Gözlerimi yavaşca açtım. Kolumu uzatıp masanın üzerindeki telefonuma yetişmeye çalışmıştım. Hadi biraz daha kolumu uzatsam yetişebilirim. Yerimden kalkıp almak yerine kolumla uzanmaya çalışıyorum evet.. Telefona dokunup kendime doğru çekmeye çalıştım ki yataktan yere düştüm. Telefonda kafama düştü.
"Ah" acımıştı. Telefonu alıp saate baktım. Saat'in 3:00 olduğunu gördüm. Crowley'yi öldürdüğümden beri 1 hafta geçmişti. Bir haftadır ne doğru düzgün uyuyor ne de yemek yiyordum. Dean ve Sam'e durumu çaktırmamaya çalışıyordum. Beni için endişelenmelerini istemiyordum. Bir haftadır Bobby'nin evinde kalıyorduk. Son bir aydır o kadar fazla şey yaşamıştık ki hele benim şeytan oluşum hala bunları atlatamamıştık zaten kolay şeyler değildi.
Hala yerde yattığımı fark edince ayağa kalktım. Üzerime bir hırka geçirip odadan dışarı çıktım. Herkesin aşağıda oturduğunu fark ettim. Yanlarına gittim.
"Uyuyamadınız mı?" İkiside bana bakmadan başını salladı. Dean müzik dinliyordu Sam'de laptopuyla ilgileniyordu. Dean'le son günlerde pek konuşmuyorduk. Aslında son günlerde odamdan çıkmadığım için kimseyle konuşmuyordum.
"Bobby nerde?"
Sam bana dönüp "Uyuyor" dedi. O sırada da merdivenlerden Bobby indi.
"Uyku tutmadı" deyip koltuğa oturdu sonra konuşmaya devam etti.
"Birkaç gün önce eskiden çok yakın olduğum bir arkadaşımı aradım Jessica belki tanırsınız? " Bize baktı ama kimseden ses çıkmayınca devam etti.
"Eskiden birlikte birkaç iş üzerinde çalışmıştık kısacası birlikte avlanıyorduk. Dün tekrar aradım ve bugünde aradım ama kaç gündür telefonlarını açmıyor. Açıkcası onun için endişeleniyorum"
Dean Bobby'ye dönüp "Bunu neden bize söylüyorsun peki?"
"Çünkü sizden birşey rica edicem. Gidip Jessica iyi mi diye kontol eder misiniz?"
Sam "Sen niye gitmiyorsun peki?" Dedi. Bobby'nin iki gündür hasta olduğunu bilmiyordu heralde.
Bobby öksürerek cevap verdi " Çünkü hastayım seni aptal "
Sam "İyi tamam gideriz" Bobby bunu duyunca gülümsedi. Benim uykusuzluktan gözlerim kapanıyordu.
"Jessica'nın evi ülkenin öbür ucunda ve bu yüzden uçakla gitmeniz gerekiyor" Uçak lafını duyunca gözlerimi kocaman açıp Bobby'ye döndüm.
"Neden arabayla gitmiyoruz?"
"Çünkü arabayla oraya gitmeniz çok uzun sürer ve ben şimdi gitmeniz gerekiyor"
Dean dönüp "Senin eskiden işi pişirdiğin bir arkadaşını kurtarmak için o ölüm makinesine binmeyeceğim "
"Dean alt tarafı uçağa bineceksin?"
"Uçağa binmek istemiyorum"
"Hayatın boyunca yaratık avladın kaç kere ölüp geri geldin bir uçaktan mı korkuyorsun?"
"Evet" Bende uçağa binmekten korkuyordum fakat bunu Bobby için yapabilirdim.
"Dean çocuklaşma Bobby kırk yılın başında bizden birşey istiyor en azından bunu onun için yapabiliriz ayrıca kafamı dağıtmam gerek" diyip buzdolabının yanına gittim. Bir bira çıkarıp tekrar yerime oturdum.
Sam bize dönüp "Arkadaşının yaşadığı yer buradı mıydı?" deyip ekranı bize çevirdi.
Bir haber başlığı vardı. "... Kasabasında Hayvan Saldırılarının ardı arkası kesilmiyor 4 ölü daha..." Sam haberi okumaya başladı. Bobby'nin suratının asıldığını görebiliyordum belkide Jessica denen kadını gerçekten seviyordu. Okumayı bitirince Dean'de Bobby'nin üzüldüğünü gördü. Bana bakıp kafasını salladı sonra Bobby'ye dönüp "Tamam hadi hazırlanın çıkalım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Supernatural / I Need You
FanficDean ve Sam 3 yıldır görmedikleri Anna'nın evine gidip onu alıyorlar eskiden çok yakın olan Anna Sam ve Dean tekrar birlikte avlanmaya başlıyorlar. Supernatural FanFiction'dır.