Beni seviyor olabilir mi?

631 39 5
                                    

Ne? Sam Anna'dan mı hoşlanıyordu? Doğru mu duymuştum.

"Ne sen neden bahsediyorsun??" diye sinirli bi şekilde konuştum. Sinirli olmamak elde değil ki.

"Evet hatta o da benden hoşlanıyor. Ona evlenme teklif etmeyi düşünüyorum" cümlesini bitiremeden kahkaha atmaya başladı. Benimle dalga geçmişti. Neredeyse beş dakika boyunca güldü sinirimi bozmuştu. Gülmekten gözlerinden yaş gelmişti. Eliyle gözlerini silip.

"Dostum sadece şaka yapıyordum ama yüzünün aldığı hale değerdi" Deyip yüzünü Sam'in Anna'dan hoşlandığını duyuğumdaki yüz ifademi yaptı ve tekrar gülmeye başladı. Kısacası yüzümü taklit etti.

"Yüzüne bir yumruk yemek istemiyorsan hemen çeneni kapa Sam" gülmeyi kesti.

"Anna'dan hoşlandığın belli oldu"

"Hayır ben... iyi tamam biraz hoşlanıyorum"

"Dostum sana yaptığımı Anna'ya da yapmalıyım onun yüz ifadesini de çok merak ediyorum"

"Hayır böyle birşey asla yapmayacaksın onu sevdiğimi bilmiyor"

"Ama sen ona öldüğünü sandığında seni seviyorum dedim"

"Demiş olabilirim ama bilinci yerinde değilde belki de duymamıştır yani umarım duymamıştır"

"Neden böyle söylüyorsun ki?"

"Benden hoşlanmıyor olabilir"

"Ah dostum emin misin geldiğinden beri hep gözü senin üstünde hem şekil değiştireni hatırla şekil değiştireni yani seni öpmüştü belki de bu sefer gerçek senle öpüşür"

"Sam hayır böyle birşey olmayacak"

"Neden?"

"Onu kaybetmekten korkuyorum eğer ona aşık olursam öldüğünde çok üzüleceğim ve eğer ilk ben ölürsem o üzülecek bunu istemiyorum"

"İnsanlar er yada geç ölücekler zaten Dean"

"Tamam ama sende biliyorsun ki bizimle takılan herkes ölüyor annem babam jessica pamela ve daha birçok değer verdiğimiz, tanıdığımız insanlar. Anna bizim yüzümüzden ikinci kez ölümden dönüyor hatta belkide o aptal anlaşma yüzünden ölecek"

"Böyle birşeyin olmasına izin vermeyeceğiz. Hem kendinde söyledin ölümden dönüyordu bu belkide bir işaret. Evren senin onunla birlikte olmanı istiyor olamaz mı?"

"Dostum bilmiyorum evren ne zaman bizden yana olduki ?"

🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺

ANNA STONEM

Gözlerimi Bobby'nin ve evinde açtım. Yatakta yatıyordum. Kalkmaya çalıştım ama yapamıyorum her tarafım ağrıyordu. Biri gelip tüm vücudumu tekmelemiş gibi hissediyordum. Az da olsa oturur pozisyona gelmeyi başardım. Dean ayak ucumda duran tekli koltukta oturur vaziyette uyuya kalmıştı. Bana ne olmuştu böyle? En son hatırladığım Naomi'yi öldürdüğümdü. Sonra ne olmuştu? Sam içeri girdi.

"Demek gözlerini açabildin?"

"Sam ne oldu bana?" Dean uyanmıştı.

"Naomi Dean'i bıçaklamıştı. Sende Dean'in öldüğünü görünce güçlerinle bıçağı alıp Naomi'ye sapladın ve yanında getirdiği meleklerden birini öldürdün. Güçlerini ilk kez kullandığın ve aşırı fazla kendine yüklendiğin için bu haldesin Cass bir, bir buçuk ay yataktan çıkamayabilirmişsin dedi." Dedi ve kafasını öne eğdi. Ne yani ben o kadar süre yataktan çıkamayacak mıydım? En azından Michael Ve Lucifer'ın kafesi açma planlarını engellemiştim.

"Sadece bir meleği öldürdüğüm ve bir bıçağı güçlerimle yerinden kaldırdığım için bu halde olmam değil mi? Başka ne oldu?"

"Gerçekten hatırlamıyor musun?" konuşan Dean'di.

"Anna Dean ölmek üzereydi ve sen onu güçlerinle iyileştirdin bu seni çok zorladı" Sam'in bunu söylemesi üzerine herşeyi hatırlamaya başladım. Umarım Dean kendini suçlu hissetmiyordur.

"Evet yani benim yüzümden böylesin" dedi yüzü düşmüştü.

"Kendini suçlama seni kurtarmak benim kararımdı. Bence şimdi bunları boş verip bunu kutlamalıyız. Kıyameti durduk sayılır."

Sam " Evet yine. " Dedi ve hep birlikte kahkaha atmaya başladık uzun zamandır ilk kez mutluydum ama böyle söylemeyeceğim ne zaman mutluyum desem birşey oluyor mutluluğum bozuluyor. Dean'e baktım kucağımda ölüyor olduğu zamanı hatırladım . Ama çaktırmamaya çalışıyordum birlikte gülmeye devam ediyorduk. Bir dakika sanırım birşey daha hatırladım bilincimi kaybetmeden önce sanırım Dean bana seni seviyorum demişti tam emin değilim. O zamanki kafamla kendim bile uydurmuş olabilirim. ama içimden bir ses bunun benim uydurmam olmadığını söylüyordu. Dean beni seviyor olabilir miydi?

KISA YAZDIM DİYE BİR BÖLÜM DAHA YAZDIM :D BÖLÜMÜ OYLAYIP YORUM YAPARSANIZ SEVİNİRİM. Bide Sam'i zaten Anna'ya aşık yapmayacaktım. Biraz şaşırmanız için yaptım :D aslında işsizlikten ama konumuz bu değil. BU BÖLÜM EKŞINLI OLMADI DAHA ÇOK DEAN'N DUYGULARINDAN BAHSETTİM UMARIM BEĞENİRSİNİZ.

Supernatural / I Need YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin