CHAPTER 34 : cian...😂

5K 224 11
                                    

"sakit arr...pelan sikit woii!!" sambil memegang tepi mata nya yg sedikit biru itu, dennis meletakkan ais ketul di dahi lenox yg lebam. Leo pulak sibuk meletakkan ubat kuning pada lengannya yg sedikit calar....😷...

Gila menakutkan minah betiga tu....habis mereka bertiga di kejar dengan penyapu, penyodok bagai...dah macam drama takut bini je apabila dania, Adryana ngan kooky mula kejar diorang guna penyapu bagai...sampai terjatuh jatuh kat tanah....dah tu lepas belasah kitaorang, boleh boleh diorang pakat pakat pegi serang pempuan yg tengah bebual ngan darren tu....tepaksa mamat tiga orang tu pegi backup...tapi sia sia je apabila diorang angkat senjata diorang nak pukul lagi...

Habis pempuan tu basah peluh akibat 'gengster' dah sound .😂...dengan intro...

Dania- hoi minah!! Berani kau goda pakwe aku kann!! (sambil singsing lengan baju). (penyapu dah letak kat bahu...gilorr arr...dennis tengok pun meleleh air mata..dia kata- awek aku ke tu?👻)

Kooky- lu mimang mau masuk lubang jamban kan!!...(sambil halakan penyapu lidi tepat depan muka gadis itu..)😓

Kak Ad- kau nampak tak penyodok ne? Aku ade celup tahi ayam tadi..kang aku tempek kat muka hang...gatai sangattt!!

😓😓👻

Gadis yang bernama clara itu dah telan air liur..'apa aku dah buat ne?' sambil mata merenung darren. Nampaknya lelaki itu juga blurr...😂....

"err..apa korr..." belum habis cakap dah kena cantas..

"DIAMM!!" cantas mereka bertiga dengan menghalakan 'senjata' masing masing kearah darren...natijah nya lelaki itu diam...( nama je mafia tapi penakut...haih...)

Clara dah tiga kali lap peluh kat dahi...tiga orang gadis cantik di hadapannya di pandang dengan takut takut...seram wehh...dah macam kes kene tangkap basah ngan laki orang je sampai bini datang...tapi takkanlah semua ne bini mamat depan nya ini? Hebat jugak?... Tapi siapa pulak jejaka-jejaka hot tadi? Tolak leo lah...😂

"kau dengar ke apa kitaorang cakap ne?!" jeritan kak ad menyentakkan gadis itu...uish...marah sangat lah kak ad ne..😂...lenox dah tepuk dahi...adoii...

"sayang...awak salah paham ne..."lenox sedaya upaya membetulkan keadaan...tapi tak di endahkan gadis itu...malah renungan tajam dia terima...⚡...

Perlahan dennis bergerak kearah lenox dan membisikkan sesuatu kepada lelaki itu dan terangguk angguk lelaki itu mendengarnya....kini baru dia tahu apa puncanya...

"ape..ape korang cakap ekk? " tanya clara terketar ketar..😂...

"ehemm....ok stop untuk semua ne!! Lets me explain what happend sebenarnya..." cepat darren mencantas...naik seoktaf suaranya supaya tak kene sound lagi..😂

Diam gadis bertiga itu...mata merenung darren...

"sebenarnya..bla bla bla...." dari awal sampai akhir darren memberi penjelasan kepada gadis bertiga itu...namun tentang hasrat tiga orang mamat( dennis, lenox ngan leo ) tentang kesepadanannya dengan gadis depannya itu dia tak bagitahu...kang malu sendiri pulak aku kat sini..😅.....terangguk angguk gadis bertiga itu mendengarkan nya...barulah mereka menurunkan senjata masing masing dari bahu...huh..kak long betuii..😂

Gitulah critanya...👏👏😂



🍀🍀🍀🍀🍀🍀


"sakit lagi ke? " pertanyaan dania mendapat jelingan kecil dari dennis...nak merajuk ne!! Huh...😑....

Dania dah garu kepala...alamak dia tarik muka lah...alalalaala...comei je...😂...

Seketika dia pandang sekitar beranda rumah itu...sejuk weh...malam kan...tapi tak lah gelap tempat diorang duduk ne...terang soit kot...lagi pun bukan jauh dari rumah tu...

Aku Milik Mr. Mafia Tu...©Where stories live. Discover now