SPECIAL PART💘💘

7.5K 219 17
                                    

Special part 2: 🌱🌱

🎡🎡🎡🎡🎡🎡🎡🎡🎡🎡

"Bukk.."

🚨🚨🚨🚨

"DOKTOR..!!!!! Tolongggg!!!...wife saya nak besalinnnnnn...!!!" sambil mencempung tubuh isterinya, dia menjerit meminta pertolongan...beberapa maid dan BGD juga ada mengikuti dennis.

Seketika BGDnya mengambil sahaja sebuah katil yang beroda yang terdampar😂 di penjuru dinding hospital itu dan menolak kearah dennis....dania dah lemah sangatt!! Setelah membaringkan isterinya itu, terus dia mara kearah jururawat yang menjaga di kaunter..

"mana doktor semua neee...!!! WOII...KORANG PEKAK KE HAH??!!! BINI AKU NAK BESALIN TAU TAKKK!! " habis di sergah seorang jururawat yang bertugas di kaunter itu sebab tak pandai betindak memanggil doktor...LEMBAP!

Seketika barulah seorang doktor tu muncul dan mengarahkan dania di bawa ke dalam labour room...

Wajah isterinya itu nampak sangat terketar....'sabar sayang...i love you..'  serentak itu dia mengucup dahi isterinya...

_____

Setelah di periksa..memang dania dah boleh besalin...dan mulalah muka tu nak takut....alahai...dennis di sebelah pulak yang dah macam ayam berak kapur...

"ok puan dania...bila saya kata pushh!! Puan kena teran ekk....kena besungguh...puan kena kuatt!! Nak tengok anak puan kannn?? So gud luck..!..encik boleh lah temankan your wife untuk beri semangat...." selepas sahaja melihat pasangan itu mengangguk paham, doktor itu pun mula menjalankan tugasnya...

"READDYYYY?!.."

Genggaman pada tangan dennis makin kuat....dennis pulak tak habis habis mengelap peluh di dahi isterinya sambil mencium dahi itu...'Allah..kuatkan lah isteriku...'

"you can do it babe..!" serentak itu dania menganggukkan kepalanya dan mula meneran bila doktor itu kata 'pushhh!!!!'

"againn!!..."

"ARGHHH!!!!"

"sikit lagi puan...kepala dah nampakk...teruskannn...PUSHH!!!.."

"ARGHH....AB..ABANGGG...SAKITTT....!!" rasa nak patah jemari dennis apabila dania tiba tiba mengenggam dengan sangat kuatt....tapi sedaya upaya di abaikan...isteri dan anaknya ini lagi penting waktu ini..

"tarik nafas...hembus...i know you can do it sayangg..." katanya lagi sambil mengucup pipi isterinya...

"ARGHHHHHHHHHHH!!!!!!..........."

"dah keluar...tahniah! Baby boy.." ujar doktor itu...dennis melihat anaknya yang masih berselaput darah...jatuh airmatanya melihat zuriatnya kini di depan mata...

"sayang...anak kita dah lahirrr....thank you so much..." habis di kucup seluruh wajah itu akibat terlalu gembira...dania turut menjalirkan air mata...syukur ya allah...

"ni anak puan dan encik....he is sooo....superb cuteee !!!..." sempat lagi doktor bernama Clio itu mencuit anak itu...comelll yerrr!!!

Aku Milik Mr. Mafia Tu...©Where stories live. Discover now