Sanırım Ben

575 37 9
                                    

Ölmek böyle bi duygu muydu? Ama ölmüş gibi hissetmiyorumı Yani canım acımıyor uyuyor gibiyim sadece yorgun hissediyorum gözlerimi açamayacak kadar yorgun.

DEAN WINCHESTER

Anna kollarımda gözlerini yummuştu. Ona onu sevdiğimi itiraf etmiştim bide neden şimdi söylemiştim ki? Keşke daha önceden söyleseydim. Sam koşarak yanıma geldi ve Anna'nın nabzına baktı.

"Dean"

"Ne var Sam?"

"O yaşıyor" Sam'in bunu söylemesi üzerine bende nefes alıp almadığını kontrol ettim. Evet o yaşıyoru ikinci kez hatta üçüncü kez hayatımı kurtarmıştı. Sam'e bakıp gülümsedim. Sam'de gülümsemeye çalışıyordu.

"Ona bir kez daha borçlandık" Anna'nın elini tutuyordu. Acaba Sam Anna'ya onu sevdiğimi söylediğimi duymuş muydu? Ben bile söylediğime emin değilim çok kısık sesle söylemiştim. Bobby, Ellen ve Jo da kendilerini çözmüşlerdi. Birlikte Bobby'nin evine gitmek için arabaya bindik. Sam ben ve Anna Impala'ya diğerleri ise Bobby'nin arabasına bindiler. Anna'yı arka koltuğa koymuştuk. Arabayı çalıştırdım ve sürmeye başladım. Bobby'nin arabası tam arkamızdaydı. Sam'le hiç konuşmuyorduk. Anna'ya bakmak için gözümü aynaya getirdim arkada Cass duruyordu.

Anna'ya bakarak "Çok güç harcamış "

"Evet senin aksine o bize yardım etti"

"Naomi'nin yerini size ben söyledim öldürmeye yardım edemedim çünkü Naomi beni gördüğü anda yok ederdi"

Sam "Ne kadar sürede iyileşir?"

"Gücünü ilk kez kullandı ilk denemede bu kadar güç harcadığı için .. bilemiyorum bir veya iki ay"

"Ne dalga mı geçiyorsan zaten dört belki beş ay sonra ölecek o zamana kadarda gözlerimi bile açamıyacak mı?"

"Dean o bir gün içinde çok fazla güç harcadı ölebilirdi hem hep böyle baygın olmayacak" Cass elini Anna 'nın alnına koydu. "Eve gittiğinizde bir iki saate kalmaz gözlerini açar ama daha çabuk gücünü toplayıp iyileşmesi için yataktan çıkmaması gerekir" deyip kayboldu.

"Ona iyi bakmalıyız Sammy" kafasını salladı.

"Dean, Anna'ya söylediğin şeyi duydum"

"Ne söylemişim?"

"Onu seviyorsun"

"Bu seni ilgilendirmez"

"Peki o zaman madem sen Anna'yı sevmiyorsun o zaman sana söyliyebilirim demektir"

"Neyi söyleyebilirsin?"

"Dean sanırım ben Anna'dan hoşlanıyorum"

BÖLÜME OY VERİP YORUM YAPIN LÜTFEN :) SAM'İN ANNA'DAN HOŞLANMASI NASIL OLDU? SDFHSDHD YORUM YAPIN :dDFSGSD

Supernatural / I Need YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin