The rest of the class period, sya langsung tida tumpukan perhatian terhadap tu cikgu yg mengajar Maths.
Bagus kan sya,sudala tubal matematik mengkhayal lagi time cikgu mengajar.
"Salin mukasurat yg cikgu tulis dan cikgu mau minggu depan 40 buah buku ada di meja cikgu,1 org tidak hantar smua cikgu denda paham?"
A part of the class including me groan in protest.
"Okay class dismiss"
Smua classmate sya kemas buku diaorang utk p kafteria.Then kawan sya selaku bastard bitch yg sya syg dtg jumpa sya.
"Kimmy!"
"Aa?"
"Kafteria kita!"
Sya angguk sambil kasi masuk buku latihan sya d bwh meja.
"Boyfriend ko mana?"
Sya tanya.
"Hmm..cam besala..kalau matematik mana dia mau masuk tu"
"Victor!"
Kami dua pusing belakang then spotted boyfriend si Victor jogging p tempat kami.Ermm,si Victor apa lagi excited dia tu mengalahkan budak perempuan.Dia lari p attack bf dy si Jerry.
He jumped to him and wrap his leg around his waist like monkey while tangan dia wrapped around his boyfriend's neck.
Si Jerry hampir jatuh bila kena hug attack dari boyfriend dia.Victor cupped his face and kissed his lips passionately. I can't help but smile.They're so cute together. Tapi rasa jealous tu memang bersarang d dada laa..
Baru satu hari..Sya rindu sda dia..
"Okay who's hungry?!"
Sya sma Jerry angkat tangan.
"Cafeteria!!"
I pinched the bridge of my nose sambil geleng kepala.Bikin malu jugala ni budak.
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
"Babe,mo makan apa?"
Jerry tanya.He held Victor's hand in his while they skimmed the menu's blackboard. Sya pula berdiri d belakang durang.Hari ni ada tiga set menu.Sya sendiri pun tida tau apa mau pilih sbb kalau sya hal makan² surung ja la sya mna banyak songeh.
Set A:nasi ayam (+) salad
Set B:nasi goreng (+) kentang putar
Set C:burger (+) kentang goreng (+) ayam goreng"Set C laa.."
Victor cakap.
"Aik ko mo gumuk balik ka??"
Jerry yelped and quickly apologized bila bf dia cubit pinggang dia.
"Ee kurus ba sia!"
"Iya la ya la kurus laa"
Victor ketawa.We decided to take Set A.we went to the counter and scanned another food that caught our apatite.
In our school,makanan cafeteria is free sebab suda dibayar sekali sewaktu pendaftaran.Yuran sekolah yg dicaj tiap² tahun was used as a source for student's benefit. Contoh dia,baucar buku,makanan free,pas pelajar mcm² lgi la.
Yg kami kena bayar sendiri cuma makanan tertentu mcm air dan makanan sampingan (bread/pencuci mulut).Kalau buah-buahan dgn makanan ringan tu masi free and buli pilih.
When we already had our food we went to the empty table and sat down together. As usual, Victor would sat next to Jerry across me on the table.
"Umm..Kim.."
"Hmm?"
Sya hummed sambil buka tu penutup container.
"Mana boyfriend kau??"
Mati senyuman sya bila si Victor tanya pasal ex sya.
"Uh..babe I think I know where he is.."
Jerry cakap sambil dia tunjuk meja d corner tu cafeteria. I took a sharp deep breath and my grip was tightened on the plastic fork as if I'm going to snapped it apart.
Donny's new boyfriend is sitting on his lap.Sambil berketawa girang dorang becakap.Si Donny nampak sya and he flashed me a smile.Wait what??
He fucking smile at me!
"Ignore those asshole"
Sya pusing balik and cucuk tu ayam yg tiada salah guna garfu sya.
"Kim,what happen?"
Victor frowned.
"I don't want to fucking talk about it"
Belum sempat si Victor protest bf dia cepat² tahan dia sambil geleng kepala.
"Okay.."
Dia mengeluh and start to eat.I spent most of the time menikam nasi ayam sya.Sya kasi sumbat² ja dlm mulut.Victor and Jerry renung sya with wide eyes mcm sya ada tiga kepala.
"Kau mau ka tu?"
Dengan masam mukanya sya tunjuk sandwich dia pakai garfu sya yg hampir patah.Dia geleng and cepat² push tu piring yg ada 2 potong sandwich p d tray sya.
Gladly my friend knew me well.Kalau sya marah memang sma makanan la sya lepas geram sbb rahang sya mesti kunyah anything to vanished the exasperated feeling. Takut² nanti telapas pula penumbuk sya d muka org yg tida sepatutnya.(well yeah it supposed to be Donny I can imagine my knuckle was bloody and raw for crushing his jaw)
"Kim,pelan² makan"
Jerry said worriedly but I ignored him.I took the second round to eat.
"Kim.."
"What?"
Oh shit..I didn't mean to snapped at him.
I know much well Victor tida suka kalau org sentap dia.
"Umm..kenapa tu pelajar elite tinguk² kita sya tida selesa oo.."
"Mana?"
Immediately, Jerry became possessive towards his boyfriend. Kami tiga pusing tinguk d sebela aaand yeah,si Mason tengah glaring kami dengan tajamnya.
Woah,if only looks could kill..
I cringed.
Tapi a part of myself rasa annoying pula bila dia ni main tenung² mcmla sya ada p pijam duit dia ba eh..
I frowned at Mason but dia tida ubah pun ekspressi muka dia yg seriously calm yet gorgeous towards me.
Tanpa sya sedari sya terjeling pula tu budak mat salleh.Matila lapas ni..
Sya ambi salad sya and shoved banyak² dlm mulut.Silently praying Mason would stop killing us with his laser's eyes or..more likely killing me..
Dia tenung saya kah atau kami semua yg duduk sama² d sini?
Aiish antah! tingula seberapa lama yg dia mau inda tekurang juga baras d ruma anti sya.
YOU ARE READING
My Mr.Romance♥[SABAHAN]
Romance-YOUVE BEEN WARNED -SLOWLY EDITING&UPDATING -LANGUAGE mixed with Eng. & SABAHAN So sya kasi biar and continue membaca.I frowned bila budak tahap 2 yg duduk d meja sebelah rushing lari dri meja durang. Well that's weird. . Malas mau ambil tau sya ter...