CHAPTER 38 : cik abang main TOK TOK?😂

6.1K 173 6
                                    


Sehari sebelum tarikh perkahwinan lenox dan adryana, dennis ngan dania dan kene paksa jadi pengapit tak bergaji dua manusia tu...hadoiii...

Dania memang lah teruja!! Tapi dennis lain pulak...dia memang tidak suka berada di hadapan selautan manusia...huh...takut perhatian beralih kearah dia pulak nanti sebab 'aku kan hensem..' kata lelaki itu...#riak..😑..

Akhirnya mahu atau tidak, akhirnya dennis ngan dania akan menjadi pengapit diorang lah...😊

..............

👉wedding time..🎉🎉

Dipendekkan, sepanjang majlis memang meriah lah...banyak warga korporat yang hadir dalam majlis LEN'ABI  WEDDING ne...tak kurang juga semua bodyguard dennis, darren dan juga mummy dennis ngan leo sekali...kiranya memang boleh dikatakan MERIAH lah...sebab wedding ne kene buat kat hotel 5 bintang....ramai juga pekerja pekerja dari syarikat dania yang datang dalam majlis tu...semua atas jemputan dania sendiri...so...kira ada 3-4 ribu juga lah orang yang hadir....ramai kan?...hahaha...gila tak ramai..!

Opss...lupa nak gitau...dania dah mula ambik alih balik syarikat yang daddy dia punya tu...dia memegang jawatan sebaga CEO dalam syarikat tersebut manakala uncle Peter sebagai wlchair dalam syarikat tersebut...walaupun uncle petwr menolak, namun akhirnya twrpaksa bersetuju juga akibat ugutan dania..😂😂 nak tau apa ugutan tu?...hermm tak payah lah...tak penting pon..😂...

"hisshhhh...bapak kacaknya pengapit lelaki tu...cair aku weehhhh..." seketika dania terdengar satu suara sumbang dari belakang nya...korang cakap pasal boyfriend aku ke tu..?  😒

Mungkin perasan apabila di perhati...2 orang perempuan tadi menjeling dania...eheh..kau dah pahal jeling jeling aku?! Bentak dania dalam hati...

"tengok arr..tu..acah boyfriend dia le tu kitaorang bebel...haktuihh...!" sindiran dari salah seorang perempuan itu menyentakkan dania...eiiii...melampau lah pulak minah celup tiram neeee!!!...namun baru saja dia ingin mara kearah 2 manusia itu, tiba tiba tangan kirinya di sambar dari belakang...sekali toleh...DENNIS!...senyum kecil lelaki itu...

"sabar je lah....manusia memang cenggitu😛....sayang ok tak?" sambil mengosok umbun umbun dania, dennis bertanya...jelingan dania memberi jawapan..TAK OKEY!!...😤...

"tengok diorang tu...melampau tautak?! Taik kuching betolll!!! " marah dania..dennis hanya senyum...alahai...cute arr minah ne membebel..haha..💗..

"hi dennis...you dah makan?" tiba tiba seorang dari antara perempuan tadi itu datang menyapa dennis...sambil mata memandang tajam kearah dania...

"belum...nanti lah...korang pegi lah makan deluan.." balasan dennis yang agak 'ayu' itu memnuatkan wajah dania tambah cemberut...dahlah minah ne datang kat diorang...eeeiiii...tumbuk kanggg!!

"ala..kalau tak kesah...jomlah join kitaorang makan...saya pon belum makan gi..."tanpa memperdulikan dania di sebelah dennis, wanita itu masih berusaha mengajak dennis untuk join diorang...dania dah rasa macam nak hentak orang dah sekarang ne..😂..dennis pon melayan sangat...orang dah cakap minah ne menyemakkk!!! Eeiii...

"sorrylah..nanti saya pegi dengan gelfriend saya je...dia pon nak gi makan juga...so kitaorang sesama je..kalau awak lapar...tak payahlah nak tunggu orang sangat...kesian kawan awak tu terpaksa ikut awak tak nak makan makan..." balasan dennis itu menyentak kan dania...wow..deep tu..haha...congratulation dennis...haha...down trus muka minah tu..😂..

Tanpa sebarang kata, trus je minah tu jalan tinggalkan diorang...k..bai..😛

"dah puas?..."pertanyaan dennis mengundang senyuman dania...cehh...malu malu pulak minah ne...tanpa pamit dennis mencubit pipi itu sehingga menjerit dania di buatnya..😂...(tak lah kuat sangat jeritnya..hahha...kang ada yang menyorok kat bawah meja..😂)

Aku Milik Mr. Mafia Tu...©Where stories live. Discover now