Uzun bir bölüm yazdım yani telefonda uzun gözüküyor bilmiyorum sfdsasfs :) umarım beğenirsiniz oylamayı unutmayın :))
Crowley'nin dedikleri hala kulağımda yankılanıyordu. Hepsi benim suçumdu. Dean ve Sam'i kurtarmak istemiştim ama şimdi hem ben ölecektim hemde Lucifer ve Michael çıkıp onları öldürecekti.
Dean " Hepsi bizim yüzümüzden eğer o aptal meleklere yakalanıp ölmeseydik Anna bunu yapmak zorunda kalmayacaktı." Şuan berbat bir durumda olsam da Dean'in söyledikleri beni şaşırtmıştı normalde hep beni suçlardı. Sam araya girip
"Şimdiden söyliyim eğer içimizden biri kendini suçlayıp kendini kaybederse onu kendim öldürürüm şimdi kendimizi suçlamayı bırakıp bu işi nasıl çöziceğimizi bulmalıyız" Sam söylediklerinde haklıydı hemen kendimi suçlamayı bıraktım. Crowley'ye dönüp
"Tamam peki durumu nasıl düzeltebiliriz?"
"Düzeltemmezsiniz aptallar sadece diğer mühürlerin kırılmasını engelleyin " Cebinden bir kapıt çıkarıp elime verdi bu kırılacak mühürlerdi.
"Bunları öğrenene kadar yapmadığım kalmadı bu listeyi alıp mühürlerin kırılmasını engelliyeceksiniz ben gidiyorum uzun bir tatile çıkıyorum ve siz bu işi düzeltene kadar gelmeyeceğim" dedi ve kayboldu. Listede 6 mühür vardı. Meleklerin Lucifer ve Michael'ın kafesini açması için 4'ünü kırması yeterliydi. Listede:
1- Meleğin ruhunu satması
2- Bir meleğin büyücü tarafından öldürülmesi kağıdın yanında parantez içinde bir meleği öldürebilcek tek büyücü Eva adında bir büyücü yanında adreside yazıyordu. Sanırım büyücüyü öldürmemiz gerekiyordu
3- Cehennemin kralının ölmesi . Demek Crowley demek bu yüzden kaçmıştı
4- Cehennemden birinin çıkması yine parantez içinde "bunu bana bırakın cehennemi kilitledim kimse giremez çıkamaz"
5- Bir kiliseyi havaya uçurmak. Bunlar nasıl melek ?
6- 20 tane bebek kurban etmek. Kesinlikle bu melekler çıldırmış. Kağıdın en altında mühürleri kıran kişi Naomi adında bir melek yazıryordu. Crowley kimbilir bunları nasıl öğrenmişti ? Elimdeki kağıdı Dean ve Sam'de okudu sonrada Bobby'ye gösterdik. Cass'de odanın ortasında belirdi ve elimdeki kağıdı alıp baktı.
Bobby "Bu işi halletmenin tek bir yolu var ayrılmalıyız ben Sam ve Cass Naomi'yi arayacağız onu bulup öldüreceğiz Anna ve Dean'de Eva adındaki büyücüyü bulacaklar onlar mühürleri engelleyecek bizse Naomi'yi bulup öldüreceğiz" Bobby'nin söylediği herkese mantıklı gelmişti.
Cass "Tamam Bobby'ye katılıyorum ama Dean Eva güçlü bir büyücüdür bunu alın onu öldürmenin tek yolu bu" dedi ve Dean'e bir garip bir bıçak verdi bunu tam kalbine saplamamız gerekiyormuş.
Dean " Tamam o zaman biz yola koyuluyoruz kaybedecek vakit yok hadi gel Anna" Birlikte Impala'ya bindik. İşte yolculuk başlamıştı artık şu cadıyı öldürene kadar Dean'le tek başımaydım.
🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺
"Kaç oda istersiniz?" Dean bunu sorunca bana baktı aynı anda Dean bir ben iki demiştim. Sonra bana bakıp hadi ama bakışını attı. Bende
"Bir oda istiyoruz"
"Çift kişilik yatak değil mi?" Dean birden bana bakıp gülmeye başladı bende ona bakıp gülüyordum. Dean ve ben aynı yatakta ha?
"Tabiki hayır tek kişilik iki yatak" dedim gülerek. Anahtarımızı alıp odamıza çıktık. Hava kararmıştı ve ben çok açtım.
"Hey Dean ben çok açım gidip yemek alıcam"
"Bu karanlıkta seni dışarı tek başına yollamam ben gidiyorum" itiraz etmeden "tamam bana hamburger " dedim. Dean gittikten sonra bira bilgisayarla oyalandım. Kasabadaki cadının yapmış olabileceği olaylara bakıyordum. Cadı bir meleği öldüreceğine göre meleklerde yakında burada olurlar. İnternette gezinirken bir olay dikkatimi çekti. Bir adam küvette boğularak ölmüş. Polisler hiç boğuşma izine veya kuvette biryerini çarpıp bayıldığına dair bir iz raslamamış. Bu kesinlikle cadının işiydi. Ben interette başka olay olmuşmu diye araştırırken kapı çaldı. Yaşasın çok acıkmıştım. Kapıyı açtım. Ellerinde poşetler dolu Dean'i gördüm.
"Marketimi satın aldın?" diyerek dalga geçtim. Elindeki poşetlerin bazılarını aldım. İçeriye geçtik. Poşetleri açıp içine baktım içleri aburcubur doluydu.
"Dean sana yemek al demiştim"
"Yemek de aldım" dedi ve gülümsedi.
"Ne yapmaya çalışıyorsun?"
"Doğruyu söylemek gerekirse bu aralar başımıza gelmeyen kalmadı biraz eğlenebileceğimizi düşündüm" Bu fikir gerçekten hoşuma gitti. Gülümsedim ve Dean'in oturduğu yatağa oturdum. Poşetlerden aburcuburları çıkardım. Yatağın üstü jelibonlar cipsler ve daha birçok şeyle dolmuştu. Odamızdaki televizyonu açtım ve altındaki dolaptan bir cd çıkarıp taktım ve film izlemeye başladık. Dean'e çok yakın duruyordum. Hem kucağımdaki jelibonlardan yiyip hemde filmi izliyordum. Dean'de aynısını yapıyordu. Yiyeceklerimiz bitmişti filmin de bitmesine az kalmıştı ama benim gözlerim kapanmak üzereydi.
🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺
Gözlerimi açtığımda yanımda Dean vardı ve birbirimize sarılıyorduk. Biraz önce birbirimize sarılıyorduk mu demiştim? Ne yani tüm gece Dean'le aynı yatakta mı yatmıştım? Hızlı bir şekilde Dean'in elini belimden çektim. Elini çekmemle uyandı.
"Hııı noldu?" dedi ve gözlerini açtı. Gözlerini açtında aynı yatakta yatıyor olduğumuzu gördü ve eliyle gözünü ovuşturdu ama hiçbirşey değişmedi.
"Dün gece noldu?" Yataktan kalkıp esnedi.
"Film izlerken uyuya kalmışız" deyip açık kalan televizonu işaret ettim ve bende yataktan kalktım. Yatak cips jelibon çikolata paketleriyle doluyu. Birden sesli olarak gülmeye başladım. Dean bana baktı sonra oda gülmeye başladı. Gülmemiz bitince
"Bugün o cadıyı bulmalıyız hemen üstünü giyin FBI kimliğin var mı?"
"Evet Bobby benim için bi tane yapmıştı" deyip kıyafetlerimi aldım ve banyoya geçtim. Orada üstümü değiştirdim. Yüzümü yıkayıp saçımı topuz yaptım. Banyodan çıkınca Dean'i yarı çıplak olarak görmüştüm. Vay canına onun kasları.. Ne diyorum ben ya?
"Pardon çok özür dilerim" deyip hemen arkamı döndüm.
"Tamam giyindim sorun yok "deyip güldü. ona döndüm ve "Kahvaltı etmeye gidelim" dedim o da kafasını salladı ve birlikte motelden ayrıldık.
Bölümü nasıl buldunuz lütfen oylayıp yorum yapın :) Mühürleri kendim uydurdum çok mu saçma olmuş?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Supernatural / I Need You
FanficDean ve Sam 3 yıldır görmedikleri Anna'nın evine gidip onu alıyorlar eskiden çok yakın olan Anna Sam ve Dean tekrar birlikte avlanmaya başlıyorlar. Supernatural FanFiction'dır.