CHAPTER 28 : Fight!! 👉1

6.1K 217 11
                                    

" TAK GUNA!! KENAPA KORANG TAK PERHATI BETUL BETUL !! TENGOK SKARANG!! TENGOK!! DIA DAH TELEPAS KAT TANGAN DIORANG!! " terjerit jerit lelaki itu memarahi konco konconya...

"aku nak korang bunuh takguna tu!! Jangan telepas lagi!! " arah lelaki itu tegas! Konco konconya yang mendengar arahan itu lantas menunduk dan berlalu pergi...

"herm...langsung tak boleh di harap!!" jerit lelaki itu dengan lantang. Seketika seseorang membuka pintu bilik markas nya.....muncul seorang wanita yg berpakaian....seksi seksa...haha....

"baby...bila kita nak holiday ke england? You kate harine...tapi I tengok..you buat lupa je ne...." kata perempuan itu.

RIMAS!! itu lah yg lelaki itu rasa ketika ini....tubuh yg masih terlentok macam jelly itu ditolak kasar....terdorong wanita itu kebelakang akibat di tolak...

"baby?!! Asal tolak I?! And...I tanya ne! Bila nak hol...." ayatnya terhenti apabila lelaki itu mencengkam rahangnya. SAKITT!!

"aku takde masa nak layan kau skarang ne tau tak...kalau nak hidup dekat ngan aku...baik kau diam dan jangan mengada...aku dah kata...kalau kau nak sangat pegi england...kau pegi sendiri...aku busy..Kau paham tak??!!!" seraya dengan kasar dia melepaskan mulut itu. Vexanna sudah memegang mulutnya...rasa nak tecabut rahangnya di cengkam sebegitu...

.......🔫🔫🔫.......

"macam? Dah dapat info tak ? " tanya dennis pada BGDnya Oscar. Darren jugak turut melihat kecekapan lelaki itu mengodam lokasi si taguna yg mereka gelarkan..😂...

"sikit lagi bos...tapi...." ayat gantung...

"apa yg tapi...?" tanya darren pulak. Laptop di hadapannya di lihat. Aik...kenapa macam ada penghadang ekk?

"lokasi dorang tak dapat cari lah bos...macam dorang dah tahu yg kita akan jejak lokasi diorang..." jelas Oscar sambil masih berusaha membuka 'penghalang' itu...

" habis...macam mana ne? " buntu..itulah perkataan yg paling tepat buat situasi mereka kini...dahlah syarikat mereka bak nyawa di hujung tanduk sahaja...habis semua maklumat sulit syarikat dah bocor....

"perlu bantuan? " tiba tiba satu suara mencelah dari arah belakang. Lantas tiga pasang mata itu menoleh...Dania..? Eh! Leo?

"saya dengar ada masalah tadi? Nak kene tolong tak? " tanya dania@ fenny sambil berpeluk tubuh...dennis ngan darren dah pandang semacam...

" Ops..not me...tapi ne dia.." sambil menarik Leo kehadapan mereka...kelihatan lelaki itu masih blur...apekah? Urang baru mo main game...kacau jak ne mandak ne... Getus Leo dalam hati..😂

"dia?...boleh ke?" tanya dennis. Dania dah senyum sinis...

" nah...kau lak try..." lantas Oscar menyuruh Leo menggantikan tempatnya..

Leo yg masih sedikit blurr...duduk dan mulakan tugas....nasib Oscar ada bagitau apa yg harus dilakukan...godam lokasi je rupanya..

Tik tak tik tak....

Bunyi papan keyboard di tekan...

Dennis, Darren dan Dania menjadi pemerhati tak bergaji leo yg masih berusaha mengodam....Oscar juga turut membantu leo.

Satu minit....

Dua minit.....

Tiga minit....

Empat minit....

......

Tiba tiba Leo berdiri...seperti mahu pergi...

"eh..dah ke? " tanya darren. Leo hanya mengangguk dan berlalu pergi....

Aku Milik Mr. Mafia Tu...©Where stories live. Discover now