Ada tu tender cafeteria bawa tray p meja kami.
I eyed the guy as he put the tray infront of us.
Tender kantin pun jadi mcm waitress o kan oleh dia..ni urang barulaa.
"Uhm..M-mason kenapa banyak ni??"
Dengan bodoh² nya sya tanya.He rolled his eyes and took a plastic fork.
"Jadi kau tdk mau makan? Jgn nanti kau p report kawan kau yg tengah merenung sya cm apa sja yg sya nda kasi makan kau pula."
Uuu..marah..urang tanya ja pun.
"Urang tanya ja pun mau marah.."
I mumble to myself.
"Share.."
He pushed the tray dekat sya.
Mau juga sya makan tapi malu ba.ilang ni trus selera sya haiih.Kawan² dia pula mcm munyit ja meningu kami dua tersengih² cam sot.
I sigh and look at the tray c Mason suda mula makan.I grit my teeth in gerigitan way.
Mau sya makan kasi la ba sudu pintaaarrr!
"Makanla yg kau tingu² sja kenapa? Tu makanan bukan pandai terabang p mulut kau sendiri.Kenapa kau minta sya suap?"
Sya pusing tingu dia sambil kerut dahi.Sya gigit juga ni inda lama.
"Kau mau sya makan pakai tangan kosong? Pikir sya Indian-style ka? mcm mana mau makan kalau kau teda kasi sudu??"
Whoops..
I earned some 'uu~' from Mason's friends.Mason raised his eyebrow.I rolled my eyes.
"You know what? Enjoy your meal,I'm not hungry"
Sya kasi keluar novel sya dari beg and terus membaca.Sya perasan mcm ada urang tingu² sya.I peek from my book and saw Jerry with his boyfriend staring at me.Hard expression plastered from their faces.
'Stop looking!' I mouthed to them.Jerry rolled his eyes and facing back to my other classmate.
And now..sya terus lagi membaca.Tapi ada ni uneasy feeling crawling in my skin.Sya scan sekeliling sya and my eyes landed to a table at the corner of the cafeteria.
Donny..
Dia tenung sya tanpa berkedip.He was clenching his jaw.
Apa masala ni urang?
Kenapa tingu sya lain²? Boyfriend dia ada d sebela pun..
"Iish tida buli ka nampak urang hidup senang?"
"What?"
C Mason tanya.Sya rebut tu garfu dari tangan dia then I stabbed at the poor innocent salad.
"Tuna ba bikin panas meningu urang lain² tdk selesa o sya"
Immediately,dia pun mencari siapa yg tengah tenung sya.Literally, he spot the person and clenched his jaw.Sya tengok ni dua orang.
Dorang main staring contest ka apa? Mcm d babak twilight ja ni..
YOU ARE READING
My Mr.Romance♥[SABAHAN]
Romance-YOUVE BEEN WARNED -SLOWLY EDITING&UPDATING -LANGUAGE mixed with Eng. & SABAHAN So sya kasi biar and continue membaca.I frowned bila budak tahap 2 yg duduk d meja sebelah rushing lari dri meja durang. Well that's weird. . Malas mau ambil tau sya ter...