Biz konuşurken Bobby içeri girdi.
"Anna kendini iyi hissediyor musun?"
" Biri vücudumun her yerine tekme atmış gibi hissediyorum. Yani evet iyi sayılırım." dedim ve herkes güldü.
"Tamam çocuklar yemek yiyeceğiz Ellen ve Joe aşağıda bekliyor. Anna senin yemeğini getiricem bekle" dedi Sam Bobby'nin böyle demesi üzerine aşağıya indi.
Dean "İstersen seninle burda kalabilirim?" Şimdi ne diycektim? Evet kal desem herkes aşağıda yemek yerken onun burada olması yanlış olurdu.
"Hayır sen git ben iyiyim" dedim o da gitti. Dean'e sormam gerekiyordu çünkü benden hoşlanıp hoşlanmadığını çok merak ediyorum ama ne diyicem ki? Hey Dean beni seviyor musun merak ettim de? Asla böyle birşey soramam hem zaten senden hoşlanıyorum dese ne diyecektim. Ben ondan hoşlanıyor muyum? Evet hoşlanıyorum. Ne bunu ben mi söylemiştim? Kendimle kavgayı kestim. Sam içeri girdi.
"Anna yemeğini getirdim" deyip tepsiyi bana verdi sonrada gitti. Yemeği yemeye başladım. Dean mevzusunu şimdilik kapatıyorum. Onu düşünmeyeceğim. Birden Crowley odanın ortasında belirdi.
"Kimleri görüyorum bu Bay Korkak değil mi?" deyip dalga geçtim yüzü asıldı.
"Ben olmasam Naomi'yi asla bulamazdınız. Ayrıca buraya sana teşekkür etmeye geldim"
"Naomi'yi öldürdüm fakat bu haldeyim teşekkür ediceğine beni iyileştir"
"Zaten bunun için geldim bayan ukala. Cebinden çıkardığı uzun ince bir şişeyi bana attı. " Benden sana küçük bir hediye" deyip göz kırptı ve gitti. Şişeyi inceledim. Crowley bir oyun yapmıyordur umarım. Şişenin kapağını açtım tam içicekken içeri Dean ve Sam girdi.
Dean "Hey dur intihar falan mı etmeye çalışıyorsun?"
Sam "Anna o şişede ne var?"
"Sakin olun çocuklar kendimi falan öldürmüyorum. Siz gelmeden önce Crowley geldi Naomi'yi öldürdüğüm için teşekkür etti ve bana bu şişeyi verdi eğer içersem hemen gücümü toplayabilirim"
Dean " Ve sende o şişeyi bize söylemeden içicektin öyle mi?"
"Evet?"
Sam "Anna kafayımı yedin sen o şişeyi sana Crowley verdi kimbilir neden verdi"
"Of gerçekten şuan sizinle uğraşamam zaten ölücem en fazla ne olabilir ki?" deyip şişeyi kafama diktim.
Dean "Anna dur.." Dedi ama şişeyi çoktan bitirmiştim. Gözlerini devirdi bu hareketime sinirlenmişti.
Dean "Nasıl hissediyorsun peki?"
"Şuan mı? Hiç hiç bir.." konuşmayı bıraktım. Sanırım birşeyler hiseediyorum. Tüm vücudum karıncalanmaya başladı. Sanırım ölüyorum. Birden parlamaya başladım. Benden çıkan ışık tüm odayı doldurdu. Dean ve Sam bana bakıyordu. Gözlerimi kapattım. Ölmeyi bekliyordum ki hiçbirşey olmadı gözlerimi açtım. Işık gitmişti. Artık daha güçlü hissediyorum. Yataktan kalktım. Etrafımda dönüp
"Bakın , endişelenicek bir şey yok artık çok daha iyi hissediyorum" dedim
Sam "Anna ya birşey olsaydı"
"Of yeter iyiyim diyorum"
Dean "Anna neden böyle davranıyorsun?"
"Nasıl davranıyor muşum?"
"Dik kafalısın biz seni düşünüyoruz senin umrunda bile değil" Hah söyleyene bak.
"Bunu söyleyen kişi Dean Winchester mı? Dean bu yatağa bağlı kalmak istemiyordum biraz anlayışlı olun"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Supernatural / I Need You
FanfictionDean ve Sam 3 yıldır görmedikleri Anna'nın evine gidip onu alıyorlar eskiden çok yakın olan Anna Sam ve Dean tekrar birlikte avlanmaya başlıyorlar. Supernatural FanFiction'dır.