Kesinlikle okurken Skylar Grey - Love The Way You Lie şarkısını dinleyin. :))
"Dean o zaman için özür dilerim bi an kendimi kaybettim"
"Beni öldürüyordun"
"Üzgünüm"
"Üzgün olman bana yaptıklarını düzeltmiyor"
Yeni Bölüm :
"Dean sanki isteyerek yapmışım gibi söylüyorsun. Yeter artık. Seni dinlemek istemiyorum" diye bağırdım. Yatakta uzattığım ayaklarımı kendime çekip ellerimle bacaklarımı tuttum ve kafamı öne eğdim.
Derin derin nefes aldım. Sakinleşince kafamı kaldırdım. Dean bana bakıyordu.
"İyi değilim anladın mı? Artık daha fazla iyi olduğumu söleyip iyiymiş rolü yapamam. Bu şeytan melek olayı beni bitiriyor. İstemediğim biri oluyorum. İstemediğim şeyler yapıyorum. Artık artık buna dayanamayacağım. Sen fark etmiyorsun ama ne uyuyabiliyorum ne yemek yiyebiliyorum. " Kendimi tutamadım ve hıçkırarak ağlamaya başladım.
"Dean sana..." Kolumla akan gözyaşlarımı sildim. "Sana ihtiyacım var ve sen hiç yanımda yoksun. Beni hiç anlamıyorsun."
Yanıma oturdu. Bana sarıldı. Karşılık vermedim.
"Özür dilerim"
"Bana bir bıçak ver"
"Ne? Neden?"
"Ver dedim"
"Üzgünüm ama son yaptıklarından sonra ya Kendine ya başkası zarar verebilirsin"
"Biraz olsun bana güven ve şu lanet olasıca bıçağı bana ver" tekrar bağırarak konuşmaya başladım. Dean istemeyerek masada duran bıçağı bana uzattı sonra da yanımda kalkıp gitti. Şeytan kapanı çizilmiş mermi yüzünden hareket edemiyordum. Bıçağı omzuma sokup mermiyi çıkarmaya çalışmaya başladım. Acıyla inledim. Düşündüğümden daha çok acıyordu.
Sam "Anna istersen biz yapalım"
"Sakın. Bana. Dokunmayın." Artık benim gözümde Winchester'lar bitmişti. Garip bir şekilde artık birşey hissetmiyorum. Dean'i sevmiyordum artık. Veya seviyordum bilmiyorum ama eskisi gibi hissetmiyordum.
Mermiyi çıkarmayı başardım. Mermiyi elime alıp yere fırlattım. Dean'in yanına ilerledim. İkiside bana şaşkın gözlerle bakıyorlardı. Dean'i öpmeye başladım. İlk önce karşılık vermedi. Sonra oda beni öpmeye başladı.
Sam "İsterseniz çıkıyım?" dedi. Ona dönüp gülümsedim.
"Bence çık" dedim ve Dean'e tekrar döndüm. Kapının kapanma sesini duydum. Sam gitmişti. Dean ne yaptığımı anlamamıştı ama hiçbirşey demeden devam etti. Dean'le öpüşerek yatağa doğru ilerledik.
****
Gözlerimi açtığımda Dean yanımda yatıyordu. Etrafa bakındım Sam gelmemişti. Bu iyiydi. Dean'i uyandırmadan yataktan kalktım. Yerde duran kıyafetlerimi alıp hemen üstüme geçirdim. Çantamı hazırladım. Saçlarımı hızlıca topuz yaptım. Saat 4:20' di. Sam neredeydi acaba? Neden onu merak ediyordum ki? Kapıdan çıkmadan önce son bir kez Dean'in yanına gittim. Onu birdaha görmeyecektim. Veda etmem gerekiyordu ama onu uyandırmadım. ,Anlına bir öpücük kondurup kapıya doğru ilerledim. Kapıyı kapatıp çıktım. Kapının önüde biraz bekledim. Dean'i unutmak istemiyordum. Kapıyı açıp tekrar odaya girdim. Masada duran Impala'nın anahtarını alıp çıktım. Dean'den bir hatıra dedim kendi kendime. Bebeğinin çalındığını görünce çok sinirlenicek.
Impala'ya atlayıp yola koyuldum....
Nereye gidiyordum?
Neden böyle birşey yapmıştım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Supernatural / I Need You
FanfictionDean ve Sam 3 yıldır görmedikleri Anna'nın evine gidip onu alıyorlar eskiden çok yakın olan Anna Sam ve Dean tekrar birlikte avlanmaya başlıyorlar. Supernatural FanFiction'dır.