[ I Wish i can change you to be an hero... Not a devil.. ]
🔱🔱🔱
"Hai...meet again huh..." kataku.
*****
"Aku tak sangka bf hang gilor hensemmm....memang padanlah korang bedua ne..." puji si Anjie.
"Bla arr..kau...aku dah kata kan...dia tu bukan bf aku....!!!" Marah ku. Naik jemu dah aku nak jelaskan.
"Yelah2...minah....tapi kan...aku masih tak caya ne...macam mana dia tau yang gf...opss...sorry2...kawan maksud aku...macam mana dia boleh tau kawan dia ne dalam bahaya..?? Tetiba je Zuppp....dah kau dari mak lampir tu....cayalah...jealous siot...." kata anjie sambil tangan di dagunya...persis sedang berfikir.
Aku senyap. Sebenarnya aku pun terkejut jugak...yelah dahlah kau tengah darurat..kena penampar hingga jatuh ke lantai tu...but...tetiba tupp....hero datang..salutlah....walau telambat sikit...wkwk....sian pipi aku ne....~FLASHBACK~
"Hai...meet again huh..." kataku.
"Sh*t!! Kau rupanya...kau tautak sebab kau, aku susah nak gerak selama seminggu...dahlah perampass!! Sebab kau Dennis tak layan aku dah... and sebab kau, aku malu depan semua kat situu...kau ingat kau sape?? Penganti??! Ehhh!! Tak ada sape boleh ambik dennis aku dari aku paham bit*h???!!!" Seraya menolak kepalaku...
aku dah naik berang.Suka suki aje mak lampir ne tunjal kepala aku??!!! Dia dah lupa ke aku smackdown dia hari tu...nak rasa lagi ke??!! Kali ne aku smackdown sampai setahun kau tak gerak baru kau tau minah...padan muka kau...
"Miss...please...kalau miss ada tak puas hati tentang servis butik kami, kami mintak maaf...jangan main kasar yee...." kata anjie dalam nada geram mungkin...
Tenang ya kau anjie...mahkluk ne memang cam gini...mintak kaki tangan lutut aku ne kat muka dia...
Kepala ku angkat. Mata tajam merenung mak lamphirrr itu...wkwk...then...dia balas pandang joo....tajam!!! Aku keluar dari meja kaunter. Ne kalilah kau minah!!" kau...boleh jerit2 aku...but kepala aku jangan main ekk...bapak mama akupun tak pernah TUNJAL pala aku...HAH!!!" Serentak ku tunjal pala minah tu...terundur badan nya kebelakang... tu baru introo...
"Kau nak gadoh marilah!!!" Secara drastik tubuhku ditolak.
BUKK!!
Terduduk akak kat lantai jooo.....kuang ajo kau minah...sakit tu...anjie yang melihat terkejut beruk...pantas tubuhku di bangunkan kembali. Sekilas aku lihat betapa happynya muka minah tu apabila melihat ku jatuh kat lantai...
Sh*t!! Belum stabil aku bangun...sekali lagi...
PANGG!!! BUKK!!!
Pipi kanan aku di lempang then aku jatuh sekali lagi...OK!! 2 dalam satu aku kena trus...aku rasa kaki kanan aku skarang ne terseliuh...
"Si*l!! Kau pehal cari nahas aje kejenya...baik kau berambus sebelum aku tembak pala kau sampai besepai..!!!" Sergahan maha kuat mengejutkan aku yang masih TERduduk kat lantai stail wanita melayu terakhir sambil pegang pipiku. ...puii...
Seorang lelaki. Berhoodie. Pakai cap. Sedang berdiri di hadapan pintu butik. Macam kenalll aje??
"Dania...kau ok?" Pertanyaan anjie aku jawab dengan anggukan. Walaupun aku rasa sebaliknya...
"De...denniss...." kata2 minah tu mengejutkan aku. Hah?? Si dennis?
Pantas kepalaku halakan kearah lelaki tadi. OK...KO...sah memang dennis. Dengan wajahnya yang sangattt...serius tu...fuh...aku ikut seramm...but..dia buat apa kat sini??
YOU ARE READING
Aku Milik Mr. Mafia Tu...©
Romantiek28/5/18-ranked 1 in (percintaan) 29/5/18- ranked 3 in (couple) Mengisahkan seorang gadis yang bercouple dengan seorang mafia tapi tidak langsung mengetahui identiti sebenar lelaki itu sehingga suatu hari, rahsia lelaki itu pecah sendiri di hadapan g...