေျဖလိုက္သည္