-Genevieve's perspektiv-
Jag satte foten på pedalen hårdare. Bilen som jag tjuvkopplade var ganska snabb. Men hade ju inget val. Antingen att springa flera mil till Dark Shadows huset eller ta denna bil. Och det blev bilen.
Mitt mål började tonas upp framför mig. Jag har ingen tanke vad jag ska säga.. att jag behöver hjälp?-Bear's perspektiv-
Jag står i gymmet och slår på boxnings säcken. Ett slag. Två slag. Hoppa lite på stället och slå till igen.
Hon kan inte försvinna ur mitt huvud. Ända sedan tjejerna försvann så har en del av mig försvunnit. Anas ansikte kommer alltid upp i huvudet. Så jag måste distrahera mig själv.Jag tar en paus och andas ett tag. Jag går fram till vatten flaskorna och tar den som är min. Sedan tar jag en av dom vita handdukarna och torkar bort svettet i mitt ansikte.
Jag tar några klunkar vatten och går mot det stora fönstret som finns i i gymmet. Jag sätter nästan vattnet i halsen när jag ser en främmande bil utanför vår grind.
Samma veva kommer någon in springandes i gymmet."James det är någon främmande bil utanför grinden. Det kanske är bäst att undersöka den och se om det är en fiende." Sa Noahs röst.
"Noah vad har jag sagt om att använda mitt riktiga namn? Och ja. Jag går och säger till Wolf så fixar du några män ok?" Sa jag utan att vända mig om.
"Ja Bear, men varför jag sa ditt riktiga namn var för att tjejerna är ju ändå inte här så.." sa han innan jag avbröt han.
"Nämn inte tjejerna i detta hus!" Röt jag argt och vände mig om argt.
Han svalde och nickade innan han försvann ur rummet.
Att få höra Anas namn får mig att smälta. Och ja. Jag erkänner att jag är kär i henne..Jag springer och knackar på Wolfs kontors dörr innan jag öppnar den.
"Vad är det nu då?" Frågar han och kollar upp på mig.
"En främmande bil är vid vår grind Wolf. Vi kanske ska undersöka för att se om det är en fiende."
Han nickar och reser sig upp."Har ni fixat några män?" Sa han och gick mot sitt vapen skåp.
"Ja, Red Panda fixar det." Sa jag.
När vi kom ner till killarna sa Wolf vad vi skulle göra sen sprang vi fem killar mot källaren. Där nere finns det en annan utgång som är lite närmre grinden.
När vi kommer upp hoppar några killar över muren lite längre bort för att komma bakom bilen.
Jag följer med Wolf och Bird till framsidan. Bilen framför oss är avstäng. Men jag ser ingen i bilen.Vi närmar oss grinden. Vi öppnar den och höjer pistolerna för att försvara oss.
Killarna som hoppade över muren smög bakom bilen. (Dom har någon väst på sig så vi kan se dom)
Wolf gjorde ett tecken på att vi skulle öppna bildörrarna.
Vi smög-sprang till där antagligen bilföraren.Vi öppnar den med ett ryck och hör ett skrik. Ett tjej skrik.
"Vänta innan ni skjuter killar!" Sa Wolf och höjde ena handen. Han satte på lampan på pistolen som fanns på. (Hängde ni med)
Jag gjorde det samma. Wolf kollade in i bilen med en förvånad min.
Jag gick fram och såg Genevieve.
Där satt hon ihop kurrad och grät.
Vart är Ana?!"Genevieve? Vad gör du här? Och ensam." Frågade Wolf.
"Dom tog henne." Sa hon med gråten i halsen och snyftade.
"Vem tog vem?" Frågade han.
"Ana, dom tog Ana. Shadow Song kidnappade henne!" Skrek hon ut gråtandes.Dom där jävlarna.. Nu fan ska dom få.
_____________________
Heeeej!! Kort kapitel! Veeet. Hoppas att jag kan skriva längre på nästa hihi. Men hallå?! Snart är det påsklov och jag lovar inget men det kan komma lite fler kapitel då.
Nu är det skola och bla bla bla.
Och på lördag har jag innebandy match så japp. Fullt upp har jag.Glöm inte att kommentera och Rösta!! <3
YOU ARE READING
A Gangleders Heart (pause)
Teen FictionGenevieve Jackson bor tillsammans med hennes pappa och sin syssling Anastasia. Hennes pappa är en gängledare och är ledare över den fasansfulla gänget Red Hearts. En dag blir Genevieve och Anastasia kidnappade och blir fångar till gänget ... Hon bl...