CHAPTER 37: SECRET SHOOT MARRY??

5.1K 202 26
                                    


"BOMM!!".....

Nyaris terlompat mereka berdua apabila tiba tiba mereka terdengar bunyi kuat itu..apatah lagi apabila tetiba mereka berdua di hujani dengan manik manik kecil dan berpuluh belon....😍...

What happen just now??

Asal semua bende ne tetiba je on..?? Orang tua tu nak beromantik sangat ke dengan diorang bedua ne?? Euww...walaupun memang mempersonalah juga apabila dalam situasi tadi..tapi bila teringat kembali apa yang di perkatakan oleh lelaki tadi...sumpah diorang nak muntah hijau!!

"fenn...asal dia buat semua ne...!!!...akak meremang dah ne..."ujar kak ad sambil mengosok gosok bahunya yang sedikit terdedah...huh...boleh mimpi ngeri aku ne..😂😂

"tak tau lah kak....saya pun pelik ne...nampaknya bos diorang ne dah obses sangat ne..😂" ujar dania sambil melihat sekeliling 'gudang' itu...wah..cam hotel 5 bintang gais...hhaha...

Seketika mereka leka melihat sekeliling...mencari kelibat orang yang dikatakan bos oleh lelaki tadi...takde pon...mana ne..?....

"fenn....mana orang dia ne...akak rasa tak sed....."....ayat kak ada termati apabila tiba tiba lampu sorot di halakan kepadanya....suasana menjadi sedikit gelap....hanya kak ad yang kelihatan jelas kerana lampu sorot itu terhala tepat kearahnya...

"what happen just now??!!" suara kak ad dengan kalut...siapa tak kalut kan kalau tetiba je kau jadi perhatian...😂

Tak lama lepas tu pintu gudang@ dewan itu terbuka....dan....

🎶(playing ~a thousand year~)🎶

Beberapa wanita dan lelaki masuk kedalam dewan tersebut dengan memegang lilin di tangan...CANTIK!!😍...

Tapi.....semakin hampir kearah mereka...kumpulan itu terus perlahan lahan mengelilingi mereka berdua...dan..suprise!!!

"Len..ox.....?....." hanya itu yang mampu keluar dari mulut kak ad apabila lelaki itu yang lengkap bertuksedo warna hitam tegak berdiri di hadapannya...

"Hey....beauty gurl..." sapa lelaki itu...

Dania dah keluar dari kumpulan itu kerana ingin memberi ruang kepada dua merpati sejoli😂 itu...alahai..jadi abang nox ke yang acah bos tua tu...😂...

.................

Back to adryana + lenox P.O.V

"aw...awak ke yang rancang semua ne??" tanya adryana....seketika lenox tarik senyum...

"kenapa? Awak ingat lelaki tua ke??" tanya lenox lagi...ya..dia yang rancang semua ne...siap culik dania ngan adryana lagi tu..😂...nasib berhasil..fuhh..tak sia sia joo..haha...nasib ada dennis ngan darren tolong payung kejap..haha...

"ha'ah...ingat orang tua yang terhegeh hegeh tu nak date ngan kitaorang...haih..." balas adryana...😂 seketika dia pandang sebelah...aik? Mana adik aku pegi ne??... Baru dia sedar yang dania tu dah takde kat sebelah dia...

Seketika dia memandang lelaki di hadapannya ini...well...yes lenox memang kacak...dengan tuksedo hitam nya itu..fuhh...boleh jadi model sampingan kejap tau! Gagagga..😂

"orang tua?? Siapa cakap??" pertanyaan lenox disambut dengan anggukan kecil adryana. Tapi siapa nama lelaki tadi tu? Dahlah dia cakap nak aku date ngan orang tua...pandai betul dia kelentong kitaorang..haihh..😂

"ntah..tak kenal...hehe.." sambil menyisipkan anak rambutnya ke belakang telinganya..lenox yg melihat tersenyum...alahai..asal nampak cute je Bae malam ne?? Di usap umbun adryana buat seketika...haih...macam mana lah aku nak jalankan misi aku ne...susah lah pulak 😥...

Aku Milik Mr. Mafia Tu...©Where stories live. Discover now