Setibanya kitaorang di KLIA... Abang lenox dan kak Adryana masih pandang aku semacam.... Sebab ape? Haha..."fenny... Awak ok ke?" tanya kak Ad. Aku angguk... Then buat 👌...
So sekarang kitaorang akan terus on the way ke markas si taguna tu... Sebab jam 11am jenazah akan di bawa ke tanah perkuburan....
Seketika aku memperbetulkan rambut palsu... Opss.. Lupa nak... Aku sekarang pakai rambut palsu... Supaya si Taguna tak kecam aku... Haha... Rambut stail lelaki ne... Siap pakai kontex lane lagi kat mata kelabunya and berkaca mata kita ye ✌😂.... Harap identitinya dapat di sembunyi kan... 😌
"dah ready? Jom gerak..." kata abang lenox selepas memasukkan barang barang kitaorang di dalam bonet.. Nasib lenox ada anak buah ( macam BGD dennis) ... So tak lah susah kalau nak gerak... Kereta pun dah ade...
Selepas masuk saja kedalam kereta... Suasana menjadi sunyi sepi....aku pun tak tau kenapa... Nasib takde cengkerik... Kalau tak... Dah lama bebunyi... Haha...
....
Apa bila kereta mula membelok ke arah rumah si taguna(Dennis) fenny mula sedikit gelabah... Terimbas kembali dia akan kenangan di banglo mewah itu bersama sama 10 orang BGD si taguna 😂...
PIN... PIN..bunyi hon..
Seketika pagar itu terbukak lebar bagi memuatkan kereta masuk...
"relax ye fenny... Buat macam biasa je..."
Kata kak Ad aku sambut dengan senyuman kecil. Ye! Aku kene kuat! Fuhh!
Selepas keluar dari kereta... Memang debaran di dada ku makin kuat.... Namun aku buat biasa je... Kira ramai jugak lah orang kat rumah ne.... Ade pangkat makcik makcik dah aku tengok..... Ade beberapa orang ligat memerhati Kan kitaorang...
Akibat jalan ku yg sedikit menunduk... Aku tak sedar apabila aku dah telanggar orang... Sakit arr jugak! Nasib tak jatuh... 😅
"sorry sorry..." kata orang itu. Aku masih menunduk... Malu kejap.. 😂
Tapi nape aku rase macam kenal suara ne ek...? Macam suara.. Aku dongak kepala.. And...
Theo...
OMG!! Pliss... Mamat ne asal makin cute??! 😂
"hello...Are you ok?" soalan lelaki itu membawa aku balik ke realiti.. Haha... Sempat lagi aku ne...
"err.. Err... Ye..." ujar ku dan pantas meninggalkan Theo di situ dalam keadaan terpinga pinga.. 😂 syukur sebab mamat tu tak cam aku... 😅
Aku pantas bergerak mendekati kak Ad dan lenox... Seketika aku pandang sekeliling... Ntah kenapa aku nak cari manusia taguna tu... 😒...haih..
"jom... Diorang ajak kumpul kat laman belakang... Jenazah kat sana..." kata abang nox membantut kan hasrat hatiku...(pala bana anda.. 😂)
Sesampai saja di laman belakang, aku dah dengar ada orang nangis nangis... 😐...awek arwah ke? Cian nye... 😢
YOU ARE READING
Aku Milik Mr. Mafia Tu...©
Romansa28/5/18-ranked 1 in (percintaan) 29/5/18- ranked 3 in (couple) Mengisahkan seorang gadis yang bercouple dengan seorang mafia tapi tidak langsung mengetahui identiti sebenar lelaki itu sehingga suatu hari, rahsia lelaki itu pecah sendiri di hadapan g...