50)Prayers

95 2 0
                                    

Mason p.o.v (yeah im back b*tches)

2 hari..

2 hari dia tdk kena jumpa..

Selama
2 hari ni hilang sanity sya.

Ya skg sya mngaku sya salah.

Sya brslh sbb sya tdk peduli c Xavier bila dia masi ada.

C Ryan tdk jemu kasi ingat sya supaya sya stiap hari bawa c Xavier dlm doa.

I know funny right..I'm not religious yet I still beg to the God up there to bring Xavier back..

When he's back,

I made sure he's mine.

Sya akan pastikan dia jdi milik sya and sya tdk akan kasi biar dia lepas dri pandangan sya.

In the name of almighty God,

I promise..

"Hold on Xavier I'll find you"

Sya trbangun bila sya kena siram air sejuk.

Mata sya berat tpi sya paksa ja buka.C Marco bdiri dpan sya.

Sya mngeluh sambil tunduk.

"How are you feeling?"

Like shit m*therf*cker

Dia tolak kepala sya.

"Sya tanya— oh..you can't speak shit my bad"

Dia kasi ketawa sya.

"So..you ready for round two of my games?"

Hell,No!!

Sya geleng tpi dia tdk peduli trus dia p masuk d bilik tmpt yg sama.

Bila dia keluar dia bawa kotak trus dia melutut depan sya.Dlm hati sya brdoa jgnla ekstrem sgt 'permainan' dia ni.

Tpi doa sya hancur bila dia buka tu kotak.

Dalam tu ada berpuluh— beratus paku barangkali.Air mata sya mngalir lgi.Dsbbkn sya punya kotak suara suda rosak sya cuma dpt mrintih dan mnangis dgn senyap.

"Aww,baby don't cry! I haven't start yet!"

Dia pura² kunun lap air mata sya sambil ketawa² mcm  budak tadika yg dpt gula².

"Now..game yg ini simple jaa ok?so please don't cry"

Dia ambi tiga btg paku trus dia tingu sya

"Now.. tell me..did you want to stay here with me?"

Angguk.

"Forever?"

Nod.

"If I untied you,you promise you won't run?"

Nod.

"Can you forgive me if I did this?"

Belum sempat sya respon dia tekan tu paku d paha sya.Sya mula meronta tpi sya tdk bnyk tenaga jdi dia senang² ja tekan 3 btg paku tu d paha sya satu².

Sya mau teriak tpi suara sya langsung tdk kluar.

"A little more baby hold on okay?"

Cuba kalau sya yg paku muka kau! Ada lgi ka kau minta hold on hold on?!

Paku keempat kena tebuk d blkng tapak tgn kiri sya.Kalau bukan pasal ni gari mmng suda sya hantak² kepala ni urang gila.

"Hold still baby,you're moving too much"

SSSIIIAAALLL!!

Bila tu paku susah mau tembus d tulang sya dia ambi pisau dia trus dia kasi hantak tu handle pisau d tgn sya.Sedaya upayanya sya cuba tendang dia tpi kaki sya yg kena ikat ni tdk dpt buat apa².

Tu darah melancit p baju sama muka sya.Yg selebih dia p d tgn c Marco.Sya perhati tu darah mngalir mcm air mata sya.

Semua bjatuhan p d lantai.Kepala sya jerking p blkng bila tu paku abis trbenam d tulang tgn sya.

Bdn sya mula trembling.Sya masi menangis darah sya mngalir p d armrest tu bngku smpai d sluar sya.

C Marco snyum tingu sya.Dia pegang pipi sya trus dia cium dahi sya.

"You did a great job baby,you did good"

Tmpt yg kena paku tu sakit mcm setan.Sumpah,sakit dia tdk habis 7 keturunan.

Sya sangka ‘torture’ sya suda habis.C Marco muncul balik dgn sbtg jarum sma pisau tajam.(pisau yg mcm d wyg John Rembo yg ada gerigi tu)

"Hey.."

Dia tampar² pipi sya (tpi tdkla kuat sgt) supaya sya sedar.

"Watch this"

Dia senyum sambil dia kasi hala tu mata pisau p d paha tmpt yg kena paku.Sya berabis menggeleng tpi dia senyum lebar ja.

Sya tutup mata bila tu hujung pisau trbenam d isi sya.Sya menronta lgi balik tpi tu gari sama tu tali d pinggang sya buat sya tdk bnyk bgerak.

Dia paksa tekan tu mata pisau utk cungkil balik tu kepala paku.Sya tingu dia dgn prnafasan yg tdk stabil.

Please! Please! Stop! I can't handle it anymore.

"Is it hurt that much?"

Sial kau anj*ng! kau tunggu kalau sya trlepas sya tikam muka kau bab*!!

"Oh,hey look..One is out"

Dia angkat tu paku dgn tgn dia yg dlumuri darah sya.

"Xavier look"

Sya tingu tu paku dgn jijik.Ada daging sya yg melekat d kepala tu paku.Sya pusing tmpt lain trus sya tutup mata.

Bgitula sya slama stengah jam.

Duduk dlm kesakitan smentara c Marco 'operate' sya hidup².

Tgn dia lemah lembut membelai pipi sya.

"I give you this shot so you can 'sleep' your pain..Don't worry its just hurt a little like a pinch."

Liar..

Dia suntik tu jarum d leher sya.

Beberapa saat kemudian effect dia mula dtg.Kepala sya jdi ringan sya mula rasa mengantuk.

"That's right..sleep baby you need it. We still had tomorrow"

Sya kelip mata utk stay awake tpi rasa mengantuk btul.

Sya brharap kalau sya tidur bila sya bgun smua ni cuma worst nightmare sya ja.

God..did I hope it so bad..

Benda trakhir sya dgr sblum sya completely trtidur:

"Sweet dreams Xavier"

You strain me in your mortal prison

And I am your slave

You lead me to darkness

Which I found my nightmare

Will you keep me..

FOREVER?

My Mr.Romance♥[SABAHAN]Where stories live. Discover now