Son Sözler

608 43 3
                                    

"Anna iyi misin?" Beni arabanın arka koltuğuna yatırdı.

"Ben iyiyim sadece kendimi bir an yerimden kıpırdayamayacak kadar güçsüz hissettim."

"Hastaneye gitmemize gerek varmı?"

"Hayır iyiyim gerek yok" Aklıma Sam geldi onlar ne yapmıştı acaba?

"Dean Sam'i aramalısın "

"Aramak istemiyorum" Korkuyordu. Korktuğu konuşmasından belliydi. Çünkü eğer diğerleri Naomi'yi öldüremeyi başaramamışlarsa bizim bu yaptığımız boşa gidecekti.

"Dean hemen ara ve ne olduğunu öğren sen aramazsan ben arıyorum" diyip telefonumu çıkardım ve Sam'i aradım.

"Alo Sam?" hoporlörü açtım.

"Anna ben de tam sizi arayacaktım." Sam'in sesinden mutlu olduğu belliydi. Yoksa Naomi'yi öldürmüşler miydi? Dean aynadan bana bakıyordu. O da Sam'in sesini böyle duyunca sevinmişti.

"Sam Naomi'yi öldürdünüz mü?"

"Anna hemen buraya gelemelisiniz" Dedi ama arkadan birisi "Bu bir tuzak" diye bağırdı sonra telefon kapandı. Dean aynadan bana bakıyordu. Bende ona bakıyordum.

"Bobby'nin evine sür" diye bağırdım. Gözlerim dolmuştu ya o melek onları öldürdüyse? Ama öldürseydi Sam'in sesi gelmezdi. Neden bunlar hep bizim başımıza geliyor? Dean o kadar hızlı sürdü ki iki saatlik yolu kırkbeş dakika da gittik. Arabadan indik. Bi elim Dean'in omuzunda ondan destek alarak yürüyordum.

"Anna "

"Efendim"

" Eğer onları öldürdüyse.."

" Onlara birşey olmadı tamam mı birlikte gidip onları kurtarıcaz şimdi kapıyı aç" Cebinden Bobby'nin evinin anahtarını çıkarıp kapıya açtı. Gördüğümüz manzara karşısında donup kalmıştık. Sam, Bobby , Ellen ve Jo sandalyeye bağlanmış Cass ise ortalıklarda yoktu. Naomi denen o melek onların yanıda duruyordu ve yanlarında iki melek daha vardı.

Dean "Hemen bırak onları seni o. çocuğu"

"Bir düşüneyim... Hayır bırakmayıcağım" dedi. Dean masanın üstündeki melek bıçağını aldı ve Naomi'nin üstüne atladı. Ona küçük bir çizik atmıştı ama o bunu durdurmamıştı. Onunda elinde bıçak vardı. Kavga ediyorlardı. Ben yürüyemiyordum bile Dean'e yardım edemezdim. Dean bıçağını savurup onun boğazında bir çizik açtı.

Naomi "Artık çok ileri gittin" deyip bıçağı Dean'in karnına soktu.

"Dean.. " diyerek çığlık attım. Onun ikinci kez ölümünü görüyordum bu kadarı fazlaydı artık çok sinirlenmiştim bu sinirimle önümde duran bıçağı güçlerimle kaldırıp Naomi'nin tam kalbine sapladım. Bir ışık parladı ve sora yok oldu. Yanındaki diğer iki meleğin yanına gidip elimi anlına koydum ve birini yok ettim tam diğerinin yanına gitmiştim ki ortadan kayboldu. Dean'in yanına gittim. Hala nefes alıyordu. Başını bacaklarımın üstüne aldım.

"Seni iyleştireceğim Dean" Gözlerimden damlalar akıyoru.

"Ha..yır yapma sana zarar verebilir" Zar zor konuşuyordu.

"Bana zarar vermesi umrumda bile değil zaten öleceğim" deyip ellerimi yaranın olduğu yere koydum ve kalan tüm gücümle Dean'i iyileştirmeye başladım.

"Hayır Anna.. beni.. iyi..leştirme " Göz kapaklarım kapanmaya başlıyordu ama Dean'in kucağımdan kafasını kaldırıp bana sarıldığını bulanık bir şekilde görmeyi başardım. Onu iyileştirmiştim o ölmeyecekti.. Gülümsüyordum.

"Hayır Anna hayır.. Aç gözlerini ve bana bak seni seviyorum.." son duyduğum sözler bunlardı... En azından mutlu bir şekilde ölmüştüm...

BİR KAÇ GÜN YENİ BÖLÜM ÇIKMAYABİLİR ARKA ARKAYA ÇOK FAZLA YENİ BÖLÜM ÇIKARDIM BİRAZ DİNLENMELİYİM BU BÖLÜMÜ DE HIZLI YAZDIM BİRAZ KISA OLDU BABANNEMLERDE KALDIĞIM İÇİN :D BÖLÜMÜ OYLAYIP YORUM YAPARSANIZ SEVİNİRİM :)

Supernatural / I Need YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin