Young Daddy Part-18

908 91 3
                                    

#zawgyi

"မင္​း လက္​ထပ္​ဖုိ႔ အဆင္​သင္​့ျဖစ္​ၿပီလား.... "
Mr.Kimတစ္​​ေယာက္​ Taeyeonနဲ႔ မ်က္​ႏွာခ်င္​းဆိုင္​မွာ ထိုင္​ၿပီး ​ေမးလုိက္​သည္​

"Dad..ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေျပာစရာတစ္​ခု႐ွိတယ္​..​ေျပာမွျဖစ္​မယ္​..."
Taeyeon ​ေဆး႐ုံမွာ သူ႔ရဲ႕ အနာဂတ္​မိသားစုကုိ ၾကၫ္​့ၿပီး တုန္​လႈပ္​သြားခဲ့သည္​

"Shoot...."
Mr.Kim wine တစ္​ခြက္​ကုိ ​ေသာက္​လုိက္​သည္​

"အႁမႊာ​ေလး ႏွစ္​​ေယာက္​ ​ေမြးလာၾကၿပီး​ေနာက္​ ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေၾကာက္​လာတယ္​.....ကြၽန္​​ေတာ့္ဘ၀က ​ေမ်ွာ္လင္႔ခ်က္​ေတြ အိမ္​မက္​​ေတြ....​​​​ဘာမွမ႐ွိသလုိ ခံစားရတယ္​......ကြၽန္​​ေတာ္​့ရဲ႕ ဆုံးျဖတ္​ခ်က္​က မွန္​ကန္​ၿပီး အဓိပၸါယ္​႐ွိလားမ႐ွိလား ကြၽန္​​ေတာ္​ မသိဘူး..."

"မင္​း စိတ္​ထဲမွာ ​ေတြး​ေနတာ​ေတြ ငါသိ​ေနတယ္​လုိ႔ ထင္​တယ္​......Tiffanyနဲ႔ က​ေလး​ေလး​ေတြကုိ မ​ေတြး​ေပးနဲ႔အုံး.....မင္​းျဖစ္​​ေနတဲ့ျပႆ      နာကုိ အရင္​​ေတြး..."

Mr.Kimမွာလည္​း သူ႔သားအတြက္​ တစ္​ခုခုကုိ ​စီစဥ္​​ေပးထားၿပီးသား ျဖစ္​သည္​..

သုိ႔​ေသာ္​ Taeyeonမွာ က​ေလး႐ွိ​ေနတယ္​ဆုိတဲ့ သတင္​းၾကား​ေတာ့ ​ေရြးခ်ယ္​စရာမ႐ွိ​ေပ....သုိ႔​ေသာ္​ လက္​ခံ​ေပးလိုက္​ရသည္​....

မိဘတုိင္​းက ကုိယ္​့သားသမီးကုိ အနာဂတ္​မွာ ထြန္​းလင္​း​ေတာက္​ပ​ေနတာဘဲ ျမင္​ခ်င္​ၾကတာ​ေလ.....

"အခ်ိန္​တုိင္​း ​ေတြး​ေနမိတာ....ကြၽန္​​ေတာ္​့မိသားစုနဲ႔ ခဏ​ခြဲ​ေနရမယ္​ထင္​တယ္​....ဒါကလည္​း က​ေလး​ေတြ အနာဂတ္​အတြက္​ပါ.....ဒီ​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​ျဖစ္​ခ်င္​တဲ့ artist ျဖစ္​​ေအာင္​ လုပ္​မယ္​..... "

Taeyeon စကား​ေၾကာင္​့ Mr.Kim မ်က္​ႏွာပ်က္​သြား​ေလသည္​.....သူ​ေတြးထားတာက Taeyeon က သူ႔ရဲ႕ ကုမၸဏီမွာ လာလုပ္​မည္လုိ႔​ေတြးခဲ့တာ​ေလ.....

"Artist?"

"Dad အဲ့တာ က​ြၽန္​​ေတာ္​့ရဲ႕ အိမ္​မက္​ပါ......အ​ေမ့လုိဘဲ ဒါ​ေပမယ္​့ "
Mr.Kimရဲ႕ မ်က္​လုံးကုိ Taeyeon စုိက္​ၾကည္​့လုိက္​သည္​

Young Daddy (Trans)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora