Yarı Melek Yarı İnsan

883 48 4
                                    

Arabayı sürmeye başladım. Motele geri döndük. Merdivenler Dean'i zorla yarı taşıyark yarı sürükleyerek çıkarmak zorunda kaldım. Odanın kapısını ayağağımla tıklattım. Sam kapıyı açttı

"Ne oldu size böyle?" Dean'i yavaşça yatağa yatırdık kaşı yarılmıştı. Çok kan kaybemişti ve tüm olanlar benim yüzümdendi.

"Cadı Dean'i kaçırmıştı onu bana karşı tuzak olarak kullanmıştı Dean'i öldüreceğini ve beni de şeytanlara vereceğini söyledi." Elimde Dean'in kanları vardı. Ağlamamk için kendimi zor tutuyorum.

"Nasıl kurtuldunuz?" Dean'in yüzündeki kanlarını siliyordu.

"Cadı Dean'i duvara fırlattı ve Dean kan kusmaya başladı Dean'i öldüreceğini sandım o sırada .. o sırada bana birşey oldu Sam .. elimi havaya kaldırıp cadıyı duvara fırlattım sonrada tek el hareketimle onu öldürdüm nasıl yaptım bilmiyorum ."

"Bunları burdan ayrıldıktan sonra konuşuruz şeytanlar burda olmak üzerederi sen gidip Jamie'yi uyandır arabada buluşuruz" Kafamı salladım. Hemen kendi odama geçtim Jamie'yi uyandırdım olanları özet geçtim eşyaları alıp birlikte aşağıya indik Sam arabada bekliyordu Dean arka koltukta yatıyordu demek hala kendine gelmemişti. Hemen arabaya bindik Jamie öne binmişti bende arka koltuğa binmiştim ve Dean 'in kafasını bacaklarımın üstüne alıp yanağını okşuyordum benim yüzümden bu haldeydi kendimi bidaha asla affetmiyem.

Jamie " Nereye gidiyoruz?"

Sam "Bobby'nin yanına en güvenli yer şimdilik orası " dedi herkes susmuştu. Dean'in o mükemmel yüzüne bakıyordum çok mükemmeldi beni hak etmiyordu. Ona yapmadığım kalmamıştı sanırım bidaha beni asla affetmiyecekti. Bir iki saat geçmişti. Kafamı cama yaslayıp uyuya kalmıştım ellerim Dean'e sıkı sıkı bağlıydı. Rüyamda tekrar bir ses duyuyordum.

"Anna benim Cass. çok fazla zamanım yok cenette işler karıştı. Sen bir elçi değilsin Anna senin annen bir melekti seni hamile kaldığını öğrendiğimizde cennetten atıldı . Sende yarı meleksin bu yüzden o cadıyı kolayca öldürebildin."

"Cass ama anlamıyorum benim ailemi şeytanlar öldürdü ve annem hiç melek gibi davranmıyrdu."

" Senin aileni şeytanlar öldürmedi Anna melekler öldürdü. Annen karşı gelmişti bu yüzden öldürüldü senide öldürme emrimiz vardı ama işe yarıyabileceğini düşündüler. Aslımda winchesterları seni koruması için yollamadık senin Dean'i koruman için yolladık Michael'ın bedenini koru ve şeytanlara dikkat et senin elçi olduğunu düşünüyorlar ve seni arıyorlar winchesterlarada hiçbirşey söyleme" birdem uyandım. Cass'in anlattıklarını sindirmeye çalışıyordum. Demem yarı melektim ha ? Tüm olaylar üst üste gelmişti . Ben bunları düşünürken Dean'in uyandığını gördüm. Yeşil gözlerini kırpıştırıp kucağımdan kalktı. Eliyle anlını ovuşturup bana baktı sanki benden iğreniyor gibiydi. Onu çok kırmıştım keşke jamie'yi hiç çağırmasaydım.

Dean " Neler oldu böyle?"

"Cadı seni fena hırpaladı" dedim

"Ordan nasıl çıktık peki?" Sam ve Jamie'ye söylediğime göre ona da nasıl çıktığımzı söylemem gerekirdi. Ona da diğerlerind söylediğim şeyi anlattım. Artık bana soğuk davranıyordu. Sam arabayı bir marketin önüne çekip durdu burası çok ıssızdı. Ben markette girdim ve 4 tane biraz alıp çıktım Hepimiz ımpala'nın yanında durmuş biralarımızı içiyorduk. Jamie benim yanıma geldi. Kulağıma yaklaşıp. "Benimle gel " diye fısıldadı. Bana bunu söylerken Dean'le göz göz gelmiştik. Jamie'yle birlikte bira uzaklaştık.

"Ne söyleyeceksin birşey mi oldu?" dedim. Birden gözleri simsiyah olmuştu kırptığında eski haline geri döndü .Olamaz içine şeytan girmiş olmalı acaba ne kadar uzun süredir böyle.

"Çok güzel öpüşüyorsun Anna" dedi ve sırıttı. Demekki geldiğinden beri böyle. iğrenç.

"Hemen Jamie'nin içinden çık yoksa seni öldürürüm"

"Hah nedenmiş o ben bu bedeni çok sevdim"

"Bak onu bırak lütfen"

"Jamie çoktan gitti " Ne ?! olamaz Jamie ölmüştü. Gözlerim dolmuştu.

"İşte şimdi beni kızdırdın seni o. çocuğu" deyip şeytan bıçağımı çıkardım.

"Bak Anna benimle gel yoksa diğer şeytanlara haber veririm sizi bulurlar"

"Sen haber verene kadar gitmiş oluruz" deyip bıçağımı ona saplamaya kalktım ama bana yumruk atti ağzıma kan tadı geliyordu sanırım dudağım patlamıştı. Bu şeytan güçlüydü ama benim kadar değil maden bir melektim güçlerimi kullanmanın zamanı geldi. Elimi şeytanın anlına götürdüm ve anında ölmşdü. Düşündüğümdende güçlüyüm bir şeytanı öldürebildiğime göre. Jamie'yi sürükleyerek Dean ve Sam'in yanına götürdüm. Ağlıyordum. Yanında kimse yokken Jamie vardı sadce o ve bn vardık iki yıldır beraberdik onu seviyordum. Zaten hep sevdiğim insanlara zarar geliyor.

Sam ve Dean koşarak yanıma geldi.

Dean "Ne oldu?"

"İçine şeytan girmişti buraya geldiğinden beri o Jamie değildi anlamam gerekirdi" ellerimi gözlerime götürüp göz yaşlarıma engel olmaya çalıştım. Sam gelip bana sarıldı. Birlikte Jamie'yi gömdük ve yola devam ettik.

Supernatural / I Need YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin