63)Bitchos is that a hickey?

148 2 0
                                    

We fall,broken and shattered

In the end we reunited

Together

Now

And forever.

_______________________________

A place where you belong
-BULLET FOR MY VALENTINE

I woke up when I feel something wet on my neck and chest.Frowning and mumbling.

The hell was that?

Bila sya buka mata ja suda c Mason snyum² tingu sya..Ee creepy..Dia memerhati sya spnjg sya tidur kaa..

"Hi"

Sya blng trus makin lebar senyuman dia.Sya pegang leher sya sma dada sya.

"Ouch! What did you do?"

"Hehe .."

Ok sya tida suka cara dia ketawa mcm tu.Sya tingu dada sya..Oh My God..

Sweet Jesus..

"Mason!"

Sya ambi tu cermin muka d sebela katil tmpt sya baring.Astaga..Astagaa..Sya tida virgin sudaaaa..eh..mmng la ba. Budu.

Punya la banyak tu hickey d dada sya ..tpi tu sya tda kisah masala dia yg d dada sya mcm mana sya mau tapuk? Sakit jantung la ibu sya kalau dia nmpk sya begini..

"Astagaa kau aar..mcm mna sya mau tapuk ni?? Ko tingu tu ..adada basar lagi tu..ee Mason sya benci kau!"

Sya cubit pingang dia tpi ketawa² negi dia.

"Ah ko baru itu..You haven't seen my back yet"

"Apa kunun? Knapa belakang kau?"

Then dia pusing trus automatik tangan sya p tutup mulut sya.

Tebasar ba mata sya smbil mengskan tu red scratch d blkng dia

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tebasar ba mata sya smbil mengskan tu red scratch d blkng dia.Oh Shit..did I do that?

"See?"

Dia blng sya pula speechless,sya sentuh tu garisan merah trus dia telumpat.

"Oh,shit! Sakit ka?"

"Ai jadi?"

Trus sya terketawa.Dia peluk sya trus dia cium dahi sya.Sya rasa selesa bila dia dakap sya..I'm gonna lie when i said i feel safe in his arm..Its like this is where I belong.

My Mr.Romance♥[SABAHAN]Where stories live. Discover now