SIREN

612 34 6
                                    

YB bi iki haftaya gelir demiştim ama iki gün bile geçmeden çıkardım çünkü çok sıkılıyorum annıomusunz? Oruçluyken zaman geçmiyo bnde zaman gçirmek için uzun bi yb yazdım. Herneyse yeni supernatural hikayesi yazdım ona da bakarsanız svinirim.

Gülme sesiyle gözlerimi yavaşça açtım. Dean ve ben sarılarak uyumuştuk. Dean'e bakıp gülümsedim. Kaç aydır ilk kez kabus görmeden bir uyku çekmiştim. Kafamı diğer tarafa döndürdüğümde Sam'in bize bakıp güldüğünü gördüm. O sırada Dean uyandı. Gözlerini eliyle ovuşturdu. Yattığı yerde oturur pozisyona geldi. Sonra ne olduğunu anlayıp bana baktı sonrada Sam'e.

Dean "Dün gece herhangi bişey olmadı değil mi?" bana bakarak söyledi. Ne yani benimle hayır böyle birşey olmadı tabiki. Bende onun gibi oturur pozisyona geldim.

"Saçmalama Dean tabiki birşey olmadı" Sam gülmeye devam ediyordu. Dean yastığı alıp ona fırlattı.

"Kes sesini"

"Tamam tamam sustum" Yataktan kalktım. İşte bu olamazdı. Altımda mini şortumla uyumuştum. Sam benim mini şort giydiğimi görünce tekrar gülmeye başladı.

"Tabi tabi dün gece hiçbirşey olmadı" gülmeye devam ediyordu. Sam sinirimi bozmuştu. Yatağın yanındaki masanın üstünde duran silahı alıp Sam'e doğrulttum tehdit amaçlı tabiki vurmayacaktım.

"Hemen gülmeyi kesmezsen seni vururum ciddiyim" Olabildiğince ciddi davranmaya çalışıyordum.

"İşte benim kızım" bunu söleyen Dean'di. Ona bakıp ne diyorsun sen bakışı attım. Sam'de gülmeyi kesince silahı bıraktım ve banyoya gittim. Kıyafetlerimi çıkardım ve duşa girdim. Sıcak su beni rahatlatmıştı. Neredeyse banyo yapmayalı 2 hafta olmuştu. Duşumu alıp suyu kapattım. Saçlarımı havluya sardım. Kıyafetlerimi içeride unuttuğumu fark ettim. Çıkardığım kıyafetlere baktım. Yere attığım için ıslanmışlardı. Havluyla içeri girsem uygun olmazdı. En iyisi Dean'e seslenip ondan kıyafetlerimi vermesini istemek.

"Deaaan kıyafetlerim kapının yanıdaki çantada getirir misin lütfen"

"Tamam bi saniye" Sam'in gülme sesini duyuyordum.

"Sam seni duyabiliyorum kes sesini"

"Tamam sustum" Dean gelip kapıyı tık tıkladı. Kapıyı azıcık açtım çantayı içeri uzattı hemen çantayı alıp kapıyı kapattım. Üstüme beyaz spor atlet altımada siyah dar kotumu giydim. Saçlarımı kuruttum ve açık bıraktım sonra banyodan çıktım ve onların yanına gittim. Koltuğa oturdum.

Sam " Sen banyodayken bir olay bulduk "

"Anlat dinliyorum"

"Kasabada 4 adam başka bir kadına aşık olduklarını idda edip eşlerini öldürmüşler,

Yapılan kan testinde aşk hormonu denilen Oxytocin adlı kimyasalın adamların kanında çok yüksek oranda bulunduğu görülmüş"

"Bunu neyin yaptığını düşünüyorsunuz?"

İkisi aynı anda "Siren" dedi.

Dean "Önceden de Siren avlamıştık"

"Tamam o zaman yola çıkalım"

🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺

Adamların hepsinin aynı gece kulübine gittiğini öğrendik ve oraya bakmaya gidiyorduk. İçeri girdik. Dean ve Sam gözünü striptizcilerden ayırmıyorlardı.

"Çocuklar işimize odaklanmalıyız" İkiside bana döndü.

Dean "Tamam zaten işimize odaklanıyoruz " deyip sırıttı. Neden şimdi böyle yapıyordu ki?

Supernatural / I Need YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin