~Tizenhatodik~

284 15 6
                                    

,, Meséld be annak az egoista önimádónak, aki minden lányt megdönt, aki csak az útjába kerül. Ha nem vigyázol vele, megjárod."

Mi van ha igaza van? Ha Márk tényleg ilyen. De mégis milyen alapon mondja ezt Erik? Ismerik egymást ez biztos. Hogy honnan? Fogalmam sincs, de ki kell derítenem. Minél előbb.

Hirtelen kivágódott az öltözőhöz tartozó WC ajtaja, majd Viki lépett ki rajta. Mosolyogva köszöntött mikor meglátott, de annyira a gondolataimmal voltam elfoglalva, hogy elfelejtettem köszönni.

-Napsi? Merre jársz? –kérdezte nevetve, majd húzogatta a bamba fejem előtt a tenyerét, mire megráztam a fejem és nevetve ránéztem.

- Bocsi, csak elgondolkoztam...

- Vettem észre. Hidd el én sem tennék másképp a látottak után.

- Tessék?

- Jajj, ugye nem baj? Pont jöttem ki a mi edzőtermünkből, amikor láttalak titeket, egy félreérthető helyzetben. Márk eléggé közeljárt...hozzád, vagy nem is tudom. Gyorsan bejöttem az öltözőbe, nem akartam zavarni. Aztán csak azt hallottam, ahogy dörömbölsz az ajtón és követeled az évnyitóra a magyarázatot. Sajnálom, ha nem lett volna szabad hallanom. – harapta be az alsó ajkát, mire elnevettem magam.

- Nem, dehogy is baj. Nem történt semmi. Nem csókolóztam vele. Semmit sem csináltam vele. Szerencsére.

- Jajj te lány, most is belepirultál. – mosolygott. – Na mesélj! Mit mondott? – zsongott be Viki, majd bizalmas pózban hallgatott.

- Tegnap edzésen nem maradt idő a páros táncra. Ma pedig a pluszedzést teljes egészében erre használjuk fel. Tegnap előbb eljöttem ezért nem hallottam, hogy mit beszélt Kinga Márkkal. Csókot akar az évnyitón. De persze csak ilyen színpadit. Természetesen ezt Márk most mondta el, és még le sem tudtam ütni, amiért a tudtom nélkül intézkedik. Újra. Biztosan mondta Kingának, hogy nincs ellenvetésem. Pedig azért ehhez lesz egy-két szavam. Kinga gondolom már a csókkal tervez. Szóval a fejébe vette, ahonnan nincs visszaút. Azért remélem, hogy meg tudom győzni. Húsz percet ordítottam Márkkal a folyosón, mert kizárt a teremből. Úgyhogy amint egy légtérbe kerülök vele kitekerem a nyakát. – a szövegem végét annyira drámaian adtam elő és szó szerint kiabáltam, hogy Viki szakadt a röhögéstől. Miután szétröhögtük magunkat a produkciómon, komolyan válaszolt.

- Figyelj, ha nem szeretnéd nem kell megtenned, tuti hogy lezsírozod Kingával. Mindig eléred amit akarsz. Teljesen átérzem a szitut. Bencével is ilyen vitáim vannak folyamatosan. Ugyan ezt mondta a tanárnőnek, aki bezsongott. Szerencsére ott voltam amikor ezt kijelentette az edző előtt. Az edző bele is ment, tekintve hogy a mi páros táncunk együtt lesz a tizenkettedikes párral. Azt akarják, hogy ugyan azt táncoljuk, csak mi ,,kicsiben". A végén lenyomnak egy smacit a végzősök. Tehát nekünk is kéne. Ugyan azt táncoljuk, hogy látszódjon a fejlődés. Mi most kezdtük, tehát tuti hogy látszódni fog a két páros közötti különbség. Az edző bezsongott, úgyhogy elkezdem a hisztit. A végzős lányt Kamillának hívják. Neki mindegy hiszen a barátjával táncol ergo egy színpadi csók nem oszt, nem szoroz a kapcsolatukon a barátjával. Próbálnak meggyőzni. Majd kiderül. – tátott szájjal néztem a lányra, mire csak nevetett. – Állj ki magadért Napsi! Mutasd meg Márknak, hogy nem ő írányít.

- Köszi. – néztem rá hálásan. - Van egy olyan érzésem, hogy ezek ketten, Bence és Márk, nagyon jóban lesznek, hiszen ugyan arra utaznak.

- Ahogy mi is.

- Így van. Na de...Mi a helyzet Levivel? Látom hogy bejön neked.

- Semmi? – kérdezett vissza, majd látta a hitetlen fejemet és válaszolt. – Csak bejelöltük egymást. Semmi több.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 10, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Beléd estem, aztán a táncparkettre!//LASSAN FRISSÜL//Where stories live. Discover now