"Daha gelmedik mi?"
"Bu kaçıncı soruşun?"
"Of!" Kulaklığımı çıkarıp telefonumda rastgele bir şarkıyı seçtim. Imagine Dragons - Demons şarkısı açılmıştı. Yavaş yavaş gözlerim kapanmaya başladı ve sonunda uyumaya karar verdim.
"Hadi kalk uykucu geldik." Gözlerimi açtığımda Sam'in beni uyandırmaya çalıştığını gördüm.
Arabanın kapısınu açıp dışarı çıktım.
Dean "Ben motele kayıt yaptırmaya gidiyorum. Siz gidip polislerle konuşun."
Kafamı salladım ve Sam'le birlikte yürümeye başladık.
-
"Dördü de kalp krizi geçirerek mi ölmüş?"
"Evet." Sam'le birbirimize baktık.
"Kalp krizi olduğuna emin misiniz?"
"Emin sayılırız."
"Otopsi raporunu görebilir miyiz?"
"Daha yapmadık. Benimle gelin." adamın peşinden yürümeye başladık. Ölen adamın cesedini gösterdi. Bir bıçak alıp içini açtı.
"Damarları tıkanmış gibi gözüküyor. Size söylemiştim." deyip dışarı çıktı. Sam'le birbirimize baktık.
"4 kişi Sam."
"Bilmiyorum bana normalmiş gibi geldi."
"Adam çok genç neden kalp krizi geçirsin ki?"
"Bilmiyorum Anna. Dean'le konuşalım bakalım o ne yapmış?" Kafamı salladım. Sam önden gidince ona yetişmek için hızlıca yürüdüm ve içi açılmış adamın olduğu masaya yanlışlıkla çarptım ve masadaki kalp yere düştü.
"Hey iğrenç. Bu adam neden bunu ortada bıraktı."
"Biraz sonra geleceğine eminim Anna. Al ve kalbi yerine koy." deyip güldü.
"Pekala." deyip yere eğildim eldivenle elime alıp adamın cesedinin yanına koydum ve yürümeye başladık.
-
"Dean lütfen biraz yavaşla."
"Zaten 30'la gidiyorum Anna."
"Anna bu da ne böyle? Çıktığımızdan beri herşeyeden tırsıyorsun."
"Hey herşeyden değil."
"Emin misin? Sokaktaki yavru kediden korkup zorla karşıya geçirttin beni."
"Herneyse."
"Bugün adamın tanıdıklarıya konuşmaya gittim. Ölmeden önce herşeyden korkmaya başladığını söylediler." Sam birden kafasını Dean'e çevirdi.
"Ah olamaz. Dean."
"Ne var?"
"Kalp krizleri ve Anna'nın herşeyden korkması. Bu sana da birşey hatırlatıyor mu?" Dean şaşkın bir ifadeyle bana döndü.
"Dostum olamaz." deyip gülmeye başladı.
"Hey ne oldu? Bana da söyleyin."
"Dean'de bir keresinde hayalet hastalığına yakalanmıştı."
"O da ne demek?"
"Adamın kalbine dokundun Anna. Hastalık sana bulaştıktan 48 saat sonra korkudan kalbin duruyor ve ölüyorsun."
"Ölmek istemiyorum."
"En az 2 kere öldün ve 3 kerede neredeyse ölüyordun. Alışmadın mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Supernatural / I Need You
Fiksi PenggemarDean ve Sam 3 yıldır görmedikleri Anna'nın evine gidip onu alıyorlar eskiden çok yakın olan Anna Sam ve Dean tekrar birlikte avlanmaya başlıyorlar. Supernatural FanFiction'dır.