Size İhtiyacım Var

630 42 6
                                    

Hikayenin yeni kapağını beğendiniz mi ben yaptım daha birçok kapak yaptım ama mobildeyken ekleyemiyorum. Eve gittiğim zaman yaptığım shopları multimediaya ekliycem bide votelayıp yorum yaparsanız sevinirim :3

Ağlamaya devam ediyordum. Göz yaşlarımı elimle silip Dean'in oturduğu sandalyenin yanına gittim. İpleri çözdüm ve onu yere yatırdım aynı şekilde Sam'e de öyle yaptım. Sam sağ tarafımda yatıyordu Dean'de sol tarafımda bende onların ortasına uzandım beton buz gibi soğuktu ama bu pek de umrumda değildi. Sol tarafa dönüp Dean'e sarıldım. Keşke onunla hiç kavga etmeseydim. Evet ailemden kalan son kişilerde ölmüştü. Tanıdığım güvendiğim son kişiler. Neydim ben lanetli filan mı? Kesinlikle lanetliydim etrafımdaki herkes ölüyordu tüm değer verdiğim insanlar. Ağlamam duyduğum ayak sesleriyle kesildi. Ayak sesi gittikçe yükseliyordu kafamı döndürüp diğer tarafa bakmadım sadee Dean'e sarılıyordum ve bunların bir kabus olmasını diliyordum. Öksürük sesiyle o tarafa kafamı çevirdim. Öksüren bir kadındı. Uzun boyluydu kızıl saçları vardı.

"Ne istiyorsun?" Bunu o kadar sessiz söylemiştim ki ben bile duymamıştım.

"Ben birşey istemiyorum sen istiyorsun arkadaşlarını hayata döndürebilirim tabi istersen " sonra kafama dank etti bu kadın bir şeytan ve anlaşma yapmak istiyor bu olanlardan sonra kafam biraz sarsılmıştı kadının doğru düzgün desiklerini anlıyamıyordum bile. Şeytanla anlaşma yapma hmm hala ne düşünüyorum bunu Sam ve Dean için kesinlikle yapacaktım. Yapmam gerekiyordu zaten onlar olmazsa yaşamamın anlamı kalmayacaktı. Büyük ihtimalle burdan çıtıktan sonra arabamla uçurumdan atlayacakım bu yüzden anlaşma yapmak iyi bir fikir gibi geliyordu.

"Anlaşma mı yapmak istiyorsun ? Tamam ben varım ikisini hayata döndür karşılığında bana 10 yıl ver" Birden bir kahkaha kopardı. Bu kadın sinirime gitmişti.

"İki kişiyi hayata döndürüyorum bu yüzden sana 10 yıl veremem ne yani sana iyilik için hem 10 yıl verip hemde iki kişiyimi hayata döndüreceğim çok beklersin. Sana 1 yıl veriyorum." Dean'in cansız duran bedenine baktım sonrada Sam'e daha meleklerin onları neden kaçırdığını bile bilmiyorum büyük ihtimalle benim yüzümdendir. Gözlerimden yaşlar damlıyordu. Sanırım artık göz yaşım bitmişti.

"Kabul ediyorum ama bi saniye senin adın ne?"

"Abbadon" dedi sonra anlaşmayı yapmak için öpüştük. İlk kez bir kızla öpüşüyordum. Bu iğrenç bişey. İçimden kusma isteği geldi ama anlaşma yapmak zorundaydım. Şeytan ortadan kaybolduğu anda Dean ve Sam ayağa kalkdılar. Onları böyle kablı canlı görmek beni çok mutlu etmişti. Hemen koşarak Dean'in üstüne atladım o kadar sıkı sarılıyordum ki nefes alamıyordu.

"Hey hey tamam beni öldürmeye mi çalılıyorsun?" ona sarılmayı bırakıp Sam'e sarılmaya başladım.

"Anna lütfen... 2 saniye bırakır mısın" Sarılmamdan dolayı konuşamıyordu. Sarılmayı bıraktım.

"Anna neler oluyor en son hatırladığım bir melek bizi öldürmüştü " dedi Sam. Melekler şeytanlar hiçbişey umrumda değildi şuan çok mutluydum. Sonra aklıma yaptığım anlaşma geldi pişman değildim ama öleceğim için üzülmüyorda değilim.

"Anna yoksa sen ?" Dean anlaşma yaptığımı anlamıştı.

"Evet yaptım Dean sizin kıçınızı kurtarmak için" Dean bunu duyunca çok sinirlenmişti yanındaki sandalyeye tekme attı sanki çok umursuyorda hayatını kurtarmıştım daha ne istiyordu ?

Sam "Anna yapmamalıydın kesinlikle bunu yapmamalıydın bu ailedeki en önemli sorun ikidebir şeytanlarla anlaşma yapmanız bıktım bir kerede öleni diriltmeye çalışmasanız?"

"Ben sizin aileden değilim Sam"

"Anna seni doğduğundan beri tanıyoruz birde senin ölümünü görmeye dayanamayız"

"İşte bu yüzden yaptım Sammy biraz önce dediğin şey yüzünden sizi 9 yıldır tanıyorum ve öldüğünüzü görmeye dayanamadım siz benim ailemsiniz ailemin ölmesine dayanamadım. Siz öldükten sonra intihar etmeyi düşünüyorum belkide o şeytan gelmeseydi şuan bende ölmüş olurdum"

"Birdaha böyle birşey olursa eğer asla bunu yapmayacaksın ve hayatına devam edeceksin bizsiz" dedi Dean.

"Dean bakın anlamıyorsunuz ben ölürsem senin yanında Sam var sen yalnız kalmazsın ama siz ölürseniz benim yanımda kimse kalmaz ve yalnız başıma yaşayamam size ihtiyacım var"

Hikayenin adının Supernatural / I need you olmasının sebebi bu yani size ihtiyacım var demek. Bölümü nasıl buldunuz? Lütfen yorum yapın hikayeyi kimse okumuyor ve benimde bu yüzden hevesim kaçıyor sonuçta bende emek harcıyorum burda :(

Supernatural / I Need YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin