"boss"...
.......
DENNIS P.O.V
Sedang aku leka mengelak tembakan demi tembakan dari puak itu, aku langsung tak sedar yang ada manusia lain yg pada saat ini juga sedang mencari peluang untuk membunuh ku....
Ye aku cedera... Tapi bukan sebab tembakan hendap tu... Sebab.... Ada yang melindungi ku dari tembakan itu....
🔫Flashback 🔫
Seperti tiada peluang untuk kami membalas serangan diorang...sepertinya Darren dah tahu Cara kami menyerang mereka... Tak guna!! Senjata di tangan aku genggam kuat... Aku dah bertekad... Kalau aku mati sekarang pun... Biarlah lepas musuh kitaorang terhapus semua.... Itu sumpah aku...
Syukur semua BGD ku masih terselamat... Apa bila berpeluang, aku akan membalas tembakan itu. Tapi aku tak tahu pulak ada manusia lain tengah ambik kesempatan...
Tiba Tiba....
"boss..."...lantas aku kalih ketepi....
"WIS!!! Damn!!" lantas aku tarik wisnu ke tepi dengan segera...
Ye... Orang yang lindungi aku tu wisnu.... Dia kene tembak tepat di dadanya....😱
"nas...nasib... Saya.... Sem.... Sempat.... Arkkk.... Ka..Kalau....tak... Bos... Dah... Ke... Ken..e..." ujar wisnu tersekat sekat.... Aku kaku seketika... Terlalu pantas!! Wisnu.. Apahal kau buat ne?!! 😭
"aku.. Aku mintak maaf..." balasku. Serba salah betul aku rasa...
"BOS...! DIORANG MAKIN MAJU!!" Jerit salah seorang BGD ku... Lantas aku tengok depan... Ye.. Diorang makin dekat!! Tak ada pilihan lain...
"BERUNDUR!!" akhirnya aku bersuara..
Serentak itu semua BGD ku pandang aku tak percaya... Sebab Apa??
Herm...sebab aku tak pernah dan tak akan pernah mengenal erti UNDUR! ... Aku lebih kepada MAJU DAN MENANG.. Itu prinsip aku...
Tapi situasi sekarang ne memang aku kene beralah... Lantas aku menyuruh Beberapa orang BGD Ku untuk mengangkat wisnu... Aku dan yg lain akan backup diorang...
Namun ketika aku berusaha membackup... Bahuku di tembak... Sakit joo...! Tapi aku tak peduli... Walaupun BGDku ada yg dah nak naik gila sebab aku kene tembak... 😂😂 sayang betul diorang kat aku doh... 😭...
Setelah kitaorang berjaya sampai ke kereta... Pantas mereka memasukkan wisnu kedalam sementara kami berjaga di sekeliling...
Selesai saja kitaorang blah... Tapi aku sempat lagi melayangkan sebutir(?) bom tangan kearah bangunan itu... Dan....
BOMMM!!
"enjoy your life dude...." kataku dan pergi....
....
Sampai saja di markas, wisnu di turunkan... Oscar dah call doktor peribadi Ku dan beserta beberapa pembantunya.
Setelah wisnu di letakkan di dalam bilik khas untuk operation... Aku menanti di sisinya.... Seketika aku merenung wajah nya... Pucat!
"I'm sorry buddy... Aku sepatutnya jaga kau... Kau tu kawan aku! Bukan setakat bodyguard aku!! 😢 Tapi... Sekarang kau pulak cedera... Maaf kan aku wis.... 😭😭" ujarnya beserta air mata.... ( ✌ korang... Jangan gelak ye bila si budak Dennis nangis... 😂....Mamat ne memang hati lembut disebalik sifat garang, cool dia tu... 😅)
YOU ARE READING
Aku Milik Mr. Mafia Tu...©
Romansa28/5/18-ranked 1 in (percintaan) 29/5/18- ranked 3 in (couple) Mengisahkan seorang gadis yang bercouple dengan seorang mafia tapi tidak langsung mengetahui identiti sebenar lelaki itu sehingga suatu hari, rahsia lelaki itu pecah sendiri di hadapan g...