CHAPTER 40: FINAL 👉1

9.2K 228 10
                                    

Suasana tanah perkuburan itu yang agak suram seperti sedang memberi ruang kepadanya untuk berdiam diri di situ....

Setitis demi setitis air matanya jatuh di atas makam itu...

"i miss both of you..."

Selepas setahun lebih,baru kini dia dapat melawat kubur itu dengan tenang...walaupun suda di kira lewat sebenarnya untuk itu semua...😢

"dahlah tu...doa je supaya diorang ditempatkan di antara orang orang beriman...jangan nangis...saya pasti diorang sedih tengok awak nangis kat sini tau..." satu suara menegurnya dari belakang...tanpa menoleh dia sudah tahu siapa gerangan tersebut...'sebok je dia ne...' ujarnya dalam hati..sisa air mata pantas di sapu dengan hujung kain lengan...

"jom balik..." ujarnya. Lantas lelaki itu ditinggalkan di belakang...

"asal lak? " tanya lelaki itu.

Automatik terhenti pergerakan gadis itu apabila mendengar statement tersebut...😒..

"eii..kenapa? Awak nak tinggal sini ke? " balas gadis itu. Tergelak sinis lelaki itu...ade aku cakap nak tinggal sini ke? Tak kan? So?

"awak lupa ekk? Kita nak pegi cari cincin ne..." balasan lelaki itu membuatkan gadis itu secara spontan menepuk dahi..haha...adoi..

"ha'ah lah...lupa pulak...jomlah..adoiii..." pantas lengan lelaki itu di raih dan serentak mereka berjalan ke kereta...😂

💕💕💕💕💕

Buying rings...💞

"itulah..."

"no! Yang tu!"

"taknak!! Yang tu jugak!"

"tak cantik!"

"cantik!"

"TAK!"

"YA!"

"saya kata pi..."

"ISH DIORANG BEDUA NE.....sakit otak aku dengar korang dok memekak depan kedai aku tau!! Kang aku bagi dawai besi je buat cincin kawin...padan muka hang bedua..." belum habis berdebat, sudah muncul budak kaki debat di depan...hambik kau orang bedua kene sound dengan tuan kedai..😂..

Namun apabila dania melihat siapakah gerangan yang berani😂 mematahkan buah perdebatan diorang itu....k..

"diamlah kau tu...tau pulak kau nak sound orang kan dulu..." ujar dania dengan jelingan. Tersengih temannya iaitu Filo(tak tau? Sila tengok bab 8 klo x silap author) . 

"elehh..aku dari dulu memang kaki sound orang ape?...kau je tu yang tak tau..😝" balas gadis itu.

"yelah tu...dah sekarang ne aku nak beli rings....cantek tak yang aku pilih ne?...?" sambil menunjuk kearah yang di maksudkan. Dennis yang berada di sebelahnya di ABAIKAN!😂...k..fine..

"errr...aku..."

"kau cakap hodoh aku tumbok!!" ugut dania sambil mengenggam penumbuk di hadapan wajah Filo..😂...

'ne nak pendapat aku ke nak ugut aku ne?'😂😂

"hahhh..yelah lawo sanghatttt...padan ngan korang bedua tu...bagai pinang di belah buruk sebelah...kan?" dengan penuh confident Filo bersuara...

"ADOIIII" terjerit dia bila jemari dania itu hinggap di kulit lengannya@ cubit. Sakit makkk...

"kau ne...nak kutuk kitaorang  pun janganlah depan depan wehhh...ade ke patut kau cakap bagai pinang dibelah buruk sebelah? Sentap weehhh..." terjuih juih mulut dania menuurkan ayat itu..dennis hanya membiarkan...masalah pompuan katakan...

Aku Milik Mr. Mafia Tu...©Where stories live. Discover now