Diğerlerinide alıp tekrar kendi zamanımıza geri dönmüştüm. Derin bir nefes aldım.
"Sizinle konuşmam gereken bir konu var."
"Neler oluyor? Yemekte nereye kayboldun?" dedi Dean.
"Ölüm."
"Neden bahsediyorsun?" dedi Sam
"Cehennemin Yeni Kraliçesine merhaba deyin."
"Ciddi olamazsın?" Dean'e bakarak başımı salladım.
"Ölüm istiyor yoksa beni öldürürmüş falan."
"Sen ne dedin?"
"Ne mi dedim? Beni öldürmesin diye tamam dedi tabiki."
"Peki şimdi ne yapıyoruz?" dedi Sam.
"İki gün sonra cehenneme gideceğim."
"İki gün ha?" dedi Dean. İkiside ne yapacaklarını bilmiyorlarmış gibiydi. Ah! Onlardan daha fazla birşey isteyemezdim.
"Son iki günümüzü delice eğlenerek geçirmeliyiz bence. En son tatilden bahsediyorduk?"deyip gülümsedim. Gerginliği azaltmaya çalışıyordum ki bu mümkün değildi.
"Cidden sen delisin!" dedi Dean ona ters bir şekilde baktım.
"Hadi ama! O ölüm ne yapabiliriz ki?"
"Ölümü bağlayabiliriz." (bölebişi yapmışlardı dimi)
"Ölümü bağlamak? Ben bu işte yokum!" dedim.
"Bir keresinde yapmıştık. Yani çalışmıştık."
"Bir kerede olsun şu lanet yaratıklardan meleklerden söz etmeye bilir miyiz? Sadece iki gün. Zaten cehennemin kraliçesi olunca birşey kaybetmem. Geri buraya dönebilirim zaman zaman biliyorsunuz."
Sam ve Dean birbirlerin baktılar.
"Pekala ama tatile falan gitmeyeceğiz." dedi Dean.
"O zaman neden pekala dedin? Ah iki günlüğüne melek şeytan herhangi bir doğa üstü varlık hayatımda istemiyorum."
dedim sonra güldüm. Çünkü ben de bir doğa üstü varlık oluyorum. Sonra gülmeyi kestim. Hayatımda kendimi istemediğime karar verdim. (o nası oluyo lan) Bir anda ciddileştim.
"Pekala o zaman hadi gidelim ve lanet olasıca ölümü öldüremeye çalışalım"
O sırada havanın karanlık olduğu ve boş bir yolun kenarında olduğumuzu fark ettim. Ne araba vardı ne başka birşey.
"Nasıl gideceğiz?"
Dean eliyle Impala'yı işaret etti. Impala mı?
"Bu da ne böyle?"
Yanımda birden Cass belirdi.
"Bunu sen mi yaptın?" dedim.
"Evet." dedi. Vay canına Dean'in arabasını düzeltmişti. Dean'i çok iyi tanıyor olmalıydı.
Hepimiz arabaya bindik. Cass ve ben arka koltuktaydık. Dean sürmeye başladı. Kimse konuşmuyordu.
"Müzik açar mısın?"
Cevap vermeden müziği açtı. Metallica- Die Die My Darling çalıyordu. Hah tamda bu ana uygun bir şarkı! Cehennemde görüşürüz sözleri artık beynimde yankılanmaya başlamıştı. Aslında bu şarkıyı çok severim fakat şuan kesinlikle dinlememem gerek.
"Kapat şunu!" diye bağırdım. Şarkının sözleriyle herkes gerilmişti. Castiel'e de olayı anlatmıştık ve o da ne yapacağımızı bilmediğini söylemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Supernatural / I Need You
FanficDean ve Sam 3 yıldır görmedikleri Anna'nın evine gidip onu alıyorlar eskiden çok yakın olan Anna Sam ve Dean tekrar birlikte avlanmaya başlıyorlar. Supernatural FanFiction'dır.