Detta kapitel kommer vara bilder med! Lite hur huset ser ut helt enkelt.
Nu var det nästa dag och jag låg i vår säng uttråkad. Ana var i vår Walk in closet och kollade alla kläder.
Det som hände igår var ju att Wolf förde ut mig bakom muren där Ana var. Killarna hittade pengarna och tog det dom behövde. Sedan var det nån som sköt Harry i bröstet. Antagligen dog han men aja då slipper jag han iallafall.
När vi kom hem firade killarna av rånet och ja det var allt.Det knackade plötsligt på dörren.
Jag reste mig upp och gick mot dörren.
Jag öppnade den och såg Noah och den blonda killen. Fox.
"Vad?" Sa jag uttråkat.
"Hej Genevieve." Sa Noah och log.
"Uttråkad? Vad bra, vi tänkte eftersom att ni inte har nåt att göra så kanske ni kan få en rundtur runt huset som ni kommer bo i. Och för att inte tappa bort er och så." Sa fox vänligt.
"Jag hänger med!" Hör jag Ana skrika från WIC (Walk in closet om ni inte förstod)
Sen kom hon fram bredvid mig och log.
"Jag har väll inget vall antar jag." Sa jag och dom log och visade en vinkning att vi skulle följa efter.
Vi gick ut från vårt rum och in i den långa korridoren med massa dörrar.
Vi gick ner för trappan in i köket som vi hade sett en snabb gång.
(Köket)(Bibliotek)
(Gym)
(Billar fast svarta)
Några timmar senare.
Nu sitter vi i soffrummet och pratade allt om himmel och jord.
"Haha hände verkligen det?" Sa Ana efter skratt attacken vi hade fåt när Noah berättade nåt roligt som hände honom.
"Ja, eh det var faktiskt pinsamt när det hände." Sa han och rodnade. Så här roligt har jag nästan aldrig haft. Speciellt med Noah.Plötsligt kom gängledaren Wolf och Bear. (Som är högra hand till gängledaren)
"Vad är det som är så roligt då?" Fråga Bear och lägger armarna kors över bröstet.
Ana himlade med ögonen.
"Inget som du behöver bry dig om." Sa hon och kollade på Bear.
Hans ansiktsuttryck till irriterat.
"Du.." sa han men blev avbruten av Wolf.
"Vi kom och skulle säga att det är bal eller Aa fest hos en gammal kolega till mig. Alla i huset är bjudna. Till och med våra fångar." Sa han flinandes och satte sig framför mig.
"Jag tänker inte gå." Sa jag Ana mun på varandra.
"Jo då, det måste ni. Ni ska ju såklart gå med nån. Alltså nån som håller koll på er. Ana. Du får den stora äran att gå med mig." Sa Bear och satte sig bredvid Ana.
Hon tittade äcklat på han och flyttade sig så långt bort som möjligt. Men Bear skrattade lite och lutade sig bakåt.
"Genevieve du ska gå med mig." Sa Fox och log sitt fina leende. Tur.
"Nej det ska hon inte. Jag bestämmer och hon ska gå med mig Fox!" Sa gängledaren argt.
Fox ögon mörknade och sedan gick han iväg stampandes. Suck. Jag får den bästa. Nej skojar, den sämsta..
————————————————
Vet att jag inte lagt ut på ett tag men Aa så blir det ibland HAHA.
En kort del med lite bilder japp. Men på balen ska det hända saker.
Tack för 141 läsare!!
BINABASA MO ANG
A Gangleders Heart (pause)
Teen FictionGenevieve Jackson bor tillsammans med hennes pappa och sin syssling Anastasia. Hennes pappa är en gängledare och är ledare över den fasansfulla gänget Red Hearts. En dag blir Genevieve och Anastasia kidnappade och blir fångar till gänget ... Hon bl...