[ I Wish i can change you to be an hero... Not a devil.. ]
🔱🔱🔱
Malam telah pun menjelma...cehwah...wkwk...
Dennis P.O.V
mereka telah pun sampai di sebuah gudang usang yang tertera pada radar location milik Oscar...korang dah kenal kan...
"Ok...aku nak 4 orang ikut aku...4 orang ikut Osc (oscar)...and 4 orang ikut wisnu..." perintah dennis sambil memegang M16 di tangan kanannya...masing2 mereka memegang senjata beserta peluru di poket khas baju mereka...
"Ok boss...kami akan masuk dari blakang...dan bos boleh hendap dari penjuru masuk sebelah sini...saya dah chek ada bilik tersembunyi kat situ...mungkin dania ada kat situ..." kata Oscar. Nasib ada orang IT handalan...
Dengan itu mereka semua bergerak mengikut arah yang di arahkan.
****
"Ok...time to make a show..." katanya sambil mengilap badan snipper( sorry klo typo) nya...
Dari jarak 500 M dari tempat gudang itu dia menjadi pemerhati setia menanti peperangan hebat mungkin akan berlaku... sambil itu sebiji lolipop dikeluarkan dari poket dan dimakan.*******
Dania P.O.V
Setelah agak reda penyakit fobiaku, pelukan cubaku leraikan...but...asal mamat ne peluk aku ketat sangat ne...?? Sekali lagi aku cuba nasib..namun tetap sama...
"Maaf...boleh to...long le..paskan pelukan...aw..awak...?" Rayuku...tak selesa di peluk sebegitu...
"I miss you babe..." sebaris ayat itu menyentakkan aku. Dengan pantas aku melihat siapakah yang sedang bercakap itu...kerana aku seakan biasa dengan suara itu...
ZUPP...
"Daa...Darr...Darren....?? Apa...apa aw..awak...jadi...bet..betullah awak maf...mafiaa...??" Berterabur ayatku apabila mengetahui siapa yang sedang memelukku...its darren...my ex-bf...
"Akhirnya kita jumpa balik Nia...I still suprise....rupanya you ne anak pemilik pelabuhan yang I idamkqn sekarang ne...." katanya sambil ketawa...aku pantas menolak tubuhnya dari memeluk tubuh ku...
"So...kenapa kalau saya anak pemilik pelabuhan Diapura sekalipun?? Ada masalah dengan awak ke?!" Balas ku garang... aku tak suka dia...benci setiap kali melihat wajah lelaki di hadapan ku ini...masih terngiang2 akan apa yang telah dia lakukan pada ku dahulu...sungguh menyakitkan..!!
"Masalah sayang...sangat bermasalah...kenapa you tak bagitau I dari dulu lagi...hah...kalau I tau...I takkan lepaskan You dulu..." Balasan lelaki itu sudah cukup membuatkan aku rasa macam nak pijak2 aje muka kacaknya itu...jadi kalau aku bagitau dahulu yang aku ne anak pemilik pelabuhan tu...aku ne hanya kambing hitam dia ajelah kan?? Nasib aku dulu jenis orang yang tak meninggi diri...sebab tu lah aku rahsiakan status family aku...
"Jadi...dulu awak kata awak cintakan..."ayat aku di potong...
"Hey...I cintakan youlah...you tautak I bagai nak gila bila you mintak break kat I...sakitttt sangatttt...you tau tak??!!!!" Balas Darren lantang. Rambutnya di ramas2...nampak stress sangat muka mamat ne...aku terdiam...
Susah aku nak percayakan dia...sebab dari apa yang berlaku dulu, buat aku sedar aras mana sebenarnya ungkapan cinta dia pada aku....Tanpa aku sedar ada mata sedang tajam merenung ke arahku...perlahan aku membalas pandang. Itu bukan....
"Hello bit*h...aku tak sangka kau rupanya betina yang Darren sebutkan dulu tu...pilihan kau bijak sebab lepaskan Darren I..." kata vexanna sinis sambil berjalan kearah kami berdua...
YOU ARE READING
Aku Milik Mr. Mafia Tu...©
Romantik28/5/18-ranked 1 in (percintaan) 29/5/18- ranked 3 in (couple) Mengisahkan seorang gadis yang bercouple dengan seorang mafia tapi tidak langsung mengetahui identiti sebenar lelaki itu sehingga suatu hari, rahsia lelaki itu pecah sendiri di hadapan g...